Kuuluuko vanhempien siivota lasten sotkut ravintolassa?
http://secretlifeanytime.blogspot.com/2019/09/lapset-sotkevat-siivoojat…
Mitä mieltä ootte?
Kommentit (26)
Isoimmat palaset siivoan lattialta, ja syöttötuolia pyyhkäisen kosteuspyyhkeellä tai servetillä, samaten pöytää. Ihan pieniä moskia en ala keräilemään, kun niitä ruuanpalasia voi tipahdella aikuiseltakin (itseltäni ainakin), niin jonkinlaiseen yleissiivoukseen pitäisi ravintolan kuitenkin varautua.
Vierailija kirjoitti:
Onpa käynyt niinkin, että äiti tuli sylivauvan kanssa ravintolaan. Ei tilannut mitään muuta kuin lämmityksen pilttipurkilleen. Sai lapsen oksentamaan lattialle ja sanoi: viitsitko siivota kun pääsi puklu. En ollut erityisen mielissäni. Ei tehnyt elettäkään että olisi itse edes yrittänyt putsata jälkiään.
Ai kamala! Oksettavaa
Vierailija kirjoitti:
Lapseni oli noin puolitoista vuotta ensimmäisellä ravintolakäynnillä.
Oli äitienpäivälounas, ei sotkua. Sen jälkeen melkein joka sunnuntai lounas ravintolassa. Ei ikinä sotkua.
Ei pikaruokaloissa. Asuimme Etu-Töölössä, ja kävimme usein Elitessä tai Lyonissa. Olin koti-äiti ja halusin sunnuntait vapaaksi ruuanlaitosta.
Lapsenlapseni jatkaa hyvää käytöstä ravintoloissa.
Lapsesi on toki ollut jo aika vanha ensimmäisellä käynnillään, mutta on tuossa vähän tuuriakin mukana, ettei ikinä ole lasi läikkynyt tai ruoka tipahtanut haarukasta kesken matkan.
Vierailija kirjoitti:
Kakspiippusta. Hyviin tapoihin kuuluu siivota ja sit kuitenkin siivoojat on sitä varten.
Hyviin tapoihin ei kuulu sotkea. Siivoja huolehtii siitä että seuraava asiakas voi turvallisesti syödä oli pöydässä syönyt aikuinen tai lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli äitienpäivälounas, ei sotkua. Sen jälkeen melkein joka sunnuntai lounas ravintolassa. Ei ikinä sotkua.
Ei pikaruokaloissa. Asuimme Etu-Töölössä, ja kävimme usein Elitessä tai Lyonissa. Olin koti-äiti ja halusin sunnuntait vapaaksi ruuanlaitosta.
Lapsenlapseni jatkaa hyvää käytöstä ravintoloissa.Lapsesi on toki ollut jo aika vanha ensimmäisellä käynnillään, mutta on tuossa vähän tuuriakin mukana, ettei ikinä ole lasi läikkynyt tai ruoka tipahtanut haarukasta kesken matkan.
Ajattelin myös samaa. Hyvä tuuri!
Lapsenlapseni jatkaa hyvää käytöstä ravintoloissa.