Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Empaattisuus, sosiaaliset taidot, hyvä itsetunto... jos vielä osaa kokata ja tykkää eläimistä, olen sulaa vahaa... Tässä sää ominaisuudet, joihin olen aina ihastunut. Kellään ei ole ollut kaikkea kerralla, mutta jo yksikin on herättänyt aina mielenkiinnon...
- komea
-voimakas leuka
- kauniit silmät
-hellä ja huolehtivainen
- tykkää mun pepusta ja koko kropasta
-suutelee niskaa ja kaulaa
- samalla aaltopituudella
- rehellinen
- luotettava
- miesmäinen
- puhdas ja tuoksuva
- välittää muista ihmisistä
- osaa keskustella
- hieroo kun pyydän
- nauttii mun kosketuksesta
- ei suutu helposti
- hypnoottinen seksi
- saa minut rentoutumaan joka tasolla
- Ihana huumorintaju
- oma itsensä
- hyvä iho
- rauhallinen ja rauhoittava
- huolehtii kehostaan ja harrastaa liikuntaa
- viihtyy kotona eikä luuhaa muualla
Vastuuntunto, yleissivistys, hyvä itsetunto, ystävällisyys.
Seksikäs ääni, kauniit silmät, lempeys, itsevarmuus, älykkyys ja taitava käyttämään puukkoa.
Iso mulkku, iso nenä, vahva leuka, vahvat kädet, karvainen rinta ja karvaton perse.
Tutkimuksen mukaan naiset tykkäävät miehen käsistä ja pitää kyllä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan naiset tykkäävät miehen käsistä ja pitää kyllä paikkansa.
Tuo on niin totta
Itse olen loistava kokki eikä miehen tarvitse osata tehdä ruokaa, mutta hän voi hakea joskus pizzaa, jos haluan pitää taukopäivän ruoanlaitosta.
Itsevarmuus, leikkimielisyys, tietynlainen herkkyys, keskustelutaito. Ulkonäöllisesti viehättää miehet, jotta pitävät kunnostaan huolta. Mikään treenattu lihakimppu ei tarvitse olla kuitenkaan. Itse pidän hieman lyhyemmistä miehistä kun lyhyt olen itsekin.
ON VAIN: Yhden naisen mies ( ei ole naisten mies, joka käy vieraissa)
Ei ole väkivaltainen, eikä käytä alkoholia eikä tupakoi eikä käytä huumeita.
Ei ole missään Rikollisessa toiminnassa mukana.
Osaa sanoa " Rakastan Sinua"
Osaa sanoa myös" Kiitos ja joskus myös " Ei kiitos ( ystävällisesti).
Osaa sanoa myös" Anteeksi"
Ei Arvostele pilkkaa Ääneen eikä muutenkaan , Kenenkään ihmisen Erilaisuutta.
Ei kuulu Paikalliseen, parlamenttiin (Ukkoporukkaan, jotka istuu tuntikausia, jossakin paikallisessa kahvilassa eli tarvi olla Alkoholia myyvä ravintola käy
Huoltoaseman kahvila ruokapaikan tai joku hieno kahvila - kondiakin missä istuvat ja käyttäävät muiden ihmisten liikkeitä ja Arvostele ääneen jonkun naisen muotoja tai ota silmätikuksi jotenkin Heidän mielestään poikkeavaa miestä ja tähän tyyliin isoon äänen kiroten'
Perkele! Mikä se tuokin saa..Na. tuo örväke saa..Na tuo Meikäläisen Äijä siinä ny menee "
Eli ei ole paikallisen parlamentin jäsen jotka pilkkaavat kiroilevat toisia ihmisiä .
Tuo kukkia , on hellä .
Urheilee , lähtee matkaan,
Tykkää mies porukalla käydä kalassa.
Uimassa, jos vielä olisi uimamausteri.
Tässähän jo on Hottia.
Warettaa elokuvansa ja musiikkinsa, koska pystyy ja osaa. Tästä huolimatta omistaa myös hyvän kokoelman musiikkia fyysisessä muodossa esim. vinyyleinä.
Osaa konffata Linuxin käyttökuntoon komentoriviltä.
Omistaa enemmän tietokonepelejä kuin kavereita.
Ei käytä juuri ollenkaan alkoholia.
Käyttää rahat mieluummin modulaarisyntetisaattoreihin ja vanhoihin samplereihin kuin autoihin tai moottoripyöriin.
Ei harrasta penkkiurheilua.
Pituus - harteikkuus - itsevarmuus - määrätietoisuus - osaa viedä seksissä - miehen taidot.
Samat listaukset jokaisessa vastauksessa. Onko naisten miesmaussa oikeasti mitään olennaista eroa?
Loput ("osallistuu kotitöihin") eivät ole edes makuasioita vaan perusjuttuja parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pituus - harteikkuus - itsevarmuus - määrätietoisuus - osaa viedä seksissä - miehen taidot.
Samat listaukset jokaisessa vastauksessa. Onko naisten miesmaussa oikeasti mitään olennaista eroa?
Loput ("osallistuu kotitöihin") eivät ole edes makuasioita vaan perusjuttuja parisuhteessa.
+ isot kädet - työllä hankitut lihakset - miellytävä eli matala ääni.
Samaa mieltä kanssasi. Naisten miesmaku on täysin identtinen.
Vahvat kädet ja hartiat
Itsevarmuus
Ei ole ns. peukalo keskellä kämmentä
Kuuntelee ja juttelee, ei vähättele
Aikaa riittää muullekin kuin omille jutuilleen
Se, että ei ole lammas, joka hyppää vaikka kalliolta kun Ylen uutisissa niin sanottiin.
Omat oikeat mielipiteet, ei kavereilta plakioidut.
Läsnäolo
Huomiointi
Hyväntuulinen perusilme
Osaa pysähtyä hetkeen ja nauttia elämästä
Älykkyys. Ainakin itsessäni.
M51