Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmaankaan voi alkaa karppaamaan, kun

Vierailija
07.07.2006 |

pelkästään noiden karppi-ihmisten esimerkkiruokavalioiden (päivän syömisten/ ilta-aamupalojen jne) lukeminen aiheuttaa vastenmielisyyttä. Pitääkö tästä päätellä etten ole niitä, joille tämä sopii?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle pekonit ja pihvit ei todellakaan ole herkkua :/ ap

Vierailija
2/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. Kokeilin 3 viikkoa ja olo ihan hirveä kun ruoka minulle epäsopivaa. En syö normaalisti lihaa, kalaa pelkästään. Kaikki rasvainen tökkii tosi pahasti. Kasviksia söin senkin edestä sitten, mutta kaipasin leipää ja puuroa.

Sinulle sopiva ratkaisu voisi olla jättää valkoiset jauhot ja sokerit pois ja syödä muuten ihan normaalisti. Näin itse teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinulle sopiva ratkaisu voisi olla jättää valkoiset jauhot ja sokerit pois ja syödä muuten ihan normaalisti. Näin itse teen.

Vierailija
4/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei tarvi pelätä, mutta ei sitä paljon silti syödä. samoin liha vähärasvaista mielellään.

siis jos nyt tahdotte edes muuttaa sitä ruokavalioa.

Vierailija
5/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kala tai liha kasvislisukkeella on hyvä ateria. Juustot ovat herkkua, niitä syön usein jonkun raikkaan salaatin seassa. Ei sillä rasvalla tarvitse lotrata, vaikka sitä ei vältelläkään. Mun karppiateriani eivät ainakaan ole mitään rasvassa tihkuvia ja raskaita, vaan hyvin kasvispitoisia.

Vierailija
6/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkeat jauhot, niistä tehdyt leivät sun muut hötöt ja sokeri pois ensi alkuun ja perunat minimiin. Täysjyvä pastaa ja riisiä.

Itselleni (täys/ala) karppaus on ollut paras ja sopivin ruokavalio mitä olen koskaan kokeillut.

Vierailija
7/7 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten elimistöt ja aineenvaihdunnat ovat erilaisia. Osa kestää paremmin hiilihydraatteja kuin toiset. Naurattaa itseäni niin kovasti, kun minut on luokiteltu hyväkarppaajaksi. En syö valkoisia jauhotuotteita, makaronia, riisiä. Sen sijaan minulle maistuu ruisleivät ja muut täysjyvätuotteet, leseet ja siemenet ja perunakin erittäin hyvin. Muuten ravinto on kasvis-/hedelmä-/marja-/lihapainotteinen. En ole mikään karppaaja, vaan olen aina syönyt näin ihan oman järjen mukaan. Minusta ei mitään trendipellekarppaajaa saa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan