Onko matkustelun nautinto nyt pilalla koronaviruksen myötä?
Lähes kaikki syyt matkustaa on nyt kiellettyjen asioiden listalla.
Kommentit (25)
Tallinkilla on buffet ns.valmiiksi annosteltuna lautasille ja juomaa saa siinä kaverina niin kuin ennenkin😊Myös baarit on auki ja kaupat eli perusjutut löytyy kyllä.. itse lähden juhannuksena risteilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo buffet on teille niin tärkeä? Ei se ruoka mikään elämys ole ollut tähänkään asti.
Tätä minäkin ihmettelin.
Buffet....siis mitä v.ttua?
Tuoko on tärkeä asia ulkomaanmatkalla?
Joku kertoi, että on tärkeintä juoda drinkkejä joissa on sateenvarjo.. Ymmärrä nyt näitä.. Minulla noita sateenvarjoja on omassa kaapissa ja käytän niitä jäätelön ja muun koristeena kun en drinkkejä lipitä. Siis jonkun sateenvarjodrinkin takia pitää tuhota ympäristö ja uhanalaisten kilpikonnien lisääntymisalueet.. Tuollaisen pitäisi olla lailla kiellettyä!
Itse en laita rahaa yhtään siihen, että saa matkustaa jonnekin varomaan ja pitämään turvaväliä. Palaan matkustamaan, kun olen rokotettu tai korona hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo buffet on teille niin tärkeä? Ei se ruoka mikään elämys ole ollut tähänkään asti.
No aamupala kun on kuitenkin syötävä niin mieluummin valikoin itse kuin otan jonkun valmiiksipakatun. Pääsääntöisesti kuitenkin hyvät valikoimat varsinkin vähänkin laadukkaampien hotellien aamiaisbuffissa. Muutenkin hyvä konsepti, jokaiselle jotakin.
Tätä minäkin ihmettelin.
Buffet....siis mitä v.ttua?
Tuoko on tärkeä asia ulkomaanmatkalla?