Tyhmät ideat, joita ONNEKSI ette ole toteuttaneet
Aloitan:
lähetin 18 vuotta täytettyäni iltalehden tähtityttö-juttuun kuvia ja tuli sähköpostia, että mielellään kuvaisi minua. En mennyt, ONNEKSI.. t. akka 34 v
Kommentit (4)
Olin ihastunut työkaveriin ja meillä oli sitten jo vähän juttuakin. Meinasin otattaa itsestäni alastonkuvia ja laittaa ne sen lokeroon yllärinä. Onneksi en koskaan toteuttanut ideaa, olisi kauheaa jos sillä olisi nyt hallussaan jotain kuvia musta!
Yliopistossa ihastuin palavasti yhteen kurssikaveriin. Pariin otteeseen meinasin kysyä tätä ulos, mutta vetäydyin juuri viime hetkellä. Niiden vuosien aikana mitä opiskeltiin tajusin, että ukkohan on täysi tollo. Välillä jopa mietin miten se oikein pääsi edes sisälle.
Meinattiin heti lukion jälkeen muuttaa kaverini kanssa viereiseen kaupunkiin kimppakämppään. Minä olin työtön, kaveri pienipalkkaisessa työssä. Kuvittelin eläväni asuntotuella. Onneksi jänistin, sillä en olisi kimppakämppään muuttaessani hakenut heti opiskelupaikkaa syksyllä kauempaa. Nyt hain, sain opiskelupaikan ja ammatin, jossa olen edelleen 23 vuotta myöhemmin.
17-vuotiaana marssin merimiesvälitykseen. Eivät huolineet.