Olen ignoorannut viestit kaikilta parin viikon ajan uupumuksen takia
Tsempatkaa mua, että lukisin ja reagoisin niihin!
Pelkään ihmisten suuttuneen minulle tai poistaneen minut, sekä sitä, että olen jäänyt paitsi jostakin mikä on nyt myöhäistä.
Oloni on kamala, kun en osaa selittää tätä käytöstä - elämäni on tosi tylsää, mutta en vaan jaksa ja pysty olemaan yhteydessä toisten kanssa.
Kommentit (10)
Menen nyt hetkeksi nukkumaan ja sitten teen sen. Ap
Ju malauta tätä nykyaikaa. Jos et elä luuri liimattuna käteen ja reagoi kaikkiin viesteihin (joita tulee 100 päivässä) olet ihan out kaikesta.
Tai sit ei. Jospa vaan vapauttaisit itsesi tuosta. Viesteihin ei ole pakko vastata ja mitään elintärkeää ei jää väliin vaikka et vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ju malauta tätä nykyaikaa. Jos et elä luuri liimattuna käteen ja reagoi kaikkiin viesteihin (joita tulee 100 päivässä) olet ihan out kaikesta.
Tai sit ei. Jospa vaan vapauttaisit itsesi tuosta. Viesteihin ei ole pakko vastata ja mitään elintärkeää ei jää väliin vaikka et vastaa.
Kiitoksia rohkaisevista sanoista.
Mikäpä velvollisuus mulla tosiaan olisi vastata muuta kuin omaan tahtoini, aina voi sanoa "olin lomalla"! Ap
Hei Ap! Välillä ihan samoja tuntemuksia. Minua ahdistaa viestit ja niihin pitäisi heti reagoida. Aina ei vaan jaksa. Olen hirveän tarkka ja huolissani että ymmärretäänkö minut nyt oikein ym. hölmöä, ja siksi en aina jaksa miettiä mitä vastata.
Älä siis sure, ei meillä ole mitään velvollisuutta olla koko ajan tavoitettavissa. Sano vain että pidin vähän sometaukoa, sehän on aivan ok ja sinun oma asiasi ja valinta johon sinulla on täysi oikeus. Pää pystyyn:)
Niin minäkin. Olen kirurgi, mutta hätäleikkaukset eivät juuri nyt kiinnosta. Piipparista otin patterin pois.
Ymmärrän ettei ole pakko vastata, mutta moni voi loukkaantua, ajatella että et pidä heistä enää kun et vastaa, siksi on kohteliasta selittää että olet vain ollut uupunut tai lomalla
Up