Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy aseksuaalilta 31-vuotiaalta naiselta

Vierailija
06.06.2020 |

Kysy mitä olet halunnut tietää aseksuaalisuudesta. Olen perheellinen ja 31-vuotias.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se tarkoittaa

Vierailija
2/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä tänään on?675

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kuulit ensimmäistä kertaa termin aseksuaali, ja milloin aloit ajatella itse olevasi sellainen.

Vierailija
4/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin "löysit" identiteettisi ja miten se tapahtui?

Vierailija
5/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika feikkiä mennä nuorena yhteen jonkun seksikkään mutta epäilemättä älyllisiltä kyvyiltään uskomattoman gorillan kanssa, perustaa sen kanssa perhe, ja sitten lasten synnyttyä päättää "olevansa aseksuaali" koska oma mieheksi kutsuttava jälkeenjäänyt gorilla inhottaa kumppanina mutta samalla tajuntaan iskee että omat rahkeet ei riitä miehiin jotka olisi isokokoisia ja komeita mutta myös älykkäitä?

Vierailija
6/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, kuulin varmaan jo joskus teininä. Mutta en ajatellut olevani aseksuaali, koska minulla oli kuitenkin ihastuksia.

Vasta yli kolmikymppisenä aloin ajatella olevani. Aloin miettiä miksi en pysty seksiin kun vaan pitkässä parisuhteessa, eikä minulla ollut koskaan ollut yhden illan juttuja tai seksisuhteita. Olin jarrastanut seksiä ainoastaan lasteni isän kanssa pitkässä suhteessa. Tämänkin kykenin tekemään vasta kun oltiin sovittu seurustelusta ha se oli vakavalla pohjalla. Seksi tässä parisuhteessa oli lisäksi usein "sovittu ennalta" koska halusin valmistautua siihen. Ap

Vierailija
7/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ase-seksuaali sellainen joka saa orgasmin vain kun häntä osoitetaan aseella seksin aikana?

Vierailija
8/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole aika feikkiä mennä nuorena yhteen jonkun seksikkään mutta epäilemättä älyllisiltä kyvyiltään uskomattoman gorillan kanssa, perustaa sen kanssa perhe, ja sitten lasten synnyttyä päättää "olevansa aseksuaali" koska oma mieheksi kutsuttava jälkeenjäänyt gorilla inhottaa kumppanina mutta samalla tajuntaan iskee että omat rahkeet ei riitä miehiin jotka olisi isokokoisia ja komeita mutta myös älykkäitä?

Tässä tuli totuus aseksuualinaisista.

Vierailija
9/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän inhottanut minua kumppanina. Olemme siis sitemmin eronneet. Lähestymisyritykdiä miehiltä tulee usein. Se on raskasta, enkä toivoisi sitä. Tuntuu tympeältä antaa pakkeja. Tunnen oloni lähinnä kiusaantuneeksi. Romanttisella tasolla pystyn kyllä ihastumaan. Ap

Vierailija
10/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on 6*4+5/2?

Vierailija
11/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ehkä enemmän demiseksuaalilta?

Pidätkö kosketuksesta, ei-seksuaalisesta? Saako se sinut varuillesi?

Vierailija
12/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysit miehen? Käykö hän vieraissa vai annatko sille, vai onko hänkin ase? Itseäkin kiinnostaa lapset, miehet ei.

Vierailija
13/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit miehen? Käykö hän vieraissa vai annatko sille, vai onko hänkin ase? Itseäkin kiinnostaa lapset, miehet ei.

Aiotko sinäkin saalistaa panogorillan, ja ilmoittaa sille muutaman vuoden päästä olevasi aseksuaali, ja hylätä miehet sen jälkeen kokonaan, paitsi jos joku mies suostuu liittoon jossa hänen lompakkonsa on auki ja sinun pikkuhousut kiinni?

Vierailija
14/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, olen miettinyt tuota demi seksuaalisuutta myös. Mutta kosketuksesta en kyllä tykkää.

12, tapasimme netissä. Meillä oli heti selvää, että haluamme lapsia. Pystyin siis seksiin parisuhteessa joten meillä oli suht säännöllinen seksielämä. Loppuvaiheessa häm syytti minua pettämisestä jonka otin raskaasti, koska en olisi edes pettämään pystynyt.

Vierailija
15/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla samanlainen kuin kaikki muut perheelliset naiset?

Vierailija
16/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11, olen miettinyt tuota demi seksuaalisuutta myös. Mutta kosketuksesta en kyllä tykkää.

12, tapasimme netissä. Meillä oli heti selvää, että haluamme lapsia. Pystyin siis seksiin parisuhteessa joten meillä oli suht säännöllinen seksielämä. Loppuvaiheessa häm syytti minua pettämisestä jonka otin raskaasti, koska en olisi edes pettämään pystynyt.

Eli tarina on juuri kuten tässä arveltiinkin sinun olevan. Et sinä ole aseksuaali, sinä olet sairas.

Vierailija
17/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla samanlainen kuin kaikki muut perheelliset naiset?

Aika vireä seksielämä niillä muilla suhteessa olevilla naisilla tuntuu olevan. Oman miehen kanssa ja välillä muidenkin. Mitä omien kavereiden juttuja kuuntelee. En voi ymmärtää. Ap

Vierailija
18/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymystä, mutta toivottavasti joku ei nyt luule aseksuaalisuuden olevan sitä, että vain parisuhteessa pystyy seksiin. Tämä kommentti ei tarkoita sitä, etteikö ap voisi olla aseksuaali, mutta ehkä vähän häiritsee tuon puolen korostaminen tässä jutussa. 

Vierailija
19/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tarina on juuri kuten tässä arveltiinkin sinun olevan. Et sinä ole aseksuaali, sinä olet sairas.

Olen käynyt psykologilla kyllä ja siellä on mietitty olisiko kyseessä vaan joku esto.

Koska kun olin teini-ikäinen vanhemmat kielsivät seurustelun, sulkivat vuosiksi minut kotiin niin etten saanut liikkua enää ja ottivat puhelimen pois. Jos katsoinkin jotakin poikaa päin, niin se tiesi selkäsaunaa. Tämä on trauma, mutta uskon silti olevani a-seksuaali. Ap

Vierailija
20/50 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet varuillasi kosketuksesta ja edellytät ehdotonta luottamusta ennen intiimiyttä, kuulostaa enemmän siltä että se on traumaperäistä eikä seksuaalinen suuntautuminen.

Nim samat "oireet" löytyy täältä ja lapsuudessa turvattomuutta. Itse en "kärsi" tilanteesta joten olisin jättänyt asian silleen, mutta vaikuttaa lapsiin niin merkittävästi että haluan ymmärtää mistä oma käytökseni kumpuaa jotta voisin ymmärtää myös heitä (ja teini-ikää jollaista en kokenut hormonihöyryissä kuten muut!) . Tunnelukkojen selvittely kesken.