Pakko päästä reissuun!
Mulla hajoo kohta pää, jos ei pääse ees suunnitteleen mitään matkaa. Jokohan uskaltais varata syksylle Kreikan matkan? Aasia (lähinnä Malesia tai Vietnam) kuumottelis paljonki, mutta sinne ei taida hetkeen päästä.. Kohtalotovereita?
Kommentit (9)
On se tämä elämä modernissa yhteiskunnassa rankkaa välillä. Jaksamista sinne ruudun toiselle puolelle.
Kreikkaan myös haluaisin. Ollaan siellä oltu joka kesäloma.
Olen hyväksynyt sen, etten tänä vuonna pääse ennen joululomaa minnekään, ja se on helpottanut elämää suuresti. Ei tarvitse haaveilla ja jossitella. Onhan tämä kurjaa, yleensä teen puolikymmentä matkaa vuodessa. Mutta olen lakannut ajattelemasta sitä, mitä yleensä tähän aikaan kesästä tekisin, ja päättänyt että nautin kesästä nyt tällaisena ja jouluna lähden toiselle puolen maailmaa kahdeksi viikoksi.
No sen kus varaat matkan Kreikkaan! Kesäkuun puolivälissä Kreikka sallii lennot Ateenaan ja Thessalonikiin, heinäkuun alusta myös lomasaarille.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt sen, etten tänä vuonna pääse ennen joululomaa minnekään, ja se on helpottanut elämää suuresti. Ei tarvitse haaveilla ja jossitella. Onhan tämä kurjaa, yleensä teen puolikymmentä matkaa vuodessa. Mutta olen lakannut ajattelemasta sitä, mitä yleensä tähän aikaan kesästä tekisin, ja päättänyt että nautin kesästä nyt tällaisena ja jouluna lähden toiselle puolen maailmaa kahdeksi viikoksi.
Miksi et pääse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pääse?
Kesälomani alkaa ihan kohta eikä niihin maihin, joihin keväällä olisin mennyt, ainakaan toistaiseksi avata rajoja. Enkä näe mitään syytä lähteä jonnekin Kreikkaan, jossa olen käynyt 9-10 kertaa vain siksi, että pääsisin jonnekin. Syksyllä ei ole mitään mahdollisuuksia ottaa vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pääse?
Kesälomani alkaa ihan kohta eikä niihin maihin, joihin keväällä olisin mennyt, ainakaan toistaiseksi avata rajoja. Enkä näe mitään syytä lähteä jonnekin Kreikkaan, jossa olen käynyt 9-10 kertaa vain siksi, että pääsisin jonnekin. Syksyllä ei ole mitään mahdollisuuksia ottaa vapaata.
Kesäloma alkaa ihan kohta? Kesäkuun puolivälistä eteenpäin pääset jo moneen maahan, siitä viikon kuluttua Espanjaan ja heinäkuun alussa koko Eurooppa on auki, ainoastaan Puola ja Turkki eivät ole vielä ilmoittaneet avaamisesta.
Jos ei Euroopan maat riitä, sitten ei auta kuin odottaa.
No onneksi jo pääsee!!ei tätä suomen kesää jaksa
Täällä yksi. Lämpöä ikävä. Aasiaan mäkin tahtoisin...