IL: Miksi juuri naiset kiusaavat Miraa? Saa törkyviestejä kuten ”våtun huöra” tai ”saastainen låtka”
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/bbde4300-c026-4977-a7ab-83c5b0bb93b3
Hävetkää kiusaajanaiset!
Miehet sentään ei kiusaa noin, mistähän se johtuu?
Kommentit (40)
Kohu unohtuu kohta ja Mira saa jatkaa rauhassa elämäänsä. Kannattaa jättää kaikki kommentit lukematta ja jättää some ja keskustelupalstat omaan arvoonsa. Se on selvä, että kiusaajat alkavat riepottelemaan, jos antaa niiden tehdä niin.
Miksi itse tee tällaista? Levittelet ja revittelet jutulla?
Mä en edes tiennyt kuka on Mira.
Johtuuko siitä, että naiset haluavat täysin kieltää sen mahdollisuuden, että itselleen voisi käydä samoin samassa tilanteessa? Haluavat siis olla ylempänä ja painaa toista alemmas?
Kyllähän artikkelissa kerrotaan, miten miehet kiusaavat. Trollipojat käyttävät myös tyttöprofiileja.
En tosiaan tiedä. Mira on ihana. Ja vaikkei olisikaan omaan mieleen, niin haukkuminen on aina väärin.
N28
Edelleenkin mikä on miehelle ok ei ole naisille hyväksyttävää ja naiset kiihkeästi tätä asetelmaa pitävät yllä.
Olen nainen, ihan hyvännäköinen sellainen. Usein saan osakseni asiaan kuulumatonta vähättelyä nimenomaan toisilta naisilta. Yritetään etsimällä etsiä jotain huomautettavaa edes jostain tekemästäni. Selän takan puhumisesta puhumattakaan.
Nämä naiset yleensä aina vouhkaavat että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehetkin, pystyvät aivan samoihin työtehtäviin mutta missä on arvostus?!? Missä tasa-arvo, miksei naista arvosteta!?! Miksi naisen euro on 0.80cnt?
Nämä ressukat eivät ymmärrä että itse ruokkivat ja opettavat lapsilleen tätä samaa vanhanaikaista ajatusmaailmaa, jossa naisen odotetaan käyttäytyvän tietyllä tavalla, ei olla sopivaa olla laittautunut, sekoilla tai pettää poikaystävää telkkarissa. Miehellä nämä kuuluvat luonteen ominaispiirteisiin ja siksi ko. köytös hyväksyttävämpää.
Maailma ei muutu tasa-arvoisemmaksi niin kauan kuin me naiset emme muutu.
Miettikää naiset kun seuraavan kerran jauhatte työpaikalla paskaa työkaverista, mistä johtuu että se haukkujen kohde on aina on Lissu /Marketta eika koskaan Pekka/Timo?
Suurin osa suomalaisista nykynaisista on huåria verrattuna joidenkin muiden kulttuurien naisiin joilla on elämänsä aikana vain aviomies ja vasta sitten vaikka miten vilkas seksielämä joka pysyy vain pariskunnan keskinäisenä asiana, useampikin mies mikäli sattuu jäämään leskeksi ja avioituu uudelleen.Ei tämä Mira poikkea suomalaisesta valtavirrasta millään tavalla. Joten en ymmärrä solvauksia häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hän on sen ansainnut, mitä sitä kiistämään? Mitäs läksit jne, ei naisen ole sopivaa levitellä lettua kaikille vastaantulijoille.
Olet kyllä sen luokan idi-ootti että toivon että pilkka osuu omaan nilkkaasi. Jotain ongelmia elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hän on sen ansainnut, mitä sitä kiistämään? Mitäs läksit jne, ei naisen ole sopivaa levitellä lettua kaikille vastaantulijoille.
Kukaan ei ole ansainnut tuollaista haukkumista? Kyllähän miehetkin ovat tuossa ohjelmassa perseilleet mutta eivät ole ikinä saaneet tämän luokan haukkuja osakseen.
Naisilta tuollainen käytös ei ole soveliasta.
Miehillä se tulee luonnostaan, naiset hakevat halukkuudellaan vain julkisuutta.
Sanon tämän itsekin nuorena hyvännäköisenä naisena.
T. 8
En arvosta Miran tekemisiä ja varsinkin selittelyt ovat niin ala-arvoisia että hohhoijaa.
Ei tulisi mieleenkään lähettää tai haukkua mitään vaikka en arvosta.
Meistä jokainen mokaa tavalla tai toisella. Tiedän naisia jotka lähettää ja puhuu selän takana pienemmästäkin ja sepittävät itse loput mehevän juorun aikaan saamiseksi. Ovat i lkeitä.
Ehkä siksi että sokeakin näkee, että on nätti tyttö ja jaksaa laittautua. Nyt on sinkku ja ei tule olemaan miehistä pulaa tämänkään jälkeen. Monet naiset on kateellisia miesten huomiosta.
Kuka Mira? En seuraa w t ohjelmia.
Olen nainen ja en ole kertaakaan huoritellut ketään somessa tai keskustelupalstoilla. Kuka tollasia viitsii kirjoitella ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Mira? En seuraa w t ohjelmia.
Tämä oli tärkeä tieto, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
T. 8
Olet TÄYSIN väärässä!
Minäkin olen nainen, ja olen seksuaalisesti erittäin halukas. Kaikki naiset eivät ole aseksuaaleja, vaikka sinä olisitkin. Nuoruus ja hyvännäköisyys EI vaikuta seksihaluihin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 8Olet TÄYSIN väärässä!
Minäkin olen nainen, ja olen seksuaalisesti erittäin halukas. Kaikki naiset eivät ole aseksuaaleja, vaikka sinä olisitkin. Nuoruus ja hyvännäköisyys EI vaikuta seksihaluihin mitenkään.
Tuo käsitys naisten haluttomuudesta tulee vain siitä ettei naisille ole sallittua yhtä holtiton käyttäytyminen kuin miehille.
Ovatko miehet kunniallisempia?
Miehet tietävät, että lyötyä ei kannata lyödä lisää.