Mies käynyt hoplopissa salaa...
Autosta löytyi kuitti. Kysyin lapsilta, oliko kivaa. Ihmettelivät että missä. Eivät olleet käyneet.
Mitä on tekeillä ja miten otan asian esiin?
Kommentit (42)
On kuitin mukaan käynyt hoplopissa 15.5.
ap
Mitä mies on kommentoinut? Mikset kysy suoraan onko sillä rakastajatar?
Vierailija kirjoitti:
On kuitin mukaan käynyt hoplopissa 15.5.
ap
Viime vuonna?
Jos miehen salarakas on töissä hoplopissa?
Joojoo, löysit ikivanhan kuitin ja päätit kehitellä tänne sadun.
Ei mies ole vankisi,joten ei joka kuittia tartte sulle selittää.Oletpa ahdistava kyylä!
Minä ainakin käytän lasta hoplopissa ja samalla näen erästä yh-äitiä ja muutenkin on hyvä paikka löytää se*siseuraa yh-äideistä, parhaillaan ollut 3 kierrossa yhtäaikaa.
Jorma kirjoitti:
Minä ainakin käytän lasta hoplopissa ja samalla näen erästä yh-äitiä ja muutenkin on hyvä paikka löytää se*siseuraa yh-äideistä, parhaillaan ollut 3 kierrossa yhtäaikaa.
Minulla ei edes ole lasta, mutta käytän siskoni lapsia Hoplopissa päästäkseni panemaan yh-mammoja.
Hyviä nämä kuitti jutut, kuka edes tarvitsee jotain hoplopin kuittia? Ja tietenkin jättää sen näkyvään paikkaan löydettäväksi, no tyhmyydestä sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Minulla ei edes ole lasta, mutta käytän siskoni lapsia Hoplopissa päästäkseni panemaan yh-mammoja.
Eiköhän niitä yh mammoja pääse panemaan riittävän helposti muutenkin...
Kysy hoplopin henkilökunnalta kenen kanssa kävi siellä.
Meidän ukko kävi salaa Linnanmäellä oli ostanut rannekkeen ja varmaan käynyt kummitustalossa ja vuoristoradassa
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Aika optimi tilanne, missä hoplopissa ja onko hyvä tarjonta?
Hoplopit ovat olleet maaliskuulta asti kiinni eli tämä on joko provo tai vaihtoehtoisesti mies on käynyt aikoja sitten teidän omien lasten kanssa siellä eikä tietenkään lapset muista kun siitä on niin pitkä aika.