Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kaljaa heti aamusta saa päivän käyntiin

chemsex antihomo
09.06.2020 |

Hiukan kitkerältä ehkä maistuu, mutta ei mitään darran kitkeryyteen verrattuna. Siitä sitten päivät ekat filmit hihaan ja sen jälkeen hakeen vähän jotain paskaa, sataan kertaan jatkettua nopeeta, jossa on oikeen amfen sijaan kiinatutkareita varmaan 95% vaikuttavista ainesosista. Illalla sitten vielä kasa benjoja ym. rauhottavia rauhottavia, millä pääsee yäks uneen ja uusi samanlainen päivä huomenna. Nopeeseen hautaan viepi tie, mutta eipä kiinnosta enää paskan vertaa. Kyllä se tällä reseptillä vielä muutaman vuoden käynnistyy ja hyvin harvaa tuskin kiinnostaa, sitten kun ei enää käynnisty.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista että tämmöinen keskustelu on ihan fine mutta kannabiksesta ei saa keskustella. Tässä on jokin sellainen logiikka mitä minä en ymmärrä.

Vierailija
22/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoista että tämmöinen keskustelu on ihan fine mutta kannabiksesta ei saa keskustella. Tässä on jokin sellainen logiikka mitä minä en ymmärrä.

Onko pilvi on jotenkin poistettu osasta keskustelua? Tosiasiassahan juttu menee niin, että riippuvaistenkin mukaan pilvi on parasta ja muuta et edes tarvitse, mutta jotenkin silti alko, subu ja piri on ne päihteet mitä pääasiassa menee ja pilvee sitten sen mukaan, jos sattuu joskus harvoin rahat riittään siihenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pilvi on jotenkin poistettu osasta keskustelua? Tosiasiassahan juttu menee niin, että riippuvaistenkin mukaan pilvi on parasta ja muuta et edes tarvitse, mutta jotenkin silti alko, subu ja piri on ne päihteet mitä pääasiassa menee ja pilvee sitten sen mukaan, jos sattuu joskus harvoin rahat riittään siihenkin.

Ne joille pilvi on parasta eivät käytä huumeita. Noin 30 vuotta viihdekäyttöä eikä vieläkään tee mieli huumeita. Tänä vuonna olen pajautellut tammikuussa vähän ja toisen kerran vappuna. Porttiteoria on jo ajat sitten todistettu valheelliseksi. Alkoholi jos mikä on porttiaine. Humalassa tehdään suurin osa ensimmäisistä huumekokeiluista.