Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sildenafil odotuksia

Vierailija
07.06.2020 |

Tuli hommattua 50 mg vahvuisia tabletteja Sildenafiliä (orion). Mitäpä on lupa odottaa? Kertokaa jos on kokemuksis

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lääkäriltä kun on etäsuhde ja aikataulutettu seksi on vihon viimeistä ja oli viikonloppuja kun ei sitten ottanut eteen ja ihan vain siksi, että oli suorituspaineita. Siis lääke ei auta jos ei ole haluja ja eikä ole kiihottunut MUTTA pienikin kiihotus riittää. Mulla on 100 mg ja puolet tästä riittää hyvin. Lääkkeessä ei ole jakouurta joka kertoo siitä ettei sitä saisi puolittaa kun vaikuttava aina saattaa ola epätasaisesti sekoittunut pillerin kalvon sekaan...tiedä sitten. Pakko ottaa samaan aikaa Buranaa 600 mg ja Somac närästykseen vähän aikaisemmin. Aivan loistava lääke mutta välillä en tahdo laueta millään mutta siitähän kumppani on innoissaan ja saa orkun joka kerta kun aikaisemmin multa tuppas tulemaan tosi nopeeta kun harvoin nähtiin ja kun seisoi ilman lääkettä. 100 mg:n pillerin otettuani myös huimasi mutta puolitettuani ei. Lääkkeestä on vain sellainen harhakäsitys, että kun pillerin nappaa niin seisoo kuin kanki. Ei se kuitenkaan niin mene vaan kiihottunut pitää olla....ja mulla riiittää kun daami ottaa kivasti suuhin ennen sisääntyöntymistä. Mutta on joskus ollut kertoja kun ei ole ottanut eteen kun ei pätkääkään ole tehnyt mieli. Noh suuseksillä hoidellut daamini ja hän on ollut tyytyväinen tai ainakin kertoo näin. Naisille sanoisin, että älkää luulko että veltto penis on merkki siitä, ettei teissä on vikaa....ei ole siitä kiinni.

Vierailija
22/116 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitettuna otan.

Huomaa millon alkaa kulli seisomaan,kun nenä menee tukkoo ja naama punottaa.

Kalu on paksumpi,kuin olisi penisrengas.

Orgasmi tulee ilman kanintahtipanoa,saa vedellä hitaasti ja nauttia.

Ilman joudun panemaan hirveällä agrella että laukean...

Päähän koskee,mutta burana auttaa.

Vois vetää toisenkin varvin pilluun kun muna ei löysty,toki se ei juuri tunnu sitten miltään.

Yöksi otettuna vaikuttaa vielä aamuerektioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran jälkeen haittavaikutukset vähenivät. On joo tukkoisuutta ja punoitusta hivenen muttei niitä kukaan huomaa. Pääkipu jäi pois. Varaudu seksielämän huomattavaan paranemiseen.

Vierailija
24/116 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lääkäri määrää 100mg, niin kannattaa kokeilla myös 50mg ja 25mg annoksia. Sivuvaikutukset vähenee ja mulla ei ainakaan stondiksessa ole mitään eroa. Ja vaikka tähän ei kai sitten toleranssia juuri kehitykään, niin on kiva tietää että aina on reserviä nostaa annosta.

Lerppa47

Vierailija
25/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tabun voi ottaa? Ohjeessa sanotaan, että 1-2 tuntia ennen yhdyntää. No jos otat vaikka aamulla ja meinaat harrastaa päivätoimintaa, niin voiko illalla ottaa vielä toisen nukkumaanmenojumppaa varten vai tuleeko sitten jo ns. yliannostus, jossa sivuoireet on hyötyjä suuremmat?

Joskus taas koko tabu menee hukkaan. Otat sen tulevan tyydytyksen toivossa, mutta nainen nukahtaa jo iltauuutisten aikaan ja itse saat vain pääkivun ja tukkoisen nenän.

Vierailija
26/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 riittää kyllä vielä illaksikin, luulatavasti puolikaskin. Kokeile. Ja olen kyllä nainen..mutta näin se meille toiminut.

Vierailija
27/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi satanen on aika tehokas ja varma. Puolikaskin riittää hyvin kertapanoon. Vaikutus tuntuu n. vuorokauden. Ei kannata ottaa tukevan aterian yhteydessä, vaan tunti pari ennen hommia. Alkoholi heikentää vaikutusta. Hyvä pilleri, jollaen ole huomannut haittoja.

.

Vierailija
28/116 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi satanen on aika tehokas ja varma. Puolikaskin riittää hyvin kertapanoon. Vaikutus tuntuu n. vuorokauden. Ei kannata ottaa tukevan aterian yhteydessä, vaan tunti pari ennen hommia. Alkoholi heikentää vaikutusta. Hyvä pilleri, jollaen ole huomannut haittoja.

.

Normaalilla metabolialla vaikutus nollautuu viimeistään kuudessa tunnissa. Olen itsekin huomannut vähän pidempää vaikutusaikaa, mutta olen pistänyt psyykkeen piikkiin. Kaikki lääkkeen viralliset dokumentit ja sildenafil-tutkimukset antaa ajaksi keskimäärin 4-5 tuntia max. Tadalafiilillä sitten pääsee jopa 36h kestoon.

Vierailija
29/116 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulla toimii hienosti. Kalu ei lerpahda ensimmäisestä ajatuksesta ja vaikuttaa vielä seuraavana päivänä selkeästi, Ja se hyvä olo pieni "humala" on totta. Eikä mitään sivuvaikutusta. Kolmasosa pilleristä riittää hyvin.  

Vierailija
30/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko nämä tabut vanhoilla ukoillakin, kuten minä, yli 60 v. Miten kannattaisi alottaa kokeilu. Onko teillä muilla vanhemmilla miehillä ollut jotain vaikeuksia niiden käytössä.

Vierailija
31/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, ja siis olen erittäin tyytyväinen nainen! Sanonta, mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi, pitää paikkansa!

Vierailija
32/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko nämä tabut vanhoilla ukoillakin, kuten minä, yli 60 v. Miten kannattaisi alottaa kokeilu. Onko teillä muilla vanhemmilla miehillä ollut jotain vaikeuksia niiden käytössä.

Todennäköisesti toimii, mutta riippuu myös pitkälti erektiohäiriön syistä. Lääkäri tämän osaa määrittää. Tabut saa kuitenkin yleensä kouraan heti, jos vaan ei ole esteitä niiden käytölle. Tällaisia ovat esim jotkut sydänlääkkeet ja matala verenpaine.

Vierailija
33/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mieto, minulla on 100mg. Aiheuttaa tosin nuhaa ja poskien punotusta. Toimii kyllä hyvin ja haluaa aamulla vielä uusintakierroksen.

Mulle määrättiin tuo sata. Kovettu mutta paineet ja syke nousi ja naama punotti helvetisti. Lääkäri käski puolittaa niin siitä ei tullut oireita.

Vierailija
34/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas alkuun ja toinen puolikas perään jos on pidempi sessio tulossa.

Takuuvarma seisokki ainakin ekalle kierrokselle. Joskus on seissyt vielä pitkään laukeamisen jälkeen, mutta se taisi olla vain ekoilla kerroilla.

Uusi nainen jostain syystä jännitti, niin ettei muuten olisi saanut kovaksi. Ongelma oli sitten vähän ettei sitten enää uskaltanut olla ottamattakaan. Joudun hetken syömään Lyrica lääkettä ja se oli sinisten nappien kanssa melkoinen combo: Pystyi helposti panemaan tunninkin kivikovalla kalulla laukeamatta. Neljä tuntia taisi olla ”ennätys”. Mutta sivuvaikutus oli ettei pikapanot onnistunut kun laukeaminen oli niin hidasta. Puolensa ja puolensa.

Vierailija
35/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä neuvoista. Neljän tunnin stondis on minulle turha. Riittää kun saa homman hoidettua vaimon kanssa nautinnollisesti. Täytynee aloittaa varovaisesti.

Veka

Vierailija
36/116 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen kestä kyllä mitään tuntien jyystöä.

Vierailija
37/116 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sildenafil - https://hespac.com/erecfi.htm Omat kokemukset seuraavat: 100mg on liikaa, päätä kuumottaa ja särkee, vaikuttaa myös silmissä lievänä paineena ja itse kulli on niin saatanan kova että sattuu. Myöskään seksi ei tunnu miltään kun jomottaa kullia. 50mg on parempi, mutta vastaavia vaikutuksia kuin 100mg. 25mg on täydellinen. Ei päänsärkyä. Ja seisokki jämäkkä muttei liian. Jos illalla otat 25mg niin aamustondis on vielä varsin miehekäs!

Vierailija
38/116 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten sildenafil toimii kelläkin on yksilöllistä. Ei se mikään ihmelääke ole ,itsellä onnistuu yksi kerta ja seuraavana aamupäivänä toinen ,mutta ei läheskään aina,vaikka tabletin vaikutuksen tuntee 12h jos ottaa illalla. Tämän enempää ei yhdellä kertaa kannata odottas ja sitten menee vähintään puoli viikkoa että kannattaa edes harkita tabletin ottoa . Toiset taas kehuu monia suorituksia toisen perään. Luultavasti mitä nuorempi mies niin sitä enemmän voi asettaa odotuksia ? Itse olen käyttänyt tablettia 5-6 vuotta 55v lähtien ei sen vaikutus ole muuttunut mutta tällä ikää se on keskimäärin 1 kerta per viikko tai 5-6 krt/ kk

Vierailija
39/116 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just otin 50mg sinisen ja toivottavasti vaimo herättyään on näin joulun aikaan lahjanatotuulella ja myös saamapuolella.

Vierailija
40/116 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä riittää ja toimii jopa 1/3 annos 50 mg Orion sildenafiilista. Tabletti menee kolmeen osaan aika kivasti, kun lohkaisee palan molemmista kärjistä ja keskiosasta tulee kolmas palanen.  

Tosin erektiohäiriökin on aika lievä, toisinaan rakastelen jopa kokonaan ilman. Kolmasosa antaa kuitenkin hyvän henkisen tuen, kun ei tarvitse pelätä pehmenemistä kesken kaiken, kuten joskus stressaantuneena on käynyt.

Ja kun lääke on halpaa ja kolmannes annoksilla sitä kuluu vähän, saa tällä kyllä vastinetta sijoitukselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi