Mitä herkkua sinun tekisi nyt mieli?
Kommentit (328)
Jääkylmää sitruunasimaa ja uunibanaaneja mansikkajätskin kanssa.
Ei nyt mitään herkkua, mutta tupakkaa tekis mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään herkkuja. Herkkujen, karkkien ja raksujen jatkuva muputtaminen on lapsen tasolle jämähtäneille reppanoille.
Jatkuva? Kuka tässä jatkuvasta puputtamisesta puhui. Itse syön sipsejä kerran vuodessa ja karkkia noin neljä kertaa vuodessa. Saa sitä silti kysyä, mitä herkkua tekisi mieli.
Pepsimax, kylmä ja poreileva, maistuis just nyt!
Puteli tai kaksi kylmää rosé-viintä ja juustosuikeroita. Lähenkin alkoon.
Ei mitään. Salaherkuttelin juuri karkilla, suklaapatukalla ja pullalla. Yksin kotona etätöitä tehden. Jos muu perhe olisi paikalla ei olisi tullut herkuteltua.
Ranskalaiset, nakit ja kurkkusalaatti
Miestä tekisi mieli niin mielettömästi :D Vaan eipä ole eronneella mahdollisuuksia, kesken etätyöpäivän.
Teki mieli Pokekulhoa, joten valmistinpa sitten sellaisen ja nyt syön hyvällä ruokahalulla.
Lohisalaatia. Ja just sellaisen tekasin, nam!
Lettuja, hillolla ja kermalla. Teen niitä tänään. Eilen jo teki mieli ja ostin ainekset mutta en sitten ehtinytkään paistaa.
Jotain paahdettua leipää kunnon täytteillä. Olen allerginen viljoille, joten kunnon leivästä saa vain haaveilla :( Jotkut mantelijauhosta ja lupiinijauhosta tehdyt "ketoleivät" eivät maistu yhtään samalta.
Tekis mieli oksentaa neljä sitruunaleivosta jotka söin kahvin kanssa.
Mäkin Chicken ElMaco-hampurilaisen haluaisin. Nimenomaan haluaisin sen 3 euron version, jota ei ilmeisesti ole nyt edes myynnissä
Mä himoitsen jo nyt huomista pizzaa.
Firma tarjoo (töissä)