Onko noloa pitää shortseja/hametta jos on sääret ihan naarmuilla ja mustelmilla?
Tuli vähän kompasteltua viimeviikolla, mutta tuolla on niin lämmin että en halua pitää pitkiä housuja.
Onko se jotenkin rivon näköistä, baarissa joku mies kommentoi joskus aikasemmin että taidan tykätä vähän rajummista leikeistä kun olin edellisenä päivänä kompastunut portaat alas.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä väkisin tulee mieleen että jaahas mikäs mielenterveysongelmallinen perverssi tää nyt on
Miksi?
Mustelmat/naarmut = rajuista leikeistä pitävä kuten jo todettu
Ei koita edes piilotella naarmujaan = mielenterveysongelmallinen
Olen ollut joskus rajusti itsetuhoinen ja mulla on jalat täynnä vanhoja viiltelyarpia, olen kuitenkin ihan täyspäinen, iloinen ja kiltti nainen. Kiitos kaltaistesi en uskalla enkä kehtaa kesäisin pukeutua kuten muut tai pysyn suosiolla sisällä. Katselen joka kesä surullisena kun muut naiset viilettää huoletta hameissa ja shortseissa enkä itse voi, koska joutuu aikuisten ihmisten edessä häpeämään sitä, että joskus on ollut vaikeaa.
Kiitos.
Minullakin on viiltelyarpia, mutta en vaan enään jaksa piilotella niitä. Harvoin ihmiset niistä mitään päin naama sanovat, mutta ymmärän kyllä että arvostelu ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä väkisin tulee mieleen että jaahas mikäs mielenterveysongelmallinen perverssi tää nyt on
Miksi?
Olen ollut joskus rajusti itsetuhoinen ja mulla on jalat täynnä vanhoja viiltelyarpia, olen kuitenkin ihan täyspäinen, iloinen ja kiltti nainen. Kiitos kaltaistesi en uskalla enkä kehtaa kesäisin pukeutua kuten muut tai pysyn suosiolla sisällä. Katselen joka kesä surullisena kun muut naiset viilettää huoletta hameissa ja shortseissa enkä itse voi, koska joutuu aikuisten ihmisten edessä häpeämään sitä, että joskus on ollut vaikeaa.
Kiitos.
Viiltelyarvet on eri asia. Ei ne minua haittaa ja on hienoa ja ihailtavaa, jos ihminen uskaltaa olla peittelemättä niitä
Samanlainen "nokkela" iskuyritys kuin naisen ulkonäön haukkuminen. Älä välitä tuollaisesta pelimieskusipäästä.
Harvinaisen paska iskuyritys.
Varmaan oli mielestään tosi hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kiitos.
Mammapalstan katkerat trollit eivät onneksi edusta oikeaa elämää. Hyvä, että voit nyt paremmin ja toivottavasti uskallat taas pukeutua niinkuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen paska iskuyritys.
Varmaan oli mielestään tosi hauska.
Joo en ollut mitenkään kamalan otettu. Tosin on sitä huonompiakin kuullut että rima on aika matalalla.
Mulle tulee helposti mustelmia. Jos ne on näkyvillä paikoilla, peitän ne yleensä peitevoiteella.
Itse kyllä pidän sellaisia vähän kolhiintuneita sääriä aika seksikkäinä.
Koska ärsyttää nähdä naisilla mitään mikä viittaisi heillä olevan seksielämä