Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut...

Vierailija
09.06.2020 |

...musliminaista? Minä olen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/10 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos olisi mahdollista kokeilla, niin kiinnostaisi. Saako sinkku muslimitytöltä peppua?

Vierailija
4/10 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Jos olisi mahdollista kokeilla, niin kiinnostaisi. Saako sinkku muslimitytöltä peppua?

Miksi tarvit siihen tytön? Suomi on täynnä muslimipoikia, jos peppua kaipaat.

Vierailija
5/10 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi pitäisi. Ilmeisen uskonnollisen rajoituksen vuoksi suuseksi on tuttua ja sehän sujuu erittäin hyvin. Koska seksiä on vähän ovat todella kuumia. Luontaisesti myös erittäin kauniita kun oikea osuu kohdalle. Pari kertaa pääsin poraamaan kunnolla, mutta halusi roiskeet kuitenkin tisseille. Ei ollut ehkäisyä.

Vierailija
6/10 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian karvaisia minulle

Vierailija
7/10 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit ajavat karvansa todella tarkkaan pimpistä ja pyllystä. Karvat ovat haram. Ennen naimisiin menoa antavat yleensä vain käsi- ja suuhoitoa tai ryppyreikää.

Vierailija
8/10 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain. Oli muuten kiihottavaa kun se piti huivia koko ajan päällä. Vaikka muuten oli siis alasti.

Vierailija
9/10 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit ajavat karvansa todella tarkkaan pimpistä ja pyllystä. Karvat ovat haram. Ennen naimisiin menoa antavat yleensä vain käsi- ja suuhoitoa tai ryppyreikää.

Jep, täysin posliini. Sain myös sitä aitoa. Suuseksiä tosin eniten, mutta niin uskomattoman kauniilta naiselta se olikin paras vaihtoehto. Huulipuna ei muuten lähde helposti. Eikä käyttänyt huntua muutenkaan. Ei siis tarvitse ajatella, että kaikki ovat kiihkouskovaisia, vaikka ramadania viettävät eivätkä juo viinaa.

Vierailija
10/10 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vuosikymmeniä sitten olin Saudeissa töissä. Ei todellakaan mahdollista henkeään menettämättä päästä noin pitkälle, mutta maailma on muuttunut. Siellä nainen on Nainen ja täällä sitä kummastellaan. Tuulipuvussa meikittömänä voi sitten ihmetellä miksi kukaan ei tuijota. En ihmettele, että arabimaissa se on kiellettyä. Menisi pelkäksi panemiseksi.

https://i.pinimg.com/originals/69/56/d6/6956d668af02774bd853cad328667fa…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi