Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö henkilökohtaisesti ketään, joka olisi parantunut rukouksella?

Vierailija
09.06.2020 |

Tässä ei siis tarkoiteta niitä tutun tuttuja, joille tapahtuneista ihmeistä kaikki on aina kuulopuheina kuulleet, mutta kukaan ei heitä oikeasti tunne. Vaan siis sellaisia ihmisiä, jotka tunnette oikeasti. Olette nähneet ehkä sairaina ja sitten terveinä jne. Millaisesta parantumisesta oli kyse?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan parantunut.

Vierailija
2/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten parantumista en tiedä, mutta oma kipeytynyt selkäni parantui rukouksessa ollessani, enkä edes pyytänyt parantumista. Fyysistä parantumista tärkeämpänä pidän kuitenkin sitä, että ihmisen mieli saa lohtua ja rauhaa hengellisestä. Arvata saattaa,etten ole näiden ojjhgijgfjgfuoyhdsaggoiu- kielillä puhuvien ja parantumisihmeiden ja rahan kiilto silmissään meuhkaavien saarnamiesten ja poppapirkkojen kannattaja. Heidät kannattaa kiertää kaukaa jos todella etsii totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen parantui (vaikeasta) syövästä.

Tiettävästi usea rukoili hänen puolestaan (jopa useassa täysin eri lahkoissa tyyliin jehovan todistajat ja seurakunnissa kuten helluntaiseurakunta  oli esirukoiltu hänen puolestaan, koska on pidetty ihminen).

Toipui ja parani.

Vierailija
4/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettävästi usea rukoili hänen puolestaan (jopa useassa täysin eri lahkoissa tyyliin jehovan todistajat ja seurakunnissa kuten helluntaiseurakunta  oli esirukoiltu hänen puolestaan, koska on pidetty ihminen).

Toipui ja parani.

Tarkennan vielä: hänen puolestaan rukoilivat jehovan todistajat, helluntaiseurakuntalaisia sekä muslimeja omassa ryhmissään. Henkilö oli siis kaikken näiden uskontoryhmien edustajien hyvä ystävä.

Vierailija
5/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullut, kuuna kullan valkeana

Vierailija
6/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oon rehellinen en tiedä. On vaan noilla uskovilla omat piirinsä ja välittävät vaan omistaan, on ystävä piirit heillä yms, ei kukaan rukoile meidän ei uskovien puolesta

Oikeasti, vaikka mulla onkin sukulainen joka on uskossa ja 2 ystävää, niin ei heidän rukouksensa ole mua parantaneet, kyllä puhutaan johdatuksesta ja rukousvastauksista mutta eipä oo mulle sattunut noita. Missä todisteet? Miksi kukaan uskova ei todista aidosti ja rehellisesti että rukouksella paranee

Vierailija
7/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän; itseni. En sano mitä vaivaa sairastin, koska se on aika harvinainen ja jos se googlettaa, niin sitten löytää minun selostukseni rukouksista ja ehkä paljastun jollekin. Se liittyi kuitenkin vatsaan. Ja vaiva oli kiusallinen ja pitkällä tähtäimellä vaarallinen mahdollisesti.

Luulin, että elämäni oli ohi. Puolitoista vuotta kärventelin kipujen ym kanssa ja lääkäreistä ei ollut mitään apua. Sitten rukoilin, ja muutaman päivän päästä löysin luonnontuotteen vaivaani. En olisi ikinä uskonut sen toimivuuteen. Sama luonnontuote ei ole toiminut muilla samaa vaivaa sairastavista, kun olen sitä nettikeskusteluissa suositellut. Minä sain elämäni takaisin. Olin ennen rukousta agnostikko/ateisti.

Vierailija
8/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toipui ja parani.

Tässä todiste siitä et kun ihminen on "pidetty ja tunnettu" niin kaikki rukoilee ja hups heti paranee, mut kukaan ei rukoile meidän yksinäisten ja syrjäytyneiden takia. Yhden kerran saattavat ja sit ei enää ikinä sen jälkeen

Vierailija
9/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän; itseni. En sano mitä vaivaa sairastin, koska se on aika harvinainen ja jos se googlettaa, niin sitten löytää minun selostukseni rukouksista ja ehkä paljastun jollekin. Se liittyi kuitenkin vatsaan. Ja vaiva oli kiusallinen ja pitkällä tähtäimellä vaarallinen mahdollisesti.

Luulin, että elämäni oli ohi. Puolitoista vuotta kärventelin kipujen ym kanssa ja lääkäreistä ei ollut mitään apua. Sitten rukoilin, ja muutaman päivän päästä löysin luonnontuotteen vaivaani. En olisi ikinä uskonut sen toimivuuteen. Sama luonnontuote ei ole toiminut muilla samaa vaivaa sairastavista, kun olen sitä nettikeskusteluissa suositellut. Minä sain elämäni takaisin. Olin ennen rukousta agnostikko/ateisti.

Lisään vielä sen, että rukouskessani en vaatinut parantamistani. Olin hyväksynyt tilanteeni 100% ja olin varmis vaikka kuolemaan. Se rukous oli enemmän tyyliin: "hei Jumala, jos olet siellä jossain, niin mä voisin tarvita apua, ei ole kuitenkaa pakko auttaa, sillä pärjään näinkin". Ehkä täydellinen hyväksyntä auttoi?

Vierailija
10/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tunnen itse henkilökohtaisesti, toisella parantui selkä, siis ihan niin että röntgenkuvissa ero näkyi, odotti leikkausta muistaakseni mutta ei sitä tarvinnut. Toinen oli syöpäpotilas, ei toivoa paranemisesta ja rukousten jälkeen parani, lääkärinkin mukaan ihme, ei selitettävissä lääketieteellä. Molemmilla uskovia läheisiä ja paljon rukousta heidän puolestaan. Molemmista jo vuosia aikaa, eivät keskenään tuttuja.

En pidä tätä kuitenkaan yleisenä tai automaattisena, tiedän paljon myös niitä, joiden puolesta on palavasti rukoiltu ja ovat kuolleet sairauteensa tai eivät ole parantuneet. Jumala toimii tavoilla, joita ihminen ei ymmärrä.

Vierailija
11/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat ja muslimit eivät tunne Jumalaa, ainoastaan Jeesuksen Kristuksen nimessä on voima. Siinä nimessä tapahtuu ihmeet.

Vierailija
12/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta elämästä. Eräällä naisella oli sama sairaus kuin minulla ja hän on uskovainen. Hänelle harvasen päivä rukouspiiri rukoilee terveyttä ja hän rukoilee ja anelee päivittäin Jumalalta terveyttä. Päivästä toiseen hän anelee epätoivoisesti Jumalaa auttamaan itseään. Minä taas en noista uskon hommista perusta niin sanoin hänelle, että tuosta ei mitään apua ole, että etsi kunnollista hoitoa. Jokatapauksessa siellä se rukoilee ja parkuu yhä pelastusta. Minä paranin aika pian tuon keskustelun jälkeen hyvin yllättäen. Vuosia olen ollut jo terve. Jumala auttaa yhä niitä jotka auttaa itse itseään.Se itsensä auttaminen ei ole rukoilua vaan konkreettista toimimista asioiden eteen.

Vierailija
13/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti kamala ja julma asia, ihminen voi olla jopa hengenvaarassa ja jotkut alkaa selittää parantumisia rukouksen voimalla.

Jos tuo olisi totta, voisi koko terveydenhuollon romuttaa. Rakentaa tilalle rukoushuoneita.

Vierailija
14/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti kamala ja julma asia, ihminen voi olla jopa hengenvaarassa ja jotkut alkaa selittää parantumisia rukouksen voimalla.

Jos tuo olisi totta, voisi koko terveydenhuollon romuttaa. Rakentaa tilalle rukoushuoneita.

No se vaan on totuus että rukous auttaa.

https://www.duodecimlehti.fi/duo99923

Vierailija
15/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toipui ja parani.

Tarkennan vielä: hänen puolestaan rukoilivat jehovan todistajat, helluntaiseurakuntalaisia sekä muslimeja omassa ryhmissään. Henkilö oli siis kaikken näiden uskontoryhmien edustajien hyvä ystävä.

Pahus, ei saatu selville minkä porukan rukous tehosi.

Vierailija
16/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tutun tutun tutun tuttu parani.

Afrikassa arvatenkin?

Vierailija
17/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaajaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toipui ja parani.

Tässä todiste siitä et kun ihminen on "pidetty ja tunnettu" niin kaikki rukoilee ja hups heti paranee, mut kukaan ei rukoile meidän yksinäisten ja syrjäytyneiden takia. Yhden kerran saattavat ja sit ei enää ikinä sen jälkeen

Hei pasciainen, älä lisää omia sanojasi tekstiini ! Missään ei ollut että "tunnettu", olipahan vaan hyvä ihminen ja pidetty ,hyvä typpi ! Ei ollu ennakkoluuloton vaan hänellä sattui olemaan kavereita kaikista uskontoryhmistä . Nämä sitten teki minkä voi kukin tahollaan, ja kävi vasta myöhemmin sattumalta ilmi että näin oli toimittu eri kavereiden kesken.

Vierailija
18/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut, ihmisen piti olla kuolemanvakavassa tilassa johon tuli yhtäkkiä käänne. En ehtinyt edes rukoilla, ilmaisin vain ääneen aikeeni.

Vierailija
19/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin "kamalaa ja julmaa" on toivossa, ja rukouksessa silloin kun ihminen pelkää kuoleman edessä itsensä tai rakkaansa takia ja menee kaiken henkisen taakan edessä polvilleen ?

Rukoilee kun ei muuta voi ja nöyrtyy ylivomaisen murheen edessä lähettäen pyynnön tuntemattomaan? Kun lääketiede ja lääkärit ovat voimattomia ja antavat vain kuolemantuomion? Mitä kamalaa ja julmaa on toivossa jos se tuo lohtua pelon asemesta?

Vierailija
20/25 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi kertoi parantuneensa reumasta, kun oli vain hengaamassa uteliaana jossain helluntaiteltassa missä oli rukoiltu ja hölisty eri kielillä puhuen. (Kyseessä siis opiskelukaverini).

Lääkäri oli ollut ihan ulalla kun oli tutkinut hänet kontrollissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi