Onko enää olemassakaan naisia, jotka eivät ole somessa?
Kommentit (25)
On olemassa, jos tätä vauvapalstailua ei lueta sometteluksi ;)
En ole somessa, koska mulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin ladata kuvia nettiin mun peppuvaosta:)
N23
Vierailija kirjoitti:
En ole somessa, koska mulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin ladata kuvia nettiin mun peppuvaosta:)
N23
Missä sää tapaat ihmisiä ja pidät yhteyksiä niihi?
Vierailija kirjoitti:
N23
Sulla on erikoinen käsitys somesta. Itse käytän somea yhteydenpitoon kavereiden ja sukulaisten kanssa.
Fiksuimmat pysyvät pois somesta, koska ilmeisesti kokevat olevansa olemassa ilman julkisia postauksia milloin missäkin/mistäkin suuta mutristaen.
Täällä myös yksi fiksu someton 🤣
Kasvokkain tapaan ystäviä, perhettä ja sukua ❤️
Eihä teitä somettomia miehet tapaa missää ku ette tinderissäkää oo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Missä? Ihan livenä, naamatusten. Tapaamiset sovitaan puhelimitse/viestein ja aikaa varataan sen verran, että varmasti keretään vaihtamaan kuulumiset. Toisin kuin somessa, katselemme kuvat yhdessä ja kuuntelemme toistemme tarinat kuviin liittyen.
T: eri, n27
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi koskaan tindermiestä.
someton nainen
On minulla fb-profiili, koska tietyt ryhmät (työpaikan epävirallinen ryhmä) tarvitsevat. Mutta en ole ikinäsinne kirjoitellut.
Ikääkin minulla tosin on 51.
Vierailija kirjoitti:
On minulla fb-profiili, koska tietyt ryhmät (työpaikan epävirallinen ryhmä) tarvitsevat. Mutta en ole ikinäsinne kirjoitellut.
Ikääkin minulla tosin on 51.
Jatkan:
Ja mitä miehiin tulee, niin nykyinen aviomieheni tuli kirjaimellisesti hakemaan minut kotoa. Tuli siis työkeikalle, ja siitä se alkoi.
Miten määritellään "on somessa"? Minulla on Twitter- ja Instatilit harrastusjuttujen seuraamiseen. Tai no, Twitterin laitoin hiljattain tauolle. Itse en postaa mitään. Vanhojen nettikavereiden kanssa pidetään yhteyttä sähköpostitse tai Discordissa. Onko Discord somea?
jos tätä av:ta ei lasketa niin tässä on yksi. Seurustelen tosin. Facebookista lähdin 2016 enkä muissa ole ollutkaan. Mulle ei vaan sopinut se ollenkaan. Helpompaa elämä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Livenä? Soittamalla?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Siis käytän kyllä whatsappia, mutten muuta. En yksinkertaisesti jaksa jatkuvasti valokuvata itseäni tai elämääni kuten monet muut mun ikäiset.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi koskaan tindermiestä.
someton nainen
Tää on hauska piirre. Yllättävän moni mies innostuu naisen somepassiivisuudesta, mutta sitten itsellä on tinderit, pannukakut ja ties mitkä käytössä.
On parhaiten löytyy ikäluokasta 60+
Ei mistään.