Mulla hajoo pää tähän kotietätyöhön
Molemmat vanhemmat tiuskii mulle vaikka puhuisin normaalilla äänellä ja eivät suostu kertomaan mikä ärsyttää.
Teen ruokaa, siivoan, ruokiin lemmikit, haen postin, vien roskat, maksan laskuni. Silti kohdellaan kuin roskakasaa ja huudetaan ole hiljaa äläkä mäkätä siinä. Itse ovat kireitä kuin ampiaiset. Täytyy harkita muuttoa omaan kotiin kun ilmapiiri on ahdistava.
Eilenkin taas ystäväni paniikkihäiriö nosti päätään ja ilmaisi oloaan, sydän hakkaa iltaisin tuhatta ja sataa kun olen varpaillani jatkuvasti.
Kommentit (5)
Normaaleissa asioissakin huomautellaan kohtuuttomasti, en kyllä kauaa jaksa tämmöstä. Varmaan muutakin heinäkuussa kun saan rahat kasaan.
Haluan omaa rauhaa mutta mun on pakko lähteä mukaan mökille ja olla siellä niin kauan kuin hekin on. Kuulemma en itsekseni pärjää viikkoa.
Kiitos vaan luottamuksesta. En ole edes tehnyt mitään miksi ei luotettaisi. Eikä mulla ole kavereita tällä paikkakunnalla joten mitään bileitäkään en pidä.
Vierailija kirjoitti:
kotietätyö?
Vanhemmat tekee kotoo töitä ja mulla kesäloma koulusta.
Vierailija kirjoitti:
kotietätyö?
Tarkoittanee kotona tehtävää etätyötä. Eroaa esimerkiksi mökillä tai hotellissa tehtävästä etätyöstä.
Jos olet täysi-ikäinen, hanki oma kämppä ja lähe liitään !