Tiedättekö ikävän tunteen (laihtumisesta)
kun laihdutatte hyvin hitaasti 1-2 kg/ kk ja huomaatte laihtumisen parhaiten rintaliiveistä? Se tunne kun mahaläski vähenee mutta sitäkin ennen rintaliiveistä jää kupit tyhjiksi ja tisseistä häviää ihana täyteläisyys :/.
Kommentit (6)
En koska rinnat on tyhjänpäiväistä läskiä ja saisi hävitä kokonaan.
Rinnat ja takapuoli tyhjenee. Lättänät ja roikkuu. Samoin kasvojen iho ja leuan alus jos laihtuu nopeasti.
Mulla kaikki menee mahaan ja sieltö lähtee sitten poiskin. Olen malliesimerkki omenavartalosta.
Niin, mikä siinä onkin, että se rasva lähtee aina ensimmäisenä sieltä, mistä sen ei olisi pakko lähteä (ainakaan ensimmäisenä) ja viimeisenä sieltä, missä sitä kaikkein vähiten kaipaisi :D.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä siinä onkin, että se rasva lähtee aina ensimmäisenä sieltä, mistä sen ei olisi pakko lähteä (ainakaan ensimmäisenä) ja viimeisenä sieltä, missä sitä kaikkein vähiten kaipaisi :D.
Tämä! Kun saisikin ohjattua mahaläskin rintoihin ja takapuoleen.
Mulla laihtuu aina ensin takapuoli ja reidet, jotka on muutenkin lättänät. Tisseistä saisikin lähteä, kun on painonnousun myötä paisuneet koosta 70C -> 95H. Mutta vielä ei ole juuri näkyvästi pienentyneet vaikka 20 kg laihdutettu, riippumaan kylllä alkaneet enemmän eli kai siellä jotain kudoksen "tyhjentymistä" ja vähenemistä on tapahtunut. Maha pömpöttää edelleen ihan yhtä polleana kaljamahana kuin ennenkin, alkaa vaan rinnat riippua ja muutenkin lattana takapuoli latistuu entisestään. Ja sääret on jo ruipelot lampaankintut.