Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laimea parisuhde alusta asti

Vierailija
07.06.2020 |

Onko aikuisella iällä (eli 30 lähestyessä) ihan normaalia/yleistä, että tunteet parisuhteessa ovat vain laimeita? Missään vaiheessa ei ole ollut sitä kaikki ajatukset vievää palavaa ja intohimoista rakkautta, jota nuorempana oli parisuhteissa. Ei siis edes sitä alkuhuumaa, josta aina puhutaan, ja jonka olen itsekin kokenut nuorempana parisuhteissa.

Toisaalta tässä suhteessa on hyvä olla, mutta toisaalta tunteet ovat niin laimeita suurimmaksi osaksi olleet alusta asti, että en osaa käyttäytyä yhtä "hellivästi ja himoiten" kuten olen suhteessa yleensä toiminut. Olenko vain mennyt rikki vai onko olemassa jotain "kemiaa", jota kaikkien kanssa ei vain saa samalla tavalla toimimaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani olin mustasukkaisessa parisuhteessa, joka myös oli repivä (hyvän termin bongasin tuosta ylempää).  Silloin toivoin ja pyysin tasasta, rauhallista, aikuista ja hyväntahtoista miestä. Ja sellaisen sain :D   Siihen oli helppo hullaantua.  Ja tottakai välitän/rakastan miestäni, mutta sukkat eivät hänen takiaan pyöri jaloissa.    Ja kuten voidaan päätellä, on se liikakin tunne liikaa, niinkuin tuossa aikaisemmassa mustasukkaisessa suhteessa.

Olen miettinyt, kuuluuko ihmisen oikeasti olla aina sen yhden ihmisen kanssa. Vai onko joku ihminen vaan sopiva jonkin aikaa.  Esimerkiksi minä en voi kuvitellakaan parempaa tai toisenlaista isää lapsilleni.  

Vierailija
22/22 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen intohimoinen ja tunteellinen parisuhde on hyvä jos ei halua perhettä. Lasten takia tasainen on parempi, koska lapset aistivat helpommin sanattomia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi