Mitä ruokana tänään?
Kommentit (37)
Me tehdään kanssa makaronilaatikkoa. Tosin kasvisversiona muu-jauhelihasta.
Meloni-lime-chipotle salaattia jonka kanssa oli tarkoitus olla kanaa mutta taitaa se jäädä välistä kun on niin lämmin, että ei oo ruokahalua oikein. Illaksi on sitten juustoja ja punaviiniä.
Pizza grillissä; päärynää, aurajuustoa, vihreitä oliiveja ja parmankinkkua. Pohjana creme fraiche.
Kermainen kalakeitto, sen kanssa saaristolaisleipää. Nam.
Eilistä itsetehtyä pizzaa ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Meloni-lime-chipotle salaattia jonka kanssa oli tarkoitus olla kanaa mutta taitaa se jäädä välistä kun on niin lämmin, että ei oo ruokahalua oikein. Illaksi on sitten juustoja ja punaviiniä.
Missä on noin lämmintä?
Meillä oli eilen makaronilaatikkoa.
Tänään oli uunimakkaroita ja nuudelia + salaattia.
Pinaattipastaa chilitomaattikastikkeella.
Feta-uunijuurekset parhaillaan uunissa.
Eiliset jauhelihapihvit ja keitetyt perunat, fetasalaattia.
Huomenna joku vielä oudompi yhdistelmä, ollaan mökillä ja huomenna lähdetään kotiin, syödään siis jääkaappia tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on noin lämmintä?
Ruotsissa :D (osansa ehkä silläkin että olen siivonnut hiki hatussa koko päivän).
Paastopäivä. Tulin katsastamaan teiltä ideoita huomiselle. meloni-lime-chipotle salaatti & kana kuulostaa aika hyvältä.
Kana-nuudeleita. Juu, työmarkkinatuella haalittua gurmeeta:p Jälkkäriksi sentään sain leipastua kaakaomuffinsseja, kun ainekset löytyi kaapista.
Grandiosa BBQ Chiken menossa kohta uuniin.
Nyt maiskuttelen Taffelin Bravo sipsejä.
Halvat eväät mulla, kun porukat ovat mökillä syömässä grillissä paistettua kalastettua kalaa.
Riisiä pinaatti-seesaminsiemen-härdellillä ja parsa/kukkakaaligratiinia.
Teen itse lammas-feta-burgereita ja ranet kylkeen
Pikaspagettia. Parsakaalia, kevätsipulia, kananmunaa paistettuna. Luraus sitruunaa ja oliiviöljyä sekä paahdettuja cashew-pähkinöitä päälle.
Whopper ateria