Noloa kun julkkikset kommentoivat toistensa ig-kuvia
Ei ole mitenkään mahdollista, että kaikki heistä tuntisivat toisensa, mutta niin vaan kieli pitkällä mielistellään toisia julkkiksia.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette te muut?
Olen sitä mieltä, että julkkikset saavat kommentoida toistensa kuvia Instagramissa ilman, että mun tarvitsee tuntea siitä mitään tunnetiloja. Heillä on omat elämänsä, mulla omani. En kuvittele tietäväni, millaista elämää joku julkkis elää tai ketkä ovat hänen kavereitaan.
Vielä nolompaa on, että iltapäivälehdet kyhäävät näistä postauksista ja kommenteista uutisia.
Suomi on pieni maa, julkkisten piirit vielä pienemmät. Kyllä ne toisensa "tuntee", kun on vähintään muutaman kerran tavattu.
Minäkin saatan kommentoida jonkun julkkiksen kuvaa instagramissa vaikka en häntä tunnekaan.
Minä kommentoin paljon tuntemattomien ihmisten kuviin ja he minun. Joidenkin kanssa ollaan kommentoitu keskenämme jo useampi vuosi, vaikka ei edes tunneta. Mitä outoa siinä on? Keskustelethan sinäkin tällä palstalla muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä nolompaa on, että iltapäivälehdet kyhäävät näistä postauksista ja kommenteista uutisia.
Ja vielä tuotakin nolompaa on se, että ihmiset antavat klikkejä näille jutuille. Eihän noita muuten tehtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kommentoin paljon tuntemattomien ihmisten kuviin ja he minun. Joidenkin kanssa ollaan kommentoitu keskenämme jo useampi vuosi, vaikka ei edes tunneta. Mitä outoa siinä on? Keskustelethan sinäkin tällä palstalla muiden kanssa.
Jännästi ne julkkikset eivät kommentoi nobodyjen kuviin kuin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pieni maa, julkkisten piirit vielä pienemmät. Kyllä ne toisensa "tuntee", kun on vähintään muutaman kerran tavattu.
Ei ne kuule kaikkia tunne. Enkä usko, että kommentoivat "tavisten" kuviin vaikka olisivat muutaman kerran tavanneet.
Mitä mieltä olette te muut?