Pojan puhelimen näyttö rikki heti 3 päivän käytön jälkeen…
Kommentit (23)
Putosi? Väärä puhelin, heitti kiveen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa siinä on? Ei muuta kuin huoltoon.
Puhelin vai poika? Vai ap?
Kyllä nykypäivän vehkeet ovat heikkoja entiseen nähden.
Jos ostit luottokortilla, niin niissä on yleensä parin kk takuu tuollaisillekkin.
Ja varmaan tonnin iPhone osamaksulla "kun kaikilla muillakin on"? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos ostit luottokortilla, niin niissä on yleensä parin kk takuu tuollaisillekkin.
Missä mielikuvitusmaailmassa sinä elät?
Ostan vain halpoja puhelimia lapsille. Ostan samalla panssarilasin ja suojakuoren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin Nordean korteissa tuollainen vakuutus on
Visalla omavastuu on 70€ luokkaa eli pienempi kuin kotivakuutuksessa. Kannattaa maksaa kaikki kalliimmat visalla, korvaa omatkin mokat.
Vierailija kirjoitti:
Ja varmaan tonnin iPhone osamaksulla "kun kaikilla muillakin on"? :D
Ei. Halvin satasen Samsung. Ne lentää kiveen päivässä. Tonnin puhelin kestää kolhuja, kunnes uusi malli tulee. Sitten sekin yllättäen lentää kiveen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykypäivän vehkeet ovat heikkoja entiseen nähden.
🤣
Varsinkin lasten käytössä halpispuhelimet hajoaa, kun lentävät asfalttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin Nordean korteissa tuollainen vakuutus on
Ei ole mitään Nordean luottokorttia. On Visan tai Mastercardin luottokortteja.
Panssarilasi ja suojakuori ovat aivan ehdottomia ihan kaikille, oli sitten kömpelys tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja? Lukekaa ne luottokortin tiedot. Minulla ainakin on mastercardissa 3 kk takuu ostetuille tuotteille. Myös itse rikotuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja? Lukekaa ne luottokortin tiedot. Minulla ainakin on mastercardissa 3 kk takuu ostetuille tuotteille. Myös itse rikotuille.
Lasin vaihtaminen maksaa omavastuun verran. Lue ne korttiehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mastercardissa on joko 3 kk tai 6 kk takuu, riippuen ostopaikasta. En usko, että minulla on joku erityiskortti.
Mitä kamalaa siinä on? Ei muuta kuin huoltoon.