Housut hikoaa haaroista. Mikä avuksi?
Mustia housuja olen yrittänyt nyt käyttää mutta saan silti kadulla haaroväliini meneviä katseita. Miksi ihmeessä! Eikö mustat housut pitäisi olla kaikista näkymättömimmät jos kärsii esimerkiksi virtsankarkailusta?
Kiva kun nyt kadulla ihmiset varmaan aina luulee että oon pissannut housuun... Eli tummempi läikkä tulee haarojen väliin kun housut hikoaa
Kommentit (39)
Legginsit pitäisi olla kevyet näin kesällä joten en ymmärrä miksi hikoan haarojen välistä!
Vierailija kirjoitti:
Miten housut hikoavat?
No silleen että haarojen väliin tulee tummempi iso läntti joka näyttää ilmeisesti siltä että olen pissannut housuuni.
Laita dödöä reisiin, autto ainakin minulla.
Haaraosa on liian matalalla. Hanki siis housut jossa se haara nousee korkeammalle.
Ei ne housut hikoa, ne hiostaa ihmistä siellä housuissa.
Mulla sama ongelma, mutta hameen kanssa. Hikoan alapäästä siten, että kun istun hame päällä ja sit nousen ylös niin on läntti takapuolen kohdalla 😕 En.tajua miten.muut naiset voi istua huolettomina esim. terassilla auringossa.
Housut pitää olla kunnolla mustat, ettei näy hikiläikät, mitkään vanhat haalistuneet ei käy. Mutta kokeile ensin laittaa antiperspiranttia ja kunnon alkkarit, jos ei vaikka hikeä niin pukkaisi.
ylipianoisena aina hikoaa joka paikka
Mitä materiaalia housusi ovat? Keinokuidut voivat olla inhottavan hikisiä.
Pääasia että itse tiedän etten ole pissannut housuuni ja yritän itsevarmasti kantaa itseni mutta silti ahdistaa kun ihmiset tuijottaa haaroväliin kun läikkä siellä. Miksi pitää olla niin moukka että tuijottaa haaroväliin???
Ja tullut tässä nyt ainakin semmonen tunne että vaikka kärsisi virtsankarkailusta niin ei ne mustat housut suojaa silti vaan katseet suuntaa sinne...
Peiliin katsottuna en ainakaan ole ylipainoinen mutta varmaan tuo haaroista hikoaminen johtuu siitä että reidet vähän hinkkaa yhteen kävellessä. Mutta eikö näin tapahdu jokaisella ihmisellä ellei haarat levällään kävele?
Tuntuu että mitkään vaatteet ei ikinä istu kunnolla mun päälle. Paita nousee ylöspäin ja vatsa näkyy, housut hikoaa haaroista, kengät hankaa jalat verille...
Ois ihanaa kun vois elää niin huolettomasti ettei pelkkä shoppailu jo aiheuttaisi stressiä että mikähän ongelma tulee olemaan tämänkin vaatteen kanssa!
Apteekista vahvaa antiperspiranttia nivusiin, sama kohtelu kuin kainaloille (2-3 krt päivässä saippuapesu ja antiperspirantin levitys)
Mua ei oikeestaan muuten ees haittaisi liikkua näin vaikka housujen haarovälissä olisi läntti, ne ihmisten katseet häiritsee...
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että itse tiedän etten ole pissannut housuuni ja yritän itsevarmasti kantaa itseni mutta silti ahdistaa kun ihmiset tuijottaa haaroväliin kun läikkä siellä. Miksi pitää olla niin moukka että tuijottaa haaroväliin???
Ja tullut tässä nyt ainakin semmonen tunne että vaikka kärsisi virtsankarkailusta niin ei ne mustat housut suojaa silti vaan katseet suuntaa sinne...
Virtsankarkailusta kärsivät käyttää kyllä yleensä ihan siihen tarkoitettuja suojia, eikä vaan yritä peittää asiaa mustilla housuilla, johan se hajukin olisi kamala.
Nämä jotka tuijottaa toisten haaroihin niin tekisi mieli kysyä että onko sulla kiima kun toljotat!?
Samanlaista haaroihin toljottamista tapahtuu jos on vahingossa farkkujen vetskari auennut...
Älä käytä hikoavia housuja.