Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tykkäätkö siitä että miehet ovat kiinnostuneita ja tulevat ns. "iskemään"

Vierailija
08.06.2020 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Nimenomaan tollanen iskeminen ja joittekin muka hauskojen repliikkien vetäminen on kuvottavaa ja typerää puuhaa. Pysyisivät poissa. Yksi hyvä syy, miksi en käy missään kuppiloissa tms. kun ei saa koskaan olla rauhassa.

Ainahan voit avata sanaisen arkkusi.

Niin avaankin. Nämä ameeban tasolla olevan miehet ei vaan ymmärrä selkopuhetta vaan ajattelevat että ei tarkoittaa kyllä.

22/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Pysy kaukana.

Älä pelkää pysyn tosi kaukana. T: ap 

Asiaa, kerrankin koronavastuuntuntoinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää. Pysyisivät kaukana.

N23

Vierailija
24/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Ikinä en ole tykännyt, kokenut, etten saa olla rauhassa juuri missään. Raivostuttavaa. Osin syytän tästä naisia, jotka kihertelee ja nostaa rinnat pystyyn, kun ameebamiehet viheltää perään ja huutelee tai pahimmillaan läpsii takapuolelle. Siitähän ne saavat kuvan, että kaikki naiset tykkää! Grr.

Vierailija
25/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiinnostava mies, niin kyllä. Muuten ei. Ja oma kiinnostavuus selviää ihan tilannetajulla ja varovaisella lähentymisellä, pitäisi osata puhua jotain kevyttä ennen esim. kahville tai lasilliselle pyytämistä jne. Ihan puskasta ilmestyminen ja suorasukainen pyyntö ei toimi, ei vaikka olisi kuinka komea. 

Vierailija
26/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäinen suomalainen tai länsimaalainen sinkkumies joka lähestyy rehdisti, ystävällisesti ja on mukava eikä tähtää vain yhteen tavoitteeseen on tervetullut. Juttelen mielelläni, mutta muuta ei irtoa ennen kuin ollaan oikeasti tuttuja ja käytännössä seurusteluvaiheessa.

Selkeästi vanhemmille, humalaisille, ja sanotaanko että ei-kristittyjä kulttuureja edustaville miehille sanon ei kiitos.

Vierailija
27/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuukautiskierron vaiheesta. Ovulaation aikaan todellakin tykkään, menkkojen aikaan tai juuri ennen menkkoja en todellakaan siedä mitään iskemisiä, vituttaa vaan.

Vierailija
28/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin harvoin, ettei ole häiriöksi asti. Ovat kyllä sitten sitäkin sinnikkäämpiä.

Vierailija
29/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, jos mies ei ole kiinnostava. Silloin lähinnä ahdistun ja haluan tilanteesta äkkiä pois. On tapahtunut liian monta kertaa. Jos kiinnostava mies lähetyisi niin totta kai tykkäisin.

Luin tämän tapaisen kommentin noin 20 vuotta sitten joltain internetin keskustelupalstalta, enkä ole sen jälkeen uskaltanut naisia lähestyä.

Vierailija
30/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja pidän ihan kaikista iskuyrityksistä kunhan mies ei ole kännissä tai jonkun muun aineen alaisena ja hänellä on siisti olemus :) On se jännä että suomessa mua ei yritä iskeä kukaan ja ulkomailla isketään todella paljon, tai siis lähestytään ja yritetään keskustella mun kanssa. Usein myös kehutaan kauniiksi, vaikka aika tavanomainen omasta mielestäni olen. Toki olen hoikka ja pitkät hiukset jos se nyt jollekin jotain merkitsee. Toivoisin että suomessa miehet myös iskisivät koska olen melko ujo itse enkä siihen mitenkään näyttävästi esim baarissa kykene.

Vierailija
31/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Onneksi sormustettuna saa olla enimmäkseen rauhassa, ikäkin suojaa jo.

Vierailija
32/32 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa yhtään. Olen sanavalmis ja osaan hankkiutua eroon tyypistä joka ei kiinnosta. Ei ole sen vaikeampaa. Olen parisuhteessa eikä mun miestäkään haittaa vaikka mua joskus yritetään iskeä. Tietää ettei mua kiinnosta. Luottamus 10 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme