Suutelin naista viimeksi vuonna 2004
Kommentit (38)
Onneksi olkoon. Ihan normaali suomalainen parisuhde tuntuisi olevan kyseessä...
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä en ole suudellut koskaan naista.
Tuo oli toinen kerta mun elämässä.
ap
Suutelin miestä viimeksi vuonna 1999. Maistui märältä tuhkakupilta. Tätä oli ap:n postauksen perusteella liikkeellä noihin aikoihin. En kuitenkaan kuullut, että olisi mitään suurempaa epidemiaa sattunut.
Entäs miestä?
Minä suutelin naista viimeksi 2011 ja miestä 2015.
Jos nainen soittaisi nyt ovikelloasi ja pyytäisi nyt suutelemaan niin miten toimisit?
Vierailija kirjoitti:
Suutelin miestä viimeksi vuonna 1999. Maistui märältä tuhkakupilta. Tätä oli ap:n postauksen perusteella liikkeellä noihin aikoihin. En kuitenkaan kuullut, että olisi mitään suurempaa epidemiaa sattunut.
Naurahdin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen soittaisi nyt ovikelloasi ja pyytäisi nyt suutelemaan niin miten toimisit?
En avaisi ovea. Jos hän silti tulisi sisään niin tarjoiasin kupin teetä ja ehkä yrittäisin parhaani mukaan suudella.
ap
Mä suutelin naista viimeksi vuonna 2015. Hän maistui vähän mansikoilta. Se oli lähiöräkälässä. Hän oli amerikkalainen ja tullut Suomeen etsimään itseään. En tiedä, miksi. Ehkä hänellä oli sukua Suomessa. Hän oli todella tumma toisaalta.
Miestä olen suudellut tuon jälkeen, mutta makua en muista, enkä oikein mitään muutakaan. Jäin vaan kaipaamaan tuota naista.
Olin vaan juomassa tuopillistani yksin baarin nurkassa ja hän sanoi englanniksi, että tahtoo jutella kanssani, ja että mulla oli hänen mielestään kauniit kasvot. Siinä sitten juteltiin hänen matkastaan. Kuulemma hänen äitinsä oli sanonut, että matka Suomeen jotenkin auttaisi tuossa itsensä etsinnässä.
Olin jotenkin liian lukossa. En ole ikinä ennen tai sen jälkeen tavannut ketään sellaista.
Suutelin naista viimeksi 2019. Maistui vähän siideriltä. Harmi kun miehensä tuli väliin. T: Heteronainen
No mullakin yli viisi vuotta aikaa siitä kun suutelin ketään. On ihan unohtunut kaikki tuollainen kun en oikein pääse minnekään ilman lapsia. Ei taida tänne kotiin tulla kukaan mies mua suutelemaan ja töissäkin on naisia melkein pelkästään.
Mä suutelin miestäni viimeksi 2001 ja sekin oli vain pikanen poskisuudelma. Edelleen yhdessä saman miehen kans mutta mä en voi sietää suutelemista, en tiedä miksi se on niin ällöttävää, nytkin pelkkä ajatus oksettaa.
Suomessa on naisia ja miehiä 50:50. Mene ulos ja löydä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että oma vika.
Onko se? Mä haluan suudella, mutta kukaan ei halua mua suudella. Miten se on mun vika?
ap
Joo, minä en ole suudellut koskaan naista.