Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teit tänään ja mitä aiot vielä tehdä?

Vierailija
07.06.2020 |

Kävin luontokuvailemassa myrskyistä järveä, tein kotijäätelöä ja istuin puutarhassa syömässä sitä. Olen seurannut mansikoiden ja hedelmäpuiden kukintaa ja soitin yksinäiselle sukulaiselle. Nyt on lohi paistumassa ja syön ennen päivälenkkiä. Ihana päivä <3

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä, pyyhkeet. Sitten tiskasin, vielä on valurauta keittymässä, että saa tiskattua. 

Sitten käyn ostamassa jotain pikaisestu ja aloitan kokkauksen. 

Zinc

Ei paljoa .. piti pestä lattiat, mutta jotain kuitenkin .. Jäänee sitten lattiat huomiselle ;)

Vierailija
22/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mökillä, keräilin maasta tuulen pudottamia kuivia oksia ja leikkasin nurmikkoa. Omena-, kirsikka- ja luumupuu kukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Maannut sängyssä tai sohvalla.

Vierailija
24/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin perheen kanssa retkellä. Meille uusi retkipaikka, mutta retki ei mennyt ihan putkeen, koska tuuli niin kauheasti. Nyt olisi just sopivaa käydä siellä, koska aiemmin keväällä siellä on liian märkää. Ja veikkaan, että kohta siellä on valtavasti hyttysiä. No, pitää yrittää kohta uudelleen, se on vain sen verran kaukana ja hankalan tien takana, että se on usemman tunnin reissu.

Pitäis laittaa puhdasta pyykkiä kaappiin. Nyt en jaksa mitään, kun on jäänyt kaksi viimeistä yötä vähän lyhyeksi.

Toisaalta hieman pidemmän ajan vievä retki on juuri siksi hyvä, että tulee se kaivattu irtiotto arkeen.

En olisi uskonut, että hyttysiä on tuolla tuulella, mutta olipa vaan :p

Vierailija
25/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään huumoria.

Vierailija
26/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin aamulla lypsylle ja ruokkimaan lehmät. Puoliltapäivin heitin ne ulos ja sen jälkeen juotin vasikat. Hetki sitten hain lehmät sisälle ja kohta lähden iltanavetalle.

Muuten sitten ruokailut, kahvit ja hengailua. Ei mitään ekstratöitä sunnuntaisin. Olen täytellyt kryptoja, lukenut lehtiä, piirrellyt ja soitellut kitaraa. Eikun tein mä aamulla ternimaidosta leipäjuustoa!

Vierailija
27/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut pitkään ja nähnyt unia turun saaristosta ja en tee mitään ihmeellistä, vähän joogaa.

Vierailija
28/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson B L M Tampere

Vierailija
29/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on erittäin mielekäs päivä mutta ei järkeen käyvä.

No mikäs? Eikö tuulisella säällä saa istua puutarhassa vai mikä mättää?

Minä puhuin vain omieni rutiinien puolesta että ei tekisi mieli mättäillä niin paljon ei kävisi järkeen.

...suomalaiset syövät kieltämättä nykyään liuan paljon. Jos sinulla on järki mukana tuollaisessa mätössä niin pidä hyvänäsi. Ja saa istua tuulisessa säässä puutarhassa jäätelöineen mutta ei minun "puutarhassa".

Johan siinä liki vuosi vierähti kun viimeksi olen jäätelöä syönyt. Jäätelökone oli koko talven keittiön kaapissa enkä syö kaupan jäätelöitä ollenkaan. Ehkä sinun ei kannattaisi olla niin huolissaan toisten jäätelöistä ja puutarhoista :)

Vierailija
30/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin aikaisin aamulla lypsylle ja ruokkimaan lehmät. Puoliltapäivin heitin ne ulos ja sen jälkeen juotin vasikat. Hetki sitten hain lehmät sisälle ja kohta lähden iltanavetalle.

Muuten sitten ruokailut, kahvit ja hengailua. Ei mitään ekstratöitä sunnuntaisin. Olen täytellyt kryptoja, lukenut lehtiä, piirrellyt ja soitellut kitaraa. Eikun tein mä aamulla ternimaidosta leipäjuustoa!

Kaipaan lehmien rapsuttelua tosi paljon. Missähän saisi käydä rapsuttelemassa lehmiä *haaveilee*.

Vierailija
31/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, jumppasin, meditoin, tein ruokaa, luin kirjan loppuun. Suunnitelmissa vielä tunnin parin joogatuokio, kirjoittaminen, sekä ensi viikon suunnittelu ja organisointi.

Vierailija
32/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin mökillä, keräilin maasta tuulen pudottamia kuivia oksia ja leikkasin nurmikkoa. Omena-, kirsikka- ja luumupuu kukassa.

Mitä lajikkeita sinulla on?

Vierailija
33/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi hyvin tehokkaasti. Heräsin 6:05, pyykit koneeseen, astianpesukoneen täyttö ja käynnistäminen, aamukahvi ja päivän lehti, aamukävely miehen kansssa ja toinen aamupala omien tyttöjen kanssa, kun heräsivät klo 9.

Puolilta päivin tein lounaan. Lounaan jälkeen pyykinpesua, kirjan lukemista ja päiväunet. Heräsin klo 15 päiväkahville.

Nyt ei ole suunnitelmia. Muu perhe lähti päiväreissulle ja kirjaa ajattelin lukea kaikessa rauhassa sisällä, kun ulkona tuulee. Yle Areena illalla tai leffa.

Jos jaksan katson lasten pienet vaatteet läpi heidän kanssaan ja vien kierrätykseen illalla.

Mietin ensi viikon ruuat valmiiksi yhdessä perheen kanssa illalla. Kauppalistaa päivitän samalla.

Vierailija
34/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin 10 km fillarilenkillä, tein ruokaa, pesin koneellisen pyykkiä ja laitan kohtapuoliin saunan. Sitten telkkua (kutoselta tulee mielenkiintosia mysteeriohjelmia) ja ajoissa nukkumaan, huomenna töihin.

Hyvä kun muistutit kutosen mysteerihjelmasta. Pitää katsoa esikoisen kanssa.

Vierailija
35/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelin tavarata paikoilleen, imuroin hutaisten, pesin alakerran ikkunat, tein ruokaa perheelle.

Loppupäivän istun kakkukahvilla kun tulee vieras.

Vierailija
36/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneellinen pyykkiä, puutarhahommia, uinti, kirjaa pihalla, kohta ruuanlaittoon. Laitoin aamulla broilerivartaat marinaadiin. Ihana leppoisa sunnuntai.

Vierailija
37/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapuu saatu lahjaksi ja luumu ja kirsikka jo niin iäkkäitä ettei tarkempi määritys muistissa, ovat enemmän kukinnan vuoksi kuin satoa tuottamassa. Linnut saa herkutella kirsikoilla!

Vierailija
38/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, olin koneella, söin, kävin lenkillä, aloin katsomaan my big fat fab life-maratonia ja sitä katson edelleen. Tämän loputtua jatkan 13 reasons why 4-kautta netflixistä ja menen aikaisin (klo 19) nukkumaan. Niin perus sunnuntai kun vaan voi mun elämässä olla.

Vierailija
39/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 04.39 lapsen takia. Olen ollut hereillä siitä lähtien. Väsyttää.

Vierailija
40/62 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä oikein mitään. Ajattelin lähteä myöhemmin patikoimaan metsään. Kameraa en näin aurinkoisena päivänä ulkoiluta ennen iltaa, voi olla että otan sen mukaan ja menen metsään vasta noin kahdeksan aikoihin.