Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitävätkö parikymppiset miehet hyvän näköisiä nelikymppisiä naisia keski-ikäisinä?

Vierailija
08.06.2020 |

Kysytään nyt näinkin päin.
Vai pitävätkö keski-ikäiset miehet kauniita keski-ikäisiä naisia keski-ikäisinä?
Näin olettaisin, mutta tuossa toisessa ketjussa keski-ikäiset miehet tuntuvat luulevan, että parikymppiset naiset pitäisivät komeita keski-ikäisiä miehiä parikymppisinä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat keski-ikäisiä ja perheenperustamisiän jo ohittaneita, toisin kuin ikäisensä miehet.

Perheen perustaminen on vanhanaikaista.

Vierailija
22/22 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias nainen ja vielä tyttömäinen ja kunnossa. Pitkät ja paksut hiukset, rypytön naama, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli. Nuoret miehet katsoo ja flirttailee.

Mutta mitä olen käsittänyt, niin kelpaamme kyllä pantaviksi, muttei suhteeseen. Suhteeseen kelpaavat nuoret naiset.

Tämän vuoksi en itse ole kiinnostunut nuorista miehistä.

No eikai kukaan kypsempi nainen tosissaan edes kuvittele leipovansa niistä nuorista seksinnälkäisistä pojista aviomiehiä itselleen? Uskon että samat intressit ohjaa molempia osapuolia, ainakin omasta puolestani voin näin sanoa. :)  Eli hauskanpitoon.  Useampikin varattu, kivan söötin nuoren tytön kanssa seurusteleva alle alle 30v- poika tälläkin hetkellä vonkaa vähän väliä. Että vaikka löytyy kotoa nätti tyttis niin ei vissiin riitä. Se on outoa.

-Pikkupuuma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla