Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko ennalta sovittu viikoittainen "seksipäivä" kenelläkään?

Vierailija
07.06.2020 |

Mieheni ehdotti ratkaisuksi seksin vähyyteen tällaista. Eli että olisi yksi päivä viikossa, jolloin molemmat tietävät, että tänään harrastetaan seksiä. Meillä on kolme 12-16 -vuotiasta lasta, joten mahdollisuuksia seksin harrastamiselle on todella vähän ja seksiä näin ollen ollut pari viime vuotta maksimissaan kerran kuussa, mutta ei läheskään aina noinkaan. Periaatteessa itsekin haluaisin enemmän seksiä, mutta olen sen verran hitaasti syttyvää sorttia, että se aina jää tekemättä lopulta, kun tunnelmaa pääsy vaatii niin pitkän ajan ja toimenpiteitä.

Eli, onko kenelläkään tällaista sopimusta tietystä päivästä jolloin seksiä harrastetaan ja onko tämä järjestely toiminut? Itse lähinnä mietin, tuleeko asiasta turhaa painetta. Ja entä jos ei tuon päivänä teekään yhtään mieli?

Kiitos asiallisista vastauksista!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen käytössä. Ei optimaalinen järjestely eikä itsellä todellakaan aina tee mieli, mutta toisaalta jos vaihtoehto on seksitön suhde (johon se ainakin meillä kiireen keskellä oli mennyt) niin parempi noin. Mies on ainakin todella paljon tyytyväisempi elämäänsä ja se heijastuu tietenkin hyvinä asioina koko perheen elämään.

Vierailija
2/54 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ottaisin tuon kokeiluun. Molemmat tietävät tulevan ja voivat asennoitua oikeaan mielentilaan. Vielä jos tietää teinien olevan poissa jaloista silloin. Ei se tarkoita, että tämä olisi pois muista mahdollisuuksista jos niitä ilmaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toimi. Hyvä ajatus ja helpotti hetken fyysiseen purkautumistarpeeseen, mutta sai koko touhun tuntumaan pidemmän päälle velvollisuudelta. Minä (mies) koin tempun kliinisenä ja nöyryyttävä kun puoliso ei ollut mukana vaikka seksiä olikin.

Vierailija
4/54 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tuollainen järjestely jo vuosia ja se toimii kyllä. Eikä se tarkoita että seksiä ei voisi olla muulloinkin.

Vierailija
5/54 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei toimi. Hyvä ajatus ja helpotti hetken fyysiseen purkautumistarpeeseen, mutta sai koko touhun tuntumaan pidemmän päälle velvollisuudelta. Minä (mies) koin tempun kliinisenä ja nöyryyttävä kun puoliso ei ollut mukana vaikka seksiä olikin.

Puolisosi ei siis panostanut sovittuun asiaan.

Vierailija
6/54 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä ei varsinaisesti ole sovittu päivää mutta sanaton sopimus on, että joka toinen tai kolmas päivä seksiä on. Ollut näin jo vuosia. Pitkä suhde, yli 45 vuotta. 

Joskus tietysti tuntuu, ettei tänään huvittaisi mutta kun alkuun pääsee niin huomaa, että kiinnostaa sittenkin.

M67

Vierailija
7/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi aikataluluttaa! 

Vierailija
8/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii. Se ei ole varsinaisesti sopimus, vaan pari kertaa viikossa oleva aika jolloin lapset on harrastuksissa ja meillä on vapaata. Ne on hetkiä jolloin meillä kummallakaan ei ole mielessä mitään muuta kuin päästä toistemme kimppuun. Muuten kerran pari viikossa spontaanisti tosi aikaisin aamulla kun lapset nukkuu vielä sikeästi.

Vierailija
9/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimisi meillä, koska haluan seksiä paljon useammin kuin kerran viikossa. Jos kumppanilla on minua kohtaan noin vähän haluja, hän on väärä ihminen minulle.

Vierailija
10/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin ennemmin, missä on ongelma, jos seksiä ei tee mieli.

Vierailija
11/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimisi meillä, koska haluan seksiä paljon useammin kuin kerran viikossa. Jos kumppanilla on minua kohtaan noin vähän haluja, hän on väärä ihminen minulle.

Tämä. Ja mikään määrä minkään ikäisiä lapsia ei estä halukkaita aikuisia panemasta.

Seksi ei vaan ole kovin tärkeää jos lapset sen muka estää.

Vierailija
12/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin äskettäin semmoisesta kerran viikossa järjestelystä.

Eka kerralla oli ok seksiä, toisella kerralla sain tumputuksen, kolmannella misu käytti veto-oikeuttaan kun oli väsynyt, eli ei ollut seksiä. Tänään olisi taas seksipäivä, saas nähdä kuinka käy.

Taitaa olla helpompi nyt, kun riittää että kerran viikkoon kieltäytyy, kun ennen piti kieltäytyä monta kertaa viikossa.

Vierailija
13/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettiin käyttöön tuo, kun tuli perheenlisäystä. Vauvavuotena seksiä oli vielä paljon ja spontaanisti, noin 1-5krt/ viikossa. Vauva nukkui yöt hyvin ja päiväunia usein, ja oli muutenkin ns helppo lapsi. Muistaakseni tullessani uudestaan raskaaksi, kun esikoinen oli noin 1,5vuotias, seksiä alkoi olla yhä harvemmin. Mies teki pitkiä päiviä, hänen tullessaan kotiin olin jo ihan rättiväsynyt, johtuen raskaudesta ja vilkkaasta taaperosta ja kaikista kotihommista. Seksiä olisin minäkin halunnut useammin, mutta mieluiten aamulla tai päivällä. Tässä vaiheessa siis seksiä oli vain joka toinen viikko, jos silloinkaan.

Sovimme yhden päivän viikossa, torstain, jolloin mies tulee aikaisin kotiin ja jolloin viemme lapsen hoitoon isovanhemmille 3 tunnin ajaksi. Kyllä, tätä tehtiin 6kk ajan joka viikko! Kyllä toimi! Seksiä alkoi olla myös enemmän muutenkin, kuin tuona pelkkänä "panopäivänä" :)

Vierailija
14/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluan seksiä joka päivä, en vain lauantaisin saunan jälkeen.

Vierailija
15/54 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pitkään käytössä kun elämäntilanne oli sellainen, että kumpikin lennossa ja yhteinen aika kortilla. Meillä tämä toimi loistavasti, mutta toisaalta luulen, että toimi, koska olisimme ehkä harrastaneet seksiä ihan suunnittelemattakin, eli kyse oli nimenomaan aikataulujen sovittelusta, ei väsymyksestä tai velvollisuusseksistä.

Mutta mun mielestä suunniteltu seksi voi olla ihan loistojuttu ”virittäytymisen” kannalta. Olen nainen, ja itse saatoin lähetellä vihjailevia viestejä jo pitkin päivää, kuvia alusvaatteista jotka mulla oli päälläni tai jotka ajattelin pukea ja kysyin ”viattomasti” mikähän mahtaisi miellyttää ym. Saatoin myös kertoa tekstarissa mitä haluaisin tehdä tai hänen tekevän mulle. Yleensä kun koko päivän ”viritteli” niin seksi oli loistavaa, oikeastaan ihan parasta mitä voin kuvitella ja muistaa, mutta toisaalta se saattoi olla vain pikainen viiden minuutin quickie ja sen jälkeen loikoilimme sylikkäin sängyssä ja juttelimme. Ja joskus vaan juttelimme ja pussailimme ilman seksiäkin.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Ja jollei edes suunniteltua seksiä saa toimimaan, siis että ette suoriudu parisuhteessa siitä, että pystytte varaamaan toisillenne puoli tuntia-tunnin viikossa, niin silloin kannattaa kyllä miettiä missä vika.

Vierailija
16/54 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihanalta...

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli pitkään käytössä kun elämäntilanne oli sellainen, että kumpikin lennossa ja yhteinen aika kortilla. Meillä tämä toimi loistavasti, mutta toisaalta luulen, että toimi, koska olisimme ehkä harrastaneet seksiä ihan suunnittelemattakin, eli kyse oli nimenomaan aikataulujen sovittelusta, ei väsymyksestä tai velvollisuusseksistä.

Mutta mun mielestä suunniteltu seksi voi olla ihan loistojuttu ”virittäytymisen” kannalta. Olen nainen, ja itse saatoin lähetellä vihjailevia viestejä jo pitkin päivää, kuvia alusvaatteista jotka mulla oli päälläni tai jotka ajattelin pukea ja kysyin ”viattomasti” mikähän mahtaisi miellyttää ym. Saatoin myös kertoa tekstarissa mitä haluaisin tehdä tai hänen tekevän mulle. Yleensä kun koko päivän ”viritteli” niin seksi oli loistavaa, oikeastaan ihan parasta mitä voin kuvitella ja muistaa, mutta toisaalta se saattoi olla vain pikainen viiden minuutin quickie ja sen jälkeen loikoilimme sylikkäin sängyssä ja juttelimme. Ja joskus vaan juttelimme ja pussailimme ilman seksiäkin.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla! Ja jollei edes suunniteltua seksiä saa toimimaan, siis että ette suoriudu parisuhteessa siitä, että pystytte varaamaan toisillenne puoli tuntia-tunnin viikossa, niin silloin kannattaa kyllä miettiä missä vika.

Vierailija
17/54 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa saattaa toimiakin...kunhan osapuolet muistavat sopia viikonpäivän lisäksi myös vuosiluvun.

Vierailija
18/54 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sovittu seksipäivä tarkoita, että seksiä ei tekisi mieli. Näen sen niin, että kerran pari viikossa on sovittu, että silloin seksiä, ja muuten seksiä spontaanisti milloin vain. Varsinkin silloin, jos seksiin ei ole mahdollisuuksia kuin rajattuina aikoina (lapset, työvuorojen sovittaminen, tms. syyt), niin silloin on hyvä, että molemmat tietävät mitä kivaa voi odottaa kun kun hetki tulee.

Vierailija
19/54 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sovittu seksipäivä tarkoita, että seksiä ei tekisi mieli. Näen sen niin, että kerran pari viikossa on sovittu, että silloin seksiä, ja muuten seksiä spontaanisti milloin vain. Varsinkin silloin, jos seksiin ei ole mahdollisuuksia kuin rajattuina aikoina (lapset, työvuorojen sovittaminen, tms. syyt), niin silloin on hyvä, että molemmat tietävät mitä kivaa voi odottaa kun kun hetki tulee.

Kyllä se tarkoittaa. En minä ainakaan voisi olla viikkoa ilman seksiä vapaaehtoisesti, koska haluan paljon seksiä. Niin kiire ei ole kellään, etteikö seksiä voisi mahduttaa päivään. Mutta läheskään kaikki eivät halua seksiä usein.

Vierailija
20/54 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut virallisesti sovittu, mutta kyllähän se meni vuosia niin että seksiä oli vaan lauantai iltaisin. Muina iltoina mies ei jaksanut, ei edes lomilla. No, tiesi toki edes silloin saavansa, mutta ei se kovin spontaania ollut. Aina samalla kaavallakin mentiin. Itse olisin useammin halunnut ja kyllä tuo vaikutti suhteeseen, ei enää sit muutakaan läheisyyttä halunnut, kun ei se koskaan mihinkään johtanut. No, ero tuli ja hyvä niin. Saa parempaa seksiä ja tuntee itsensä taas halutuksi. Niin ja en lihonnut silloin, olen varsin hyväkroppainen, ainakin nykyään miehet kehuu, jopa nuoremmatkin miehet. Ex oli jonkun verran vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme