Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on niin paljon painoon ja ulkonäköön liittyviä aiheita?

Vierailija
07.06.2020 |

Joka keskustelussa väännetään painosta ja tyylistä. Kyllästyttää. Jopa poliitikkojen, lähinnä naisten,ulkonäkö ja paino jaksaa puhututtaa. HUOH!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa te ulkonäköpakkomielteiset!

Vierailija
2/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä poliitikkojen ulkonäöstä keskusteleminen on aika asiatonta, koska heidän pääasiallinen työnsä ei kuitenkaan ole hyvältä näyttäminen vaan yhteiskunnallisten asioiden hoitaminen. En muutenkaan ole kauhean kiinnostunut ruotimaan muiden ulkonäköä, mutta omani huolestuttaa paljonkin. Olen mielestäni melkoisen ruma, asia vaivaa, enkä tiedä miten oppisin elämään asian kanssa, sen vuoksi teen toisinaan ulkonäköaiheisia aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottelen vaan omista painoistani, tuli vaan kovasti esille, nyt kun piti kuoriutua talvivaatteista ja kesävaatteet ei hups mahdukaan.

Vierailija
4/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja paino on osa seksuaalista vetovoimaa. Sitä kuuluisaa ”kemiaa”. Täällä puhutaan paljon suhteista. Siksi myös esim painosta.

Vierailija
5/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyden merkki.

Vierailija
6/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kirjottelen vaan omista painoistani, tuli vaan kovasti esille, nyt kun piti kuoriutua talvivaatteista ja kesävaatteet ei hups mahdukaan.

Haetko siis vertaistukea?

Ap

Vierailija
7/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja paino on osa seksuaalista vetovoimaa. Sitä kuuluisaa ”kemiaa”. Täällä puhutaan paljon suhteista. Siksi myös esim painosta.

Aijaa. Mun mielestä painolla ei ole mitään tekemistä vetovoiman kanssa.

Ap

Vierailija
8/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sillä on. T:mies

Vierailija
9/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en avaa noita keskusteluita. Ne päätyy joka kerta siihen miksi ne ihannenaiset pyytää korvausta.. -.-

Vierailija
10/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on luulakseni ihmisiä, joiden elämänpiiri on hyvin suppea . Ei osata enää keskustella muusta kuin ulkonäöstä, some-julkkiksista jne. Kannattaa etsiä toisia foorumeita.

Vierailija
11/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä poliitikkojen ulkonäöstä keskusteleminen on aika asiatonta, koska heidän pääasiallinen työnsä ei kuitenkaan ole hyvältä näyttäminen vaan yhteiskunnallisten asioiden hoitaminen. En muutenkaan ole kauhean kiinnostunut ruotimaan muiden ulkonäköä, mutta omani huolestuttaa paljonkin. Olen mielestäni melkoisen ruma, asia vaivaa, enkä tiedä miten oppisin elämään asian kanssa, sen vuoksi teen toisinaan ulkonäköaiheisia aloituksia.

Et siis arvostele muita, vaan itseäsi? Auttaako noi keskustelut oman ulkonäön hyväksymisessä? Itselle ainakin.lähinnä tulee vastenmielinen olo kun täällä puhutaan rumasti omasta sekä muiden ulkonäöstä. Puhe on julmaa ja tuomitsevaa.

Ap

Vierailija
12/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä sillä on. T:mies

Joo, no ei tää ollut mikään riidanaloitus. Ole rauhassa sitä mieltä mitä olet, MIES.

Mun arkikokemus ei vastaa tuota.

Ap

Vierailija
13/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja iästä, oikein vatuttaa noi ”onko x ikäinen vanha? ” Tyyppiset aloitukset. Typeriä aiheita koska puhtaasti mielipide kysymyksiä sellaiset, ja toisekseen vuodet ne vaan kuluu ihan jokaisella siitä huolimatta kriiseilipä asiasta vai ei.

Vierailija
14/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on luulakseni ihmisiä, joiden elämänpiiri on hyvin suppea . Ei osata enää keskustella muusta kuin ulkonäöstä, some-julkkiksista jne. Kannattaa etsiä toisia foorumeita.

AV:lla on yhteiskunnan kerma. Laaja-alaisia sivistyneitä ihmistä. Isolla osalla suurituloinen mies, monet jopa miljonäärejä.

Vierailija
15/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja iästä, oikein vatuttaa noi ”onko x ikäinen vanha? ” Tyyppiset aloitukset. Typeriä aiheita koska puhtaasti mielipide kysymyksiä sellaiset, ja toisekseen vuodet ne vaan kuluu ihan jokaisella siitä huolimatta kriiseilipä asiasta vai ei.

Totta. Kysellään voinko olla sitä tai tätä kun olen tämän ikäinen tai mitä olis pitänyt saavuttaa tiettyyn ikään mennessä. Ja sitteen taas kerran nämä mitä voin pukea kun olen jo tämän ikäinen. Jada jada jada. Ummehtunutta uus-konservatismia ja pikkuporvarillista vertailuahan tämä maa nimenomaan kaipaa!

Ap

Vierailija
16/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis arvostele muita, vaan itseäsi? Auttaako noi keskustelut oman ulkonäön hyväksymisessä? Itselle ainakin.lähinnä tulee vastenmielinen olo kun täällä puhutaan rumasti omasta sekä muiden ulkonäöstä. Puhe on julmaa ja tuomitsevaa.

Ap

En tee aloituksia muiden ulkonöstä vaan omastani, tai ulkonäöstä yleisellä tasolla. En useinkaan edes lue aloituksia poliitikkojen tai muiden julkkisten ulkonäöstä. Kyllähän keskustelut tuovat näkökulmaa siihen, mitä ihmiset yleisellä tasolla ajattelevat toisten ulkonäöstä, tältä pohjalta sitten voi yrittää suhteuttaa omaa ulkonäköään ja kuvitella mitä siitä ajatellaan. Ja on täällä välillä vertsistukiketjuja.

Vierailija
17/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV:lla on yhteiskunnan kerma. Laaja-alaisia sivistyneitä ihmistä. Isolla osalla suurituloinen mies, monet jopa miljonäärejä.

No, toivottavasti hekin osaisivat joskus miettiä kriittisesti omia puheitaan.

Ap

Vierailija
18/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun täällä omasta painostani ja laihdutuksesta, koska olen jäänyt oloneuvokseksi ja painonnousu tullut yllätyksenä ja asialle pitäisi tehdä jotain. Kun asiasta ei tiedä mitään, niin jotain kautta sitä tietoa pitäisi saada ja toisten kokemuksia.

Lähinnä kyseessä on terveydelliset seikat ei ulkonäölliset.

Mies.

Vierailija
19/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tee aloituksia muiden ulkonöstä vaan omastani, tai ulkonäöstä yleisellä tasolla. En useinkaan edes lue aloituksia poliitikkojen tai muiden julkkisten ulkonäöstä. Kyllähän keskustelut tuovat näkökulmaa siihen, mitä ihmiset yleisellä tasolla ajattelevat toisten ulkonäöstä, tältä pohjalta sitten voi yrittää suhteuttaa omaa ulkonäköään ja kuvitella mitä siitä ajatellaan. Ja on täällä välillä vertsistukiketjuja.

Miksi sinulle on tärkeää vertailla tai miettiä mitä muut ulkonäöstäsi miettivät? Vertailu on aika heikko lähtökohta tulla onnelliseksi tai löytää ylipäätään omat hyvät puolet, minun mielestäni. Itse nimenomaan vältän vertaamasta itseäni muihin. Ja jos joskus saan itseni kiinni tästä niin tiedostaen keskityn omiin ominaisuuksiini ja niiden edistämiseen.

Ap

Vierailija
20/32 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun täällä omasta painostani ja laihdutuksesta, koska olen jäänyt oloneuvokseksi ja painonnousu tullut yllätyksenä ja asialle pitäisi tehdä jotain. Kun asiasta ei tiedä mitään, niin jotain kautta sitä tietoa pitäisi saada ja toisten kokemuksia.

Lähinnä kyseessä on terveydelliset seikat ei ulkonäölliset.

Mies.

Vaikea nähdä mitä hyötyä sulle on kuulla täällä miten "ällöttävää läski on" tai miten seksi ei suju kun mies/vaimo on niin lihava (=epäviehättävä).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi