Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen 12v kaveri oli yökylässä ja nyt äitinsä raivoaa.

Vierailija
06.06.2020 |

Koska join saunassa yhden siiderin ja tytön kaveri ilmeisesti tästä maininnut äidilleen. Siis YHDEN, eli mistään kännäämisestä tai edes tissuttelusta ei tosiaan ollut kyse. Nyt tuo äiti on suurinpiirtein sitä mieltä että täällä ollaan hirveitä rapajuoppoja :D Mieheni on vieläpä täysin absolutisti. En oikein tiedä miten tässä nyt pitäisi toimia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä minä en juo yhtään tölkkiä, koska pelkään, että juuri tuollaista syyttelyä tulisi.

Mutta en minäkään osaa kaikki herneenvetoja ennalta arvata ja välttää. Joten valitustakin on tullut, vaikka olen aina pitänyt omat ja vieraat lapset turvallisissa oloissa valvonnan alla.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Joten vaikka valittaja kuinka jatkaa sättimistä, niin se ei muuta tapahtunutta. Siksi sättiminen on turhaa. Hän voi ainoastaan itse toimia tulevaisuudessa toisin.

Vierailija
22/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tarkka vastaavissa asioissa. Siksi olenkin aina rohkaissut lapsia pyytämään kavereita meille yökylään. Ja kun ovat pyytäneet, niin en ole ikinä sanonut, ettei meille käy.

Minulle on itsestäänselvää, että kun minä olen tarkka, niin minä valvon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tämän äidin lause jota toistaa nyt ihan repeatilla on että "hänen lasten edessä ei alkoholia käytetä!!" Olen pahoitellut asiaa, selittänyt että join tosiaan vain sen yhden 0,33 tölkin, kertonut etten tiennyt että heidän perheessä ollaan näin tarkkoja asian suhteen jnejne. Ei mitään vaikutusta.

...."kertonut etten tiennyt että heidän perheessä ollaan näin tarkkoja asian suhteen jnejne." Todella syyllistävä sanavalinta. Olisin puhunut vaan itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi