Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät ideat, joita ONNEKSI ette ole toteuttaneet

Vierailija
06.06.2020 |

Aloitan:

lähetin 18 vuotta täytettyäni iltalehden tähtityttö-juttuun kuvia ja tuli sähköpostia, että mielellään kuvaisi minua. En mennyt, ONNEKSI.. t. akka 34 v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana marssin merimiesvälitykseen. Eivät huolineet.

Vierailija
2/4 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut työkaveriin ja meillä oli sitten jo vähän juttuakin. Meinasin otattaa itsestäni alastonkuvia ja laittaa ne sen lokeroon yllärinä. Onneksi en koskaan toteuttanut ideaa, olisi kauheaa jos sillä olisi nyt hallussaan jotain kuvia musta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa ihastuin palavasti yhteen kurssikaveriin. Pariin otteeseen meinasin kysyä tätä ulos, mutta vetäydyin juuri viime hetkellä. Niiden vuosien aikana mitä opiskeltiin tajusin, että ukkohan on täysi tollo. Välillä jopa mietin miten se oikein pääsi edes sisälle.

Vierailija
4/4 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinattiin heti lukion jälkeen muuttaa kaverini kanssa viereiseen kaupunkiin kimppakämppään. Minä olin työtön, kaveri pienipalkkaisessa työssä. Kuvittelin eläväni asuntotuella. Onneksi jänistin, sillä en olisi kimppakämppään muuttaessani hakenut heti opiskelupaikkaa syksyllä kauempaa. Nyt hain, sain opiskelupaikan ja ammatin, jossa olen edelleen 23 vuotta myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän