Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää olemassakaan naisia, jotka eivät ole somessa?

Vierailija
06.06.2020 |

Etsin tyttöystävää.

Kriteeri 1 : Someton

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä on some? Eikö tätä palstaa lasketa?

Fb:ssä olen, näkee sukulaisten kuulumisia niin osaa jotain sanoa jos joku livenä kysyy.

Ja näkee paikkakunnan ryhmästä vaikka esim. milloin on varkaita liikkeellä.

Ja voi ottaa postiin yhteyttä kun pakettia ei kuulu.

Muita syitä nyt ei oikeastaan ole.

Vierailija
22/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin somessa joskus mutta alkoi tuntuaa sille että ne ihmiset (suurin Osa heistä) eivät siellä olleetkaan oikeasti ystäviäni vaan halusivat vaan kytätä elämääni ja etsiä siitä jotain negatiivista sanottavaa tai selän takana juoruttavaa.

Lopetin somen kokonaan ja pidän oikeisiin ystäviin yhteyttä viesteillä, puhelinsoitoilla ja tapaamisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole somessa, täydellisen turhaa ajanhukkaa.

LI:ssä mulla oli profiili ja sitä seurasin n. kuukauden ajan, täynnä tekopyhää itsensäkehua ja typeriä postauksia.

Tämä ei ole some, koska täällä ei olla tunnistettavia.

WA mulla on, mut minusta sekään ei kyllä täytä somen kriteereitä, lähinnä se on tekstiviestipalvelu.

N37

Vierailija
24/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin muuan nuorempi tuttava painostaa liittymään Facobookiin, peusteluna mm. se, että hänen 80+ appensakin on siellä. Minä sentään olen vasta 70+. Hyvin on suhteet hoituneet korona-aikaankin ilman somea. Kenelle ei puhelin, tekstiviestit ja sähköposti kelpaa, lillukoon omassa face-kuplassaan.

Vierailija
25/25 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole somessa, koska mulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin ladata kuvia nettiin mun peppuvaosta:)

N23

Miksi sinne someen pitäisi kuvia juuri peppuvaosta ladata? Minä kuvaan pääasiassa maisemia ja eläimiä ja lataan niitä kuvia someen. Yhtään selfietä, joistain peppu- tai tissiselfieistä nyt puhumattakaan, en ole koskaan someen postannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi