Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa pitää shortseja/hametta jos on sääret ihan naarmuilla ja mustelmilla?

Vierailija
09.06.2020 |

Tuli vähän kompasteltua viimeviikolla, mutta tuolla on niin lämmin että en halua pitää pitkiä housuja.

Onko se jotenkin rivon näköistä, baarissa joku mies kommentoi joskus aikasemmin että taidan tykätä vähän rajummista leikeistä kun olin edellisenä päivänä kompastunut portaat alas.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä väkisin tulee mieleen että jaahas mikäs mielenterveysongelmallinen perverssi tää nyt on

Miksi?

Mustelmat/naarmut = rajuista leikeistä pitävä kuten jo todettu

Ei koita edes piilotella naarmujaan = mielenterveysongelmallinen

Eihän rajuista leikeistä pitäminen automaattisesti tee mielenterveysongelmaiseksi.

En väittänytkään niin. Mutta se tekee että niitä mustelmia ei koita edes peitellä. Jos ne mustelmat on siis niistä rajuista leikeistä tullut

No miksi vain ne mustelmat pitäisi peittää? Eihän sitä kukaan muu voi tietää mistä tulleet. Ihme logiikkaa.

Koska ärsyttää nähdä naisilla mitään mikä viittaisi heillä olevan seksielämä

Vierailija
22/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä väkisin tulee mieleen että jaahas mikäs mielenterveysongelmallinen perverssi tää nyt on

Miksi?

Olen ollut joskus rajusti itsetuhoinen ja mulla on jalat täynnä vanhoja viiltelyarpia, olen kuitenkin ihan täyspäinen, iloinen ja kiltti nainen. Kiitos kaltaistesi en uskalla enkä kehtaa kesäisin pukeutua kuten muut tai pysyn suosiolla sisällä. Katselen joka kesä surullisena kun muut naiset viilettää huoletta hameissa ja shortseissa enkä itse voi, koska joutuu aikuisten ihmisten edessä häpeämään sitä, että joskus on ollut vaikeaa.

Kiitos.

Minullakin on viiltelyarpia, mutta en vaan enään jaksa piilotella niitä. Harvoin ihmiset niistä mitään päin naama sanovat, mutta ymmärän kyllä että arvostelu ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen ollut joskus rajusti itsetuhoinen ja mulla on jalat täynnä vanhoja viiltelyarpia, olen kuitenkin ihan täyspäinen, iloinen ja kiltti nainen. Kiitos kaltaistesi en uskalla enkä kehtaa kesäisin pukeutua kuten muut tai pysyn suosiolla sisällä. Katselen joka kesä surullisena kun muut naiset viilettää huoletta hameissa ja shortseissa enkä itse voi, koska joutuu aikuisten ihmisten edessä häpeämään sitä, että joskus on ollut vaikeaa.

Kiitos.

Viiltelyarvet on eri asia. Ei ne minua haittaa ja on hienoa ja ihailtavaa, jos ihminen uskaltaa olla peittelemättä niitä

Vierailija
24/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen "nokkela" iskuyritys kuin naisen ulkonäön haukkuminen. Älä välitä tuollaisesta pelimieskusipäästä.

Vierailija
25/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen paska iskuyritys.

Varmaan oli mielestään tosi hauska.

Vierailija
26/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kiitos.

Mammapalstan katkerat trollit eivät onneksi edusta oikeaa elämää. Hyvä, että voit nyt paremmin ja toivottavasti uskallat taas pukeutua niinkuin haluat.

Vierailija
27/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen paska iskuyritys.

Varmaan oli mielestään tosi hauska.

Joo en ollut mitenkään kamalan otettu. Tosin on sitä huonompiakin kuullut että rima on aika matalalla.

Vierailija
28/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee helposti mustelmia. Jos ne on näkyvillä paikoilla, peitän ne yleensä peitevoiteella.

Vierailija
29/29 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pidän sellaisia vähän kolhiintuneita sääriä aika seksikkäinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi