Onko teistä miten järkyttävä tai silmiinpistävä näky jos joku ei käytä rintaliivejä?
Minä (41v) ja äitini (74v) keskustelimme yhtenä päivänä ja kävi ilmi, että kumpikin on luopunut nykyään liivien käytöstä tyystin. Mukavampi ilman.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rinnoista. Jos ne hölskyy ja nöpöttää, niin on asia, jota en haluaisi nähdä.
Tämän nimenomaan haluaisin nähdä.
Pakko sanoa, että on, jos on rinnat. Joillakin on niin pienet rinnat, että silloin ei ole mitään väliä.
Ei järkytä, eikä yleensä edes tule huomattua toisen liivittömyyttä.
Ei ole tapana tuijotella muita ihmisiä, joten en pistä merkille onko jollain liivejä, vai ei. Muutenkaan ei ole tapana järkyttyä muiden ihmisten vaatevalinnoista, koska jokaisella on oikeus vaatettaa itsensä aivan kuten haluaa.
Tommonen toisten kyttääminen on pikkusieluisten ihmisten toimintaa, joitten olis hyvä hankkia elämäänsä jotain oikeeta sisältöä.
Ei nyt ehkä järkyttävä, mutta joissain vaatteissa, jonkinlaisilla rinnoilla (naisilla) huomiota negatiivisesti herättävä.
Tarkennuksena siis että olemme pienirintaisia kumpikin, en tiedä pystyisiko isommilla edes olemaan ilman!
Ap
Niin, entä miestissit? Millä ne pitäisi peittää?
Silmiinpistävyys riippuu täysin mitä vaatetta on päällä.
Järkyttävää se ei ole käytännössä koskaan.
EI ole järkyttävää. Ehkä se vähän pistää silmään jos on hyvin isot rinnat. Mutta en itsekään käytä läheskään aina liivejä, koska oon huomannut että rinnat jotenkin kipeytyy helpommin, etenkin ennen kuukautisia, jos ei pääse liikkumaan vapaasti. Töiden takia on usein tarve käyttää jotain tukea, yleensä pehmeitä toppeja. C-kuppi.
N42
Ei nyt järkytä, mutta onhan se silmiin pistävää, jos rinnat on kookkaat. Jos on pienet niin eihän sitä välttämättä edes huomaa, kadehdin heitä, itse olen isorintainen ja minulle nimenomaan se liivittä olo on epämukavaa, tuntuu että iho repeää jos rinnat vähänkin heilahtaa...
Itse menin kerran viemään roskapussin kesäiltana. Olin käynyt suihkussa ja pukenut yöksi t.paidan. Ajattelin että äkkiä kipaisen, ei siellä varmaan kukaan tule vastaan.
Ikävä kyllä roskiksen vieressä hengaili kolme nuorta miestä. Ei jäänyt epäselväksi, että kaikki huomasivat mitä puuttui. Hipsin nolona viemään pussin ja häivyin.
Viimenen kerta kun lähden ulos ilman alusvaatteita.
Jos niin pienet rinnat että ei huomaa onko rintsikoita tai ei. Tai nännit ei törrötä niin ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä harvemmin on peukalonpään kokoiset jöpöttävät nännit, jotka ovat tosi silmiinpistävät.
Minulla on liivittömät roikkutissit, enkä ole tajunnut, että joku niitä tuijottelee. Sorry, mutta minun mukavuus ennen toisten henkistähyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä harvemmin on peukalonpään kokoiset jöpöttävät nännit, jotka ovat tosi silmiinpistävät.
Harvemmalla naisella ne nännit jöpöttää 24/7 silmiinpistävästi.
Varsinkin jos päällä on jotain muuta kuin ohut kesäpaita.
En haluaisi palata rintaliivien käyttöön talven jälkeen ja käytän ulkona vain löysiä paitoja mutta silti hävettää. Tissit on pienet, mutta ns. lepotilassa sellaiset ketunnokat vaahtokarkkinänneillä jotka kuitenkin vähän hosuu eestaas.
Olen toistaiseksi ratkaissut ongelman pitämällä takkia mutta kohta alkaa hellerajat paukkua niin joku päätös pitäisi tehdä. :D
Riippuu rinnoista. Jos ne hölskyy ja nöpöttää, niin on asia, jota en haluaisi nähdä.