guzeninan syöpä vai ei
en voi kuin ihmetellä että eikö se nainen ole keskustellut lääkärinsä kanssa. sillähän on ollut pari kertaa papa lk2. on tosi yleistä ja useimmiten tulehduksesta johtuvaa. eikä vielä mikään oikea solumuutos.
tekisi mieli laittaa sille viestiä että juttele hyvä ihminen lääkärisi kanssa. jotenkin nolottaa lehtien palstoilla tosta kuulla...
Kommentit (10)
Varmaan joku kondylooma, jonka saanut siipaltaan..
Vai obko kansanedustajat sellaisia, joilla paska ei haise ym tavallista?
Hyvä että ottaa asian esiin ja julkisuuteen, tärkeä asia tuo seulonta pässit. Nainen on naiselle susi?
vaan lehtijuttujen idea oli kertoa ensin erosta (mies lähti vaikka hän halusi vielä yrittää) ja siitä että hän pelkää syöpää.
esim hassi ja jäätteenmäki (joilla oikea syöpä) ovat hoitaneet jutun huomattavasti asiallisemmin.
jos guzeninaa kuuntelee niin nyt jokainen papa lk2 saanut panikoi kotona että mulla on syöpä!
minulla ollut kolmosessakin, ja ottavat sitten koepaloja kohdunsuulta niissä jos muutoksia niin sitten voi olla jotain syövän esiastetta tms.
Jos papa luokassa 4 tai 5 niin sitten ehkä voi jo pelätä.
Mutta nekään ei välttämättä meinaa mitään, sit ku koepaloja ottavat niin niissä sit näkee että onko oikeesti muutoksia...
kertaakaan sanottukaan, että epäillään syöpää. Menen nyt ensi viikolla jo 3. kertaa tarkastukseen (se puolen vuoden välein tehtävä). Ei voi kuin ihmetellä, että mitä se nainen hakee tällä jutulla.
Mutta tämä kuulostaa nyt niin älyttömältä. Mitä ihmettä se höpisee papakokeistaan lehdessä.
ei olisi itse edes siitä sanonut!
Silti en kyllä ymmärrä miksi on maininnut mitään jostain solumuutoksistaan...
Kyllä muistan itsekin pelänneeni ihan sitä itseään, eli syöpää.
Iltapäivälehdillä on tapana repiä skandaali-otsikot vaikka väkisin, joten kannattaisi olla tarkkana mitä sanoo. En ollenkaan usko että Maria on tarkoittanut juttua noin, vaan toimittajat ovat siitä repineet kohu-otsikon.
tyrkky mikä tyrkky.