Nelikymppinen nainen, ottaisitko mielummin itseäsi nuoremman vai vanhemman miehen?
Jos olet/olisit etsimässä uutta kumppania, minkä ikähaarukan asettaisit miehelle Tinderiin?
Kommentit (21)
Jos olisin 40, niin haitari olisi 37-43.
En menisi tinderiin. Ehkä 40-50v. haarukalla. Suurinpiirtein.
Vanhemman ottaisin, varmasti juuri tuolla 40-50v haarukalla olisi haku.
No en mä sitä mistään tinderistä etsisi, mutta -10/+5 vuotta olisi mun haarukka. Eli 30–45-vuotias mies. Mutta tuo nyt tietysti on tapauskohtainen eikä mikään varsinainen rajaus.
Mieluummin kyllä alas- kuin ylöspäin.
30-45v olisi haarukka. Olen tasan 40v itse.
No jos saisin valita, niin max 35v. Olen itse 47v
Olen 37v ja mieheni on 39v. Jos nyt olisin uutta etsimässä, niin kyllä varmaan katselisin 1980-luvun alkupuolella syntyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37v ja mieheni on 39v. Jos nyt olisin uutta etsimässä, niin kyllä varmaan katselisin 1980-luvun alkupuolella syntyneitä.
Eli varmaan sitten 35-40 tai 35-45.
Ai kamala! Vaikuttaa jo niin vanhalta.
Sinkkuna ollessani haku oli +-10 vuotta, mutta en mä kumpaakaan ääripäätä osannut kuitenkaan tosissani ottaa. Parisuhteeseen päädyin 3 vuotta nuoremman kanssa.
27-45. Yläpäässä oleva saisi kyllä aika ihmemies... Viimeiset 13 vuotta olen tapaillut vain itseäni nuorempia, ja nykyinen aviomies on 10v nuorempi. Tunnen vain pari itseäni vanhempaa miestä joita voisin teoriassa ajatella treffikumppaniksi. Esim lapset ovat ehdoton deal breaker minulle, ja oman ikäisissä on todella vähän vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä.
N40
Ikähaarukkani oli 5 v molempiin suuntiin. Verkkoihini tarttui 3 v nuorempi mies.
En ottaisi ollenkaan. Kukaan ei täytä nykyisen saappaita kuitenkaan, ja muu olisi turhaa.
Iällä ei ole merkitystä. Pääasia, että mies on naista parempituloinen ja naisen elintaso nousee.
Ei se ikä, vaan ihmisen sopivuus. Vanhemmalla iällä on tosin henkinen kasvu yleensä tapahtunut, joten vanhempi lienee plussaa.
Samanikäisen.