Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aseksuaalilta 31-vuotiaalta naiselta

Vierailija
06.06.2020 |

Kysy mitä olet halunnut tietää aseksuaalisuudesta. Olen perheellinen ja 31-vuotias.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3, kuulin varmaan jo joskus teininä. Mutta en ajatellut olevani aseksuaali, koska minulla oli kuitenkin ihastuksia.

Vasta yli kolmikymppisenä aloin ajatella olevani. Aloin miettiä miksi en pysty seksiin kun vaan pitkässä parisuhteessa, eikä minulla ollut koskaan ollut yhden illan juttuja tai seksisuhteita. Olin jarrastanut seksiä ainoastaan lasteni isän kanssa pitkässä suhteessa. Tämänkin kykenin tekemään vasta kun oltiin sovittu seurustelusta ha se oli vakavalla pohjalla. Seksi tässä parisuhteessa oli lisäksi usein "sovittu ennalta" koska halusin valmistautua siihen. Ap

Tuo ei ole aseksuaalisuutta. Aseksuaalisuuden peruste on, että et tunne seksuaalista himoa ketään kohtaan. Jos tunnet niin et ole aseksuaali. Jos harrastit seksiä vastentahtoisesti niin olet pöljä.

Vierailija
22/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika feikkiä mennä nuorena yhteen jonkun seksikkään mutta epäilemättä älyllisiltä kyvyiltään uskomattoman gorillan kanssa, perustaa sen kanssa perhe, ja sitten lasten synnyttyä päättää "olevansa aseksuaali" koska oma mieheksi kutsuttava jälkeenjäänyt gorilla inhottaa kumppanina mutta samalla tajuntaan iskee että omat rahkeet ei riitä miehiin jotka olisi isokokoisia ja komeita mutta myös älykkäitä?

Valitettavasti edes komeita ei tee mieli. Muutoinhan voisi pitää omaa kivaa katsellen "hunkseja" jne. Ei auta vaikka olisi umpirakastunut henkilöön. Ei vaan halua seksiä kenenkään kanssa niin ei halua.

- Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymystä, mutta toivottavasti joku ei nyt luule aseksuaalisuuden olevan sitä, että vain parisuhteessa pystyy seksiin. Tämä kommentti ei tarkoita sitä, etteikö ap voisi olla aseksuaali, mutta ehkä vähän häiritsee tuon puolen korostaminen tässä jutussa. 

Jos se ei ole tuntenut haluaan ukkoaan kohtaan (eikä ketään muutakaan) vaan pannut pakosta niin silloin voi olla a.

Vierailija
24/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika feikkiä mennä nuorena yhteen jonkun seksikkään mutta epäilemättä älyllisiltä kyvyiltään uskomattoman gorillan kanssa, perustaa sen kanssa perhe, ja sitten lasten synnyttyä päättää "olevansa aseksuaali" koska oma mieheksi kutsuttava jälkeenjäänyt gorilla inhottaa kumppanina mutta samalla tajuntaan iskee että omat rahkeet ei riitä miehiin jotka olisi isokokoisia ja komeita mutta myös älykkäitä?

Valitettavasti edes komeita ei tee mieli. Muutoinhan voisi pitää omaa kivaa katsellen "hunkseja" jne. Ei auta vaikka olisi umpirakastunut henkilöön. Ei vaan halua seksiä kenenkään kanssa niin ei halua.

- Ei ap

90%:a AV:n "aseksuaaleista" on naisia, jotka ovat menneet nuorena yhteen seksikkään ja komean idiootin kanssa, ja sitten kun lapset on tehty, se mölisevä idiootti ei kiinnosta. Sitten erotaan, ja nainen tajuaa ettei meinaa saada juuri ketään miestä enää, saati sitten että saisi sellaisen harvinaisen 6/5 miehen joka on seksikäs ja komea JA älykäs ja ihmisenä kiinnostava. Tämän jälkeen nainen julistautuu aseksuaaliksi. Vastenmielistä toimintaa naiset.

t. eri

Vierailija
25/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3, kuulin varmaan jo joskus teininä. Mutta en ajatellut olevani aseksuaali, koska minulla oli kuitenkin ihastuksia.

Vasta yli kolmikymppisenä aloin ajatella olevani. Aloin miettiä miksi en pysty seksiin kun vaan pitkässä parisuhteessa, eikä minulla ollut koskaan ollut yhden illan juttuja tai seksisuhteita. Olin jarrastanut seksiä ainoastaan lasteni isän kanssa pitkässä suhteessa. Tämänkin kykenin tekemään vasta kun oltiin sovittu seurustelusta ha se oli vakavalla pohjalla. Seksi tässä parisuhteessa oli lisäksi usein "sovittu ennalta" koska halusin valmistautua siihen. Ap

Olet siis wannabe aseksuaali. Oikea aseksuaali ei halua seksiä edes parisuhteessa, eikä hän nauti seksistä. Oikealle aseksuaalille "lapsentekoseksi" on mekaaninen suoritus vain, ja kun raskaus saadaan alulle, seksi loppuu siihen.

Minäkään en pystyisi seksiin yhdenillan suhteissa enkä pystyisi myöskään mihinkään "panosuhteeseen". Minä kuitenkin nautin seksistä sitten kun suhde on sellainen, että olen seksiin valmis, joten en ole aseksuaali.

Vierailija
26/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaanko reikään haluat k*llia? Vastaa heti tai sitä tulee suuhusi

Vierailija
27/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on trauma jonka sun vanhemmat on sulle aiheuttanut lyömällä ja sulkemalla kotiin.

Kun haluat seksiä kuitennin parisuhteessa = etsit turvallista ihmistä kenen kanssa olla

Onko joku sanonut sinulle että olet aseksuaali koska et harrasta yhden yön juttuja? Niiden harrastamattomuus ei tee kenestäkään a-seksuaalia.

Vierailija
28/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä se tarkoittaa

https://fi.wikipedia.org/wiki/Se

Vierailija
29/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei ap

90%:a AV:n "aseksuaaleista" on naisia, jotka ovat menneet nuorena yhteen seksikkään ja komean idiootin kanssa, ja sitten kun lapset on tehty, se mölisevä idiootti ei kiinnosta. Sitten erotaan, ja nainen tajuaa ettei meinaa saada juuri ketään miestä enää, saati sitten että saisi sellaisen harvinaisen 6/5 miehen joka on seksikäs ja komea JA älykäs ja ihmisenä kiinnostava. Tämän jälkeen nainen julistautuu aseksuaaliksi. Vastenmielistä toimintaa naiset.

t. eri

Eivät he ole aseksuaaleja. Minä en ole pannut koskaan, sillä seksi ei kiinnosta minua. Olen ollut ihastunut ja rakastunut, mutta kaikki on aina päättynyt siihen, että minulla ei ole seksuaalista halua. En ole halunnut itseäni pakottaa seksiin kun ei ole himoja.

Vierailija
30/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä ole aseksuaali. Ei mulla muuta.

Vierailija
31/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otetaan aseksuaalisuuden määritelmä ihan kirjaimellisesti, ei aseksuaali halua seksiä kenenkään kanssa, eikä nauti siitä. Hän ei myöskään koe tarvetta masturboida.

Vierailija
32/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista haukkua täällä naista jonka omat vanhemmat on sulkeneet kotiin ja hakanneet. Joo, ei varmaan oikeasti ole a-seksuaali. Mutta eiköhän kaikilla ole oikeus ilmaista omaa seksuaalisuutta miten haluaa.

Toivottavasti haukkujat teidätkin joku sulkee neljän seinän sisälle, hakkaa ja ottaa puhelimen pois

Vierailija
33/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu tympeältä antaa pakkeja? Itse en ainakaan koe mitään myötätuntoa miehiä kohtaan, jotka tulevat häiritsemään minua eläessäni normaalia elämää ja hoitaessani normaaleja asioita antamatta mitään hyväksyviä eleitä lähestyä. Jos jotain, nautin heidän nöyryyttämisestään. Ovat kuin feissareita, roskia. Fiksut miehet kyllä odottavat katsekontaktia ja muita hyväksyviä eleitä, ennen kuin lähestyvät.

Vierailija
34/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan aseksuaalisuuden määritelmä ihan kirjaimellisesti, ei aseksuaali halua seksiä kenenkään kanssa, eikä nauti siitä. Hän ei myöskään koe tarvetta masturboida.

Eipä ole. Aseksuaalisuutta ei määritellä masturboinnin kautta vaan seksuaalisen halun puutteen kautta. Masturbointi voi olla vain sitä, että hoidetaan elimistön tarve pois. Eli siihen ei liity mitään halua tai himoa vaan elimistön tarvitsee purkautua. Stressi, jännitys, muuten vaan pakkautuminen ja pakotus, mutta ei seksuaalista himoa tai halua.

Vierailija
35/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sen jälkeen ,kun ihminen on ollut omasta tahdostaan tai suostumuksestaan  yhdynnässä jonkun  toisen kanssa... 

(...siis ellei siinä kyseessä ole ollut  kyseessä joku häneen kohdstunut seksuaalinen väkivallanteko)

...ei kukaan  voi väittää olevansa  'aseksuaali' olemukseltaan ja identifioitua siihen (jos on itselleen rehellinen) 

Vierailija
36/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan sen jälkeen ,kun ihminen on ollut omasta tahdostaan tai suostumuksestaan  yhdynnässä jonkun  toisen kanssa... 

(...siis ellei siinä kyseessä ole ollut  kyseessä joku häneen kohdstunut seksuaalinen väkivallanteko)

...ei kukaan  voi väittää olevansa  'aseksuaali' olemukseltaan ja identifioitua siihen (jos on itselleen rehellinen) 

Kyllä siihen voi suostua vaikka itseään ei himottaisi yhtään. En ymmärrä heitä jotka tekevät niin, mutta kyse on tosiaan siitä, että ei haluta. Se, että ei haluta ei tarkoita sitä, etteikö voisi antaa miehen käyttää reikäänsä vaikka ei itse saisi siitä yhtään mitään.

Itse en suostuisi, mutta myös aseksuaalit haluavat lapsia ja kaikki eivät halua käyttää mukia :p

Vierailija
37/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole aseksi vaan aseksuaalisuus.

Vierailija
38/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei ap

Ei naisella ole mitään panovaistoa. Se on opittu tapa miesten miellyttämiseen ja hyväksynnän hakemiseen. Nainen haluaa seksiä lisääntyäkseen, siis vaistonvaraisesti, tai tuntiessaan olonsa uhatuksi (selviytymismekanismi). Sinä olet jo lisääntynyt ja ilmeisesti koet olosi turvalliseksi, kun ei tarvitse pyllistää selviytyäkseen. Tottumuksen myötä siitä tietysti oppii nauttimaankin (vähän niin kuin tukholma-syndrooma), mutta ei kukaan täysjärkinen nainen räjähdä panohimoihinsa jos totuttaa itsensä pois seksistä.

Vierailija
39/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole aseksi vaan aseksuaalisuus.

Senkö otit nyt 'aseeksesi' ?

Lue tarkemmin viestini, en kyllä näet  puhunut siinä mitään  mistään 'aseksistä'

(sellaistahan ei edes ole olemassakaan)

vaan nimenomaan käytin  sanaa 'aseksuaali'.- 

Vierailija
40/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Sexpostive, Sexindifferent vai Sexrepulsed aseksuaali?

Kuulutko mihinkään ARO/ACE ryhmiin

Itse olen sexindifferent aseksuaali,  romance repulsed aromanttinen. Eli seksuaalista kiinnostusta ei ole kumpaankaan sukupuoleen (tai mihinkään muuhunkaan siltä väliltä tai ulkopuolelta), mutta seksin harrastaminen on mulle pikkujuttu joskus jopa kivaa. Mielummin pelaisin tai söisin kakkua, mutta joskus on kiva nähdä kuinka iloiseksi toinen tulee seksistä.  Romantiika ei ole mun juttu yhtään, ei mitenkään päin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi