Olen paskin luuseri ja epäonnistuja ikinä
Haluaisin vain päättää kaikki päivät
5v. Sitten olin iloinen, minulla oli kavereita, olin kaunis ja laiha, asuin hienossa talossa, minulla oli asiat muuten hyvin ja pärjäsin elämässä hyvin. Oli rahaa ja matkustelin paljon.
Sitten elämäni alkoi tippua palasiin kun minua alkoi vetää alaspäin elämäni pahin kiusaaja, joka halusi että minusta tulee failure ja että elämäni on pilattu. Niin elämäni sen takia aina alkoi mennä vain alaspäin ja alaspäin, ja muutuin aina vaan onnettomaksi ja onnettomaksi. Tämän tyypin takia olen menettänyt kaikki ystävät/kaverit hänen draamoillaan ja paskapuheesta minusta. Hän aiheutti kaiken elämäni nollaan.
Tämän takia minulle sitten iski masennus ja ruoka oli ainoa asia joka auttoi masennuksen. Nyt olen lievän ylipainon puolella ja tämä rumensi itseäni. Masennus vielä jatkuu ja olen varma että ei ikinä tule loppumaan.
Sitten kuukausien kuluttua aattelin käydä psykoterapiassa. Hänen ohjeet eivät auta minua mitenkään tai että tarkoittaisi että ryhdistäytyisin elämääni paremmin. Minulla on nykyään kaikki huonosti ja olen kuin kuollut sisältään. Minusta on nyt tullut ihmisiä pelkäävä luuseri tämän pahan kiusaajan takia.
Tämä v-tun kiusaaja on pilannut itseäni ja elämääni.
Muita?
Kommentit (5)
Itselläni on sama kokemus, että yksi valehteleva ihminen voi kääntää melkein kaikki sinua vastaan.
Tuota on vaikea uskoa, jollei ole itse sitä kokenut.
Mutta ei muiden ihmisten luulojen voi antaa määritellä loppuelämää paskaksi. Hanki paremmat ystävät, tai vaikka muuta pois jos mahdollista.
Asiat voisi olla vielä pahemmin. Voisit olla surkeassa liitossa elävä piiloh*mo jok ei uskalla tulla kaapista ja saa hommat vaimon kanssa toimimaan vain kun on haukkunut naisia netissä. Sen lisäksi rahaa nielevä riskirakenteinen ruma okt ja naismainen perrse. Ei sun elämä tuon rinnalla kuulosta pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Asiat voisi olla vielä pahemmin. Voisit olla surkeassa liitossa elävä piiloh*mo jok ei uskalla tulla kaapista ja saa hommat vaimon kanssa toimimaan vain kun on haukkunut naisia netissä. Sen lisäksi rahaa nielevä riskirakenteinen ruma okt ja naismainen perrse. Ei sun elämä tuon rinnalla kuulosta pahalta.
Auttsss....hommat ei toimi kuin naisvihalla 😂😂
Kunnon uhriutuja