Mulle tuli Kulmunista mieleen
Kommentit (8)
Mä luulen, että tämä juttu oli Katrille helpotus ja pakotie.
Parhaan näköinen ministeri oli kyllä noista viidestä ketä esillä oli! Ei viitsi enää kyllä katsoa noita pressitilaisuuksia. Oli kyllä suosikki kaikin puolin.
Kulmunilla oli viisikon parhaat tissit
Palveluksistaan pokkana ylilaskuttanut olisi saanut lähteä, ei hyvää ministeriä tuollaisen takia saa savustaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Palveluksistaan pokkana ylilaskuttanut olisi saanut lähteä, ei hyvää ministeriä tuollaisen takia saa savustaa ulos.
Et taida tajuta. Ei tässä siitä laskutuksesta syntynyt ongelmaa, vaan koulutuksen sisällöstä ja laskun maksajasta. Erityisavustaja tässä on mokannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tajuta. Ei tässä siitä laskutuksesta syntynyt ongelmaa, vaan koulutuksen sisällöstä ja laskun maksajasta. Erityisavustaja tässä on mokannut.
Kyllä tavallaan on myös laskutus ongelma. Jotenkin järjellisellä hinnalla se olisi mennyt heittämällä noihin hankintapykäliin. Eikä olisi kiinnostanut ketään, mutta tollasia summia kun kirjoittelee niin varmasti syntyy kohu. Maksaako yritykset oikeesti tuollaisia hintoja
Joskus voi vaan lähteä ja nostaa keskisormen.
Ihanan helpottavaa.