Siskoni lähti baarista vieraan miehen matkaan ja syyttää siitä minua
Olimme kahdestaan baarissa ja siskoni alkoi juttelemaan miehelle joka sitten illan aikana tarjosi muutamat juomat meille molemmille. Kun oli lähdön aika, soitin poikaystäväni hakemaan meidät, kuten oli aiemmin sovittu. Sisko oli tarkoitus heittää ihan kotiovelle asti.
Ulos päästyämme siskoni kuitenkin lähtikin kävelemään tämän baarissa tapaamansa äijän kanssa vastakkaiseen suuntaan mitään selittelemättä. Koitin kysyä mikä hommma mutta sisko vain vilkutteli ja teki selväksi ettei ole tulossa samaan suuntaan.
Aamulla siskon sitten kertoi miten mies oli kesken panemisem ottanut kortsun pois ja ollut muutenkin epäkunnioittava ja töykeä jo illan aikana, kourinut jne. Kuulemma ei olisi edes halunnut lähteä miehen matkaan mutta tämä oli painostanut ja olllut narikasssa hyökkäävä. Itse en tätä nähnyt koska olin mennyt jo edeltä ulos.
Nyt on traumatisoitunut ja syyttää minua koska en estänyt tapahtunutta. Uhkailee myös itsemurhalla. Mielipiteitä tästä, olisiko minun pitänyt väkisin raahata aikuinen ihminen mukaani? Toki olisin hankiutunut miehestä erooon jos sisko olisi pyytänyt tai viimeistään mieheni olisi antanut hyypiölle vauhtia jos ei olisi puhetta uskonut.
Kommentit (23)
Kortsun pois ottaminen kesken seksin ON raiskaus koska nainen on antanut suostumuksensa vain suojattuun yhdyntään.
Vierailija kirjoitti:
Kortsun pois ottaminen kesken seksin ON raiskaus koska nainen on antanut suostumuksensa vain suojattuun yhdyntään.
Kumin kanssa painaminen ei ole mikään oikea yhdyntä, ja kumi/muovijätettä on muutenkin liikaa.
Eli sai mitä ansaitsi? Oot ihana ihminen. Miehen toiminnassa ei sun mielestä varmaan ollut mitään vikaa?