Rovaniemeläiset, mihin voi jättää laukut päiväksi, että pysyy tallessa (ja kuivana) ?
??
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan rautatieaseman säilytyslokerot auki?. Muistelisin, että linja-autoasemallakin on, ja isoissa kaupoissa kuten torin vieressa olevassa K-kaupassa.
Eikö kauppojen säilytyslokerot yleensä ole sellaisia, että saa käyttää vain kaupassa asioinnin ajan.
Jos olet yöpynyt hotellissa, voit jättää hotellin tavaransäilytykseen laukkusi päivän ajaksi.
Säilytyslokoerot ovat tainneet kadota viime vuosina ihan yhtäkkiä salakavalasti. Edes ostoskeskuksista ei semmoisia löydy. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Säilytyslokoerot ovat tainneet kadota viime vuosina ihan yhtäkkiä salakavalasti. Edes ostoskeskuksista ei semmoisia löydy. Miksiköhän?
Jatkan vielä; anteeksi ap, ei pohdintani tainnut auttaa sinua laisinkaan.
Onkohan rautatieaseman säilytyslokerot auki?. Muistelisin, että linja-autoasemallakin on, ja isoissa kaupoissa kuten torin vieressa olevassa K-kaupassa.