Voiko aikuinen tilata lastenannoksen S-ryhmän ravintoloissa?
Esim. Amarillossa? Rossossa on kyllä onnistunut mutta tuolla Amarillossa muistaakseni vuosia sitten ei.
Kommentit (25)
Kannattaa tinkiä jostain muusta ja ostaa aikuisten annos ruokaa ja nauttia syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Paremmissa ravintoloissa voi pyytää minkä tahansa annoksen pienemmässä koossa ja vähemmän maustettuna lapsille sopivaksi. Jos on oikein edistyksellinen, aikuinekin voi pyytää saman.
Ihan missä tahansa fine dine-ravintolassa saat juuri sellaisen annoksen kuin haluat (=maksat).
Vierailija kirjoitti:
Entisenä s-ryhmän työntekijänä: ei voi.
Lasten ruoat on kehitetty ihan vain perheiden houkutukseksi ja niissä katteet ovat olemattomat. Annoksia voidaan tarjoilla lapsille kun aikuisten ruoat kattavat kustannukset, mutta aikuisille annosten myynti on persnettoa - ravintolan pitäminen ei todellakaan ole mikään rahakas bisnes, ei edes ketjulle. Joitakin poikkeuksia tehdään toimipaikasta riippuen, esim. lihavuusleikkauksessa olleelle olen myynyt lasten annoksen tai puolikkaan annoksen. Annoksen puolituskin on tosin ongelmallista, mitään pihviä, kalaa tai kanaa ei voi puolittaa sillä toinen puoli menisi automaattisesti hävikkiin.
S-ryhmän MARA-kaupan tulos 2019 vaatimattomat 33 miljoonaa euroa. Että niin huonoa bisnestä ravintolat ja varsinkin ketjuravintolat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Entisenä s-ryhmän työntekijänä: ei voi.
Lasten ruoat on kehitetty ihan vain perheiden houkutukseksi ja niissä katteet ovat olemattomat. Annoksia voidaan tarjoilla lapsille kun aikuisten ruoat kattavat kustannukset, mutta aikuisille annosten myynti on persnettoa - ravintolan pitäminen ei todellakaan ole mikään rahakas bisnes, ei edes ketjulle. Joitakin poikkeuksia tehdään toimipaikasta riippuen, esim. lihavuusleikkauksessa olleelle olen myynyt lasten annoksen tai puolikkaan annoksen. Annoksen puolituskin on tosin ongelmallista, mitään pihviä, kalaa tai kanaa ei voi puolittaa sillä toinen puoli menisi automaattisesti hävikkiin.
Rosson nauravat nakit houkutuksena???
Helppo vaihtoehto on myös itse laittaa kotona ruokaa, jolloin voi syödä juuri niin ison tai pienen annoksen kuin hyvältä tuntuu.