Kuinka pitkässä ajassa kotitaloutenne saa nettona rahaa kaiken kaikkiaan 50 000€?
Katri Kulmunin esiintymiskoulutus maksoi 50 000€.
Kuinka pitkän ajan kaikki tulot 50 000€ on teidän kotitaloudessanne ja millainen kokoonpano olette?
Meillä, 2+2 henkilöä, 50 000€ vastaa noin kahden vuoden kaikkia nettotuloja.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
2,5 vuotta, yksin asuva olen.
Niin, ja lähes 8 vuotta minun pitäisi maksaa veroja, ennen kuin kyseinen summa olisi minun maksamistani veroista kuitattu.
Sanoisin, että siihen menee noin 13kk. Meitä on 2+0, mutta tulotaso vasta nousussa kun ollaan juuri molemmat valmistuttu nyt toukokuussa.
Meillä menee vajaa 5 kk. Pariskunta ja nettotulot n. 11.000 euroa kuukaudessa.
10kk.
2 palkansaajaa ja koululainen.
"Kuinka pitkässä ajassa kotitaloutenne saa nettona rahaa kaiken kaikkiaan 50 000€?"
Neljän hengen talous 1,5 vuodessa.
10 kk meilläkin
Pariskunta , jolla jo kotoa muuttanut lapsi
Feikkirahana joku 2-3kk pörssinousuna. Sillai oikeasti käteisenä? Pari vuotta.
1,5 vuodessa saamme tuon summan säästöön.
2kk 2+1 oma pois maksettu talo. Ollaan molemmat johtavassa asemassa
Miten perhekoko vaikuttaa nettotuloihin?
Lasketaanko lasten kesätyöansiot mukaan?
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka pitkässä ajassa kotitaloutenne saa nettona rahaa kaiken kaikkiaan 50 000€?"
En veronmaksajana halua maksaa Katri Kulmunin puhekonsultointia, jossa konsultoija kertoi Kulmunille korvamikrofonilla mitä tämän piti puhua TV:ssä, kun Kulmuni antoi kepun epäluottamuksen pääministeri Antti Rinteelle joulukuussa 2019.
En siltikään, vaikka tämän 50 000€:n ansiosta SDP nousi n. 25%:n puolueeksi.
Helvetin rikasta porukka on Suomi täynnä näköjään
2 hengen talous. Nettotuloina 10 kk, mutta tuon summan säästäminen on jo toinen asia.
Kahdessa vuodessa saan tuon rahan. 10-12 vuodessa saan sen säästetyksi kaiken elämisen ohessa.
Kulmunin nettotuloilla ei merkitystä, puolue kuitenkin maksaa tuon koulutuslaskun. Syyskuun kokouksessa puolueelle valitaan uusi puheenjohtaja. Lisäksi keskustan kannatuksen putoaminen vauhdittaa sitä, että Kulmunia ei valita uudelleen.
Tähänhän ap viittasi kai aloituksellaan.
Mutta on tämä tapaus taas yksi ihan käsittämätön esimerkki siitä, miten valta sokaisee ja turmelee.
Omat nettoeläkkeeni ovat noin 2000 kuukaudessa, eli kahden vuoden tuloilla saisin tuo 50 K kasaan.
2 aikuista ja 4 lasta, nettotulot palkkatöistä 10 000€/kk, joten 5kk menisi. Jos mukaan lasketaan yrityksemme tulot, niin aikaa kuluisi puolet vähemmän.
2,5 vuotta, yksin asuva olen.