Kuinka joku kehtaa vielä tähän aikaa nukkua itse
Olen jo tiputtanut kahveet ja käynyt röökillä parikertaa.
Kommentit (21)
Joko olet kiillottanut tatuoinnit ja vetävät bling-farkut puoliväliin persettä?
Minä olen jo naida napsauttanut enkä ole röökii vetäny
Varmasti sillä tavalla, ettei kauheasti mieti, pahoittaako joku satunnainen vauvapalstalainen siitä mielensä vai ei.
Minäpä olen tänään vaihtanut autoon akun, sairastanut koronan ja ommellut verhot.
Ei minua useinkaan ole kehtaamisongelmia ollessani unessa. Joskus voi herätessä nolottaa, jos olen nukahtanut sopimattomaan paikkaan.
Ehän mie oo vielä ees käynyt nukkumaan!
On muuten mielenkiintoinen tapa ilmaista, nukkua itse. Voiko joku nukkua toisen puolesta?
Itse en ole edes vielä nukkunut eilisaamun jälkeen
Kylläpä ap onkin ahkeroinut jo tänään, oikein on tiputtanut kahveeta ja polttanut tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
On muuten mielenkiintoinen tapa ilmaista, nukkua itse. Voiko joku nukkua toisen puolesta?
Pääsin kahdeksalta töistä. Väsyttää ja pakko nukkua. Ideasi on loistava! Pystyisikö tätä millään kehittelemään? Naapurini ei tee mitään muuta kuin nukkuu. Nyt lähtisin ulos, aurinko paistaa ja terassit auki. Maksaisin kyllä, jos joku nukkuisi puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ap onkin ahkeroinut jo tänään, oikein on tiputtanut kahveeta ja polttanut tupakkaa.
😆 Totta, huippuahkera!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kahdeksalta töistä. Väsyttää ja pakko nukkua. Ideasi on loistava! Pystyisikö tätä millään kehittelemään? Naapurini ei tee mitään muuta kuin nukkuu. Nyt lähtisin ulos, aurinko paistaa ja terassit auki. Maksaisin kyllä, jos joku nukkuisi puolestani.
Mulla taas on se, että en välttämättä oikein saa enää unta aamulla, vaikka olisin mennyt myöhään nukkumaan, ja toisaalta on mukavakin herätä, kun muut nukkuvat. Eli joku voisi nukkua munkin puolesta.
Mä tiputin kaakaot jo kuudelta. Oli vähän lakasemista kun kaatui iso purkki.
No siivoa seuraavaksi se tippunut kahvi.
3h hereillä jo ja kahdet kahvit. Tupakkaa en polta mutta yhden koneellisen pyykkiä pesin jo.Eipä siinä kehumista ole, unettomuus vaan veetuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kukaan kehtaa röökailla vielä 2020. Nukkuminen huomattavasti fiksumpaa ja terveellisempää.
Vielä pahempi: kuinka joku vuonna 2020 tarkoituksella lamaannuttaa aivosolujaan eli kirjaimellisesti tekee itsestään tyhmemmän? (alkoholi)
Miten joku kehtaa myöntää kuuluvansa tupakoivaan r oskaväkeen?
Kuinka kukaan kehtaa röökailla vielä 2020. Nukkuminen huomattavasti fiksumpaa ja terveellisempää.