Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, mitä ajattelet kun näet reilusti ylipainoisen ihmisen?

Vierailija
07.07.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lihavia nähdessäni en ajattele yhtään mitään. Jokainen kantaa itse kilonsa. Ja toisaalta, kun itse tietää, että se kaikki ei aina välttämättä ole syömällä hankittua läskiä... tai kuinka vaikeaa se aloittaminen on...

Vierailija
2/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myos terveytta ja jaksamista. Joskus myos syita lihavuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti. mutta ylipainoisena ymmärrän myös asian toisen puolen. ja se usein suututtaa että tuntuu moni pitävän lihavaa ihmistä automaattisesti tyhmänä.

Vierailija
4/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lenkkipolulla niin ajattelen, että hyvä.

Jos jossain mäkkärissä ahmimassa ruokaan niin voi olal toisenlaiset ajatukset.

Vierailija
5/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paljonkohan tuo ahtaa suklaata, sipsejä ja limpparia..?

-mistä löytää vaatteita?

-onkohan tuolla tosi painava olokin?

Ja näihin voisi vastata vaikka se joku, joka jo edellä kertoi painavansa 120kg

Vierailija
6/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa ihanan rehevä, rubensilainen, vartalo. Mahtaa kantajansa olla ylväs ja leppoinen sielultaan!

Harmi vaan että sen enempää minä kun hän itsekään ei saa nauttia hänestä sellaisena kun hän on kovin kauaa: Kyllä se siitä sydän- ja verisuonitaudiksi muuttuu.

Vierailija
7/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin hoikista tulee ajateltua, että voi onpa tolla pienet tissit tai onkohan toi kattonut peiliin, kun noikin lannehousut laittoi jalkaan tai voi mikä rakoperse jne.

Vierailija
8/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on ettei voi mitenkään tietää täysin ventovieraasta ihmisestä mitään ihan vaan ulkoisesti katsomalla. Nämä jutut on monisyisempiä. Monet vaan olettaa. Usein jos ylipainoinen ihminen on oikein laittautunut ja nätit siistit pukevat vaatteet niin ihailet sitä itsetuntoa ja kauneutta. Kun kantaa kilonsa, oli niitä sitten muutama yli tai ali, ylpeydellä ja hyvällä itsetunnolla niin sen kyllä huomaa.

Vierailija
9/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikemminkin hoikista tulee ajateltua, että voi onpa tolla pienet tissit tai onkohan toi kattonut peiliin, kun noikin lannehousut laittoi jalkaan tai voi mikä rakoperse jne.

Vierailija
10/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-mistä löytää vaatteita?

-en yhtään suklaata,enkä sipsejä syö,limsasta juon ainoastaan cokis light,ei lihota,enkä sitäkään pullotolkulla

-vaatteet menee XL/XXL,todella hyviä ja jopa istuvia ostan lähinnä Kappahlista

-olo ei ole painava aina,joskus on. välillä tuntuu että olo on kevyempi kuin mitä uskoisi itsekkään kun peilikuvaansa katsoo. joskus on " painavampia" päiviä,mutta useimmiten en tavallaan huomaa eroa siihen kun vielä pari vuotta sitten painoin 58kg

Vierailija
11/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-mistä löytää vaatteita?

-sipsejä, suklaata, limpparia yms. muuta herkkua tosi harvoin (en mä ainakaan itteäni ole herkuilla lihottanut, vaan RUUALLA)

-kaupoista, h&m, lindex, kappahl, netistä...

-ja kyllä, joskus on todella raskas ja painava olo

Vierailija
12/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pitää kermassa ja rasvassa uitettua läskiä normaalina ruokana, siinä missä toinen pitää kasvissosekeittoa...

Ja takaan ja vannon, että jos olet normaalilla ruualla saanut itsesi 160 kiloiseksi, olet todellakin joutunut syömään, syömaan, syömään ja SYÖMÄÄN!!!!

Kasviksia ja täysjyväleipää tuskin on ruokavalioon kuulunut.

Makkaraa, pastaa, vaaleaa leipää, rasvaa, kermaa ja muuta " normaalia" varmaan kymmeniä lautasellisia päivässä kylläkin.

Ei millään pahalla, mutta normaalilla, terveellisellä ruualla, oikean kokoisin annoksin ei kukaan liho yli 100 kiloa normaalipainon (60kg) päälle.

10

Vierailija
13/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoiset (kuten myös alkoholistit ja tupakoitsijat) ovat sitä mieltä, että paino-ongelma on heidän itsensä asia!

Mutta... kun sitten terveys pettää, ollaan vinkumassa yhteiskuntaa apuun, että heidät pitää hoitaa ja terapiaa pitää järjestää ja kuntoutusta yms.

eli ITSEKÄSTÄ toimintaa, todellakin!!

- 16

Vierailija
14/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joku pitää kermassa ja rasvassa uitettua läskiä normaalina ruokana, siinä missä toinen pitää kasvissosekeittoa...

Ja takaan ja vannon, että jos olet normaalilla ruualla saanut itsesi 160 kiloiseksi, olet todellakin joutunut syömään, syömaan, syömään ja SYÖMÄÄN!!!!

Kasviksia ja täysjyväleipää tuskin on ruokavalioon kuulunut.

Makkaraa, pastaa, vaaleaa leipää, rasvaa, kermaa ja muuta " normaalia" varmaan kymmeniä lautasellisia päivässä kylläkin.

Ei millään pahalla, mutta normaalilla, terveellisellä ruualla, oikean kokoisin annoksin ei kukaan liho yli 100 kiloa normaalipainon (60kg) päälle.

10

Vierailija
15/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta läikähtää vähän sääli. Mutta olen hitusen ylipainoinen itsekin, että ei kait sitä muuta kun jättäis liikunnan pois ja alkais syödä vaan niin siitä se kait kertyy

Vierailija
16/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nauttiiko elämästään läskinä ja onko elämä antoisampaa, kun ruokavalio on niin pielessä, että joka päivä vedetään kaikkee mahdollista lärviin kaksin käsin..

Vierailija
17/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ylipainoiset (kuten myös alkoholistit ja tupakoitsijat) ovat sitä mieltä, että paino-ongelma on heidän itsensä asia!

Mutta... kun sitten terveys pettää, ollaan vinkumassa yhteiskuntaa apuun, että heidät pitää hoitaa ja terapiaa pitää järjestää ja kuntoutusta yms.

eli ITSEKÄSTÄ toimintaa, todellakin!!

- 16

Vierailija
18/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun oon itsekin äiti, niin oon muutamasta ylipainoisesta äidistä ajatellut ikäviä ajatuksia mielessäni, kun oon huomannut mitä ne syöttää lapsilleen ja miten ne ei osallistu lastensa leikkeihin, ei esim. halua mennä lattialle kontilleen vaan jostain tuolilta tai sohvalta yrittää jollain lailla olla mukana. Yksi äiti myös kieltää pojaltaan pihalla kaikenlaisen juoksemisen,koska ei itse voi pysyä perässä.

Siis yhteensä kolme tällaista ylipainoista äitiä tunnen, ja niiden lisäksi monta muuta ylip. naista jotka on aivan ihailtavan hyviä äitejä.

Vierailija
19/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin myöntää,että liikkunut en ole. Lääkärin tekemä polvileikkaus 2v sitten pisti elämän mullilleen,mut sitäpä ei muut nää,vaan näkee vaan sen mun läskin...

Syön kyllä makkaraa,yleensä uunilenkkiä uuniperunan ja kasvisten kanssa.

Aamupalaksi syön JOKA päivä lautasellisen täysjyväpuuroa.

Välipalaksi hedelmiä.

Ensimmäisenä vuonna leikkauksen jälkeen söin masennukseeni todella paljon aitoa ruisleipää,sen myönnän. Saatoin syödä puoli limppua päivässä :( Voita en käytä,joskus tuorejuustoa ja aina siivun tavallista juustoa.

Eikö olekkin outoa...

t . se 90kg

Vierailija
20/26 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kanssa minä konttaan (vaikka polveen sattuu),ryömin,pyörin,hyörin... Juoksemaan en pysty,enkä lujaa kävelemään,mutta annan lapseni juosta ja leikkiä paljon.

Lattialla leikin tietysti.

Poikani syö todella terveellisesti ja hyvin.

t . 90kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän