Krista kiurun tukka. Onko liian homssuinen
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohentaisi imagoa jos sitoisi hiukset kiinni, seksikkyys ei siitä katoa mihinkään.
Eikä tarvitse kokonaan sitoa kiinni, kunhan se puolipitkä hapsuosuus kiinnitettäisiin jotenkin tai laitettaisiin korvan taakse tai jotain! Se on se ongelma, ei yleinen pörröisyys tms. Lisäksi se puolipitkä hapsu on koko ajan saman pituinen eli joku kampaaja tarkoituksella pitää sitä tuossa mitassa. Omituista.
Mikä hapsuosuus? Tuossa edessäkö? Entä jos se ei vaikka kasva? Minullakin on tuossa edessä hapsua joka ei vaan kasva pituutta. Joku linkkasi tuohon vanhan kuvan Kristasta vuodelta 2014 ja kysyi mitä on tapahtunut tämän jälkeen, kun Krista näyttää niin eriltä nyt. Haloo nyt mammat. Tuosta kuvasta on 7 vuotta aikaa. Kristalla on ikää 45 vuotta. Ihmiset vanhenee. Nyt vähän armoa jo.
Minusta sinä olet loukkaava 40+ naisia kohtaan. Ihan kuin kyse olisi jostain vanhainkodin asukeista, joilta ei voi odottaa itsestään huolehtimista iän takia. Haloo itsellesi - 45v ei ole vanha !
Minusta on loukkaavaa, että täällä haukutaan toisen hiuksia ja arvaillaan ja alkoholistiksi. Ihanko oikeasti pidät loukkaavana jos sanon, että ihmiset vanhenee ja ei ole mitään pahaa siinä, jos ei näytä ihan samalta mitä 7 vuotta sitten? Missä minä olen muka puhunut mistään vanhainkodin mummosta? Ei Krista mikään vanha ole, mutta mitä pahaa siinä on, että ei näytä enää parikymppiseltä? Se on luonnollista. Olen itsekin Kristan ikiä ja kyllä minusta huomaa, että rupsahdan. Mitä sitten? Nyt sinä itse kyllä ylitulkitset. Onko sinulle vanheneminen arka paikka?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä ero entiseen! Minullakin on pörröinen hiuslaatu ja sen todellakin saa geeleillä/öljyillä ja oikeilla hoitotuotteilla ihan nätiksi. Kyllä tossa on ihmiselle tapahtunut jotain.
Hienoa jos sinulla saa. Minulla se saa hiukset vaan rasvaisen näköiseksi. Kokeiltu on monet öljyt. Lisäksi minä olen ihan sinut pörröisen hiuslaatuni kanssa. Ei meidän kaikkien tarvitse näyttää samasta puusta veistetyiltä. Ehkä teidänkin kannattaisi laajentaa kauneuskäsityksiänne?
Kyllä Kiurun asemassa olevan henkilön pitäisi pitää hiukan parempaa huolta ulkonäöstään (tämä koskee sekä miehiä että naisia!), hän on hirveän epäsiistin ja homssuisen näköinen.
Tämä saattaa osalle palstalaisista tulla uutena tietona, mutta kun tekee töitä, niin saattaa vaatteet rypistyä, hiukset mennä epäjärjestykseen ja meikki sulaa naamaan päivän aikana. Yleensä merkki siitä, että kyseinen ihminen on päivän kuluessa saanut myös jotain tuottavaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa osalle palstalaisista tulla uutena tietona, mutta kun tekee töitä, niin saattaa vaatteet rypistyä, hiukset mennä epäjärjestykseen ja meikki sulaa naamaan päivän aikana. Yleensä merkki siitä, että kyseinen ihminen on päivän kuluessa saanut myös jotain tuottavaa aikaiseksi.
Heh, no ei ne hiukset kyllä tuollaseksi muutu työnteon takia. Hän ei vaan nähtävästi jaksa välittää ulkonäöstään enää.
Siitä ei saa puhua. Viimeksi, kun siitä mainitsin täällä, sain viikon bannin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohentaisi imagoa jos sitoisi hiukset kiinni, seksikkyys ei siitä katoa mihinkään.
Eikä tarvitse kokonaan sitoa kiinni, kunhan se puolipitkä hapsuosuus kiinnitettäisiin jotenkin tai laitettaisiin korvan taakse tai jotain! Se on se ongelma, ei yleinen pörröisyys tms. Lisäksi se puolipitkä hapsu on koko ajan saman pituinen eli joku kampaaja tarkoituksella pitää sitä tuossa mitassa. Omituista.
Mikä hapsuosuus? Tuossa edessäkö? Entä jos se ei vaikka kasva? Minullakin on tuossa edessä hapsua joka ei vaan kasva pituutta. Joku linkkasi tuohon vanhan kuvan Kristasta vuodelta 2014 ja kysyi mitä on tapahtunut tämän jälkeen, kun Krista näyttää niin eriltä nyt. Haloo nyt mammat. Tuosta kuvasta on 7 vuotta aikaa. Kristalla on ikää 45 vuotta. Ihmiset vanhenee. Nyt vähän armoa jo.
Minusta sinä olet loukkaava 40+ naisia kohtaan. Ihan kuin kyse olisi jostain vanhainkodin asukeista, joilta ei voi odottaa itsestään huolehtimista iän takia. Haloo itsellesi - 45v ei ole vanha !
Minusta on loukkaavaa, että täällä haukutaan toisen hiuksia ja arvaillaan ja alkoholistiksi. Ihanko oikeasti pidät loukkaavana jos sanon, että ihmiset vanhenee ja ei ole mitään pahaa siinä, jos ei näytä ihan samalta mitä 7 vuotta sitten? Missä minä olen muka puhunut mistään vanhainkodin mummosta? Ei Krista mikään vanha ole, mutta mitä pahaa siinä on, että ei näytä enää parikymppiseltä? Se on luonnollista. Olen itsekin Kristan ikiä ja kyllä minusta huomaa, että rupsahdan. Mitä sitten? Nyt sinä itse kyllä ylitulkitset. Onko sinulle vanheneminen arka paikka?
Ongelmana on se, ettet ymmärrä keskustelun aihetta. Se, ei ole se, ettei saisi vanheta 7 vuotta. Kyse ei selvästikään ole vanhenemisesta Kristan kohdalla, ylipainoinen ja hapsottavatukkainen voi olla nuorikin. Sinä yrität tehdä siitä ikäkysymyksen ja vielä ilkeästi piikitellen.
Luulen, että hänellä on liian tiukka elämäntilanne/työtilanne. Ei jaksa huolehti itsestään. Olisko hänellä avustajaa, joka varaisi ajan kampaajalle, meikkiin, stylistille, vaateostoksille??
Paksu tuuhea tukka, mutta latvat kuivat ja kuluneet. Muutama sentti pois, niin jo paranee.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että hänellä on liian tiukka elämäntilanne/työtilanne. Ei jaksa huolehti itsestään. Olisko hänellä avustajaa, joka varaisi ajan kampaajalle, meikkiin, stylistille, vaateostoksille??
Ne voisi tilata jopa kotikäynnille tai ministeriöön hoitamaan hiuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on loukkaavaa, että täällä haukutaan toisen hiuksia ja arvaillaan ja alkoholistiksi. Ihanko oikeasti pidät loukkaavana jos sanon, että ihmiset vanhenee ja ei ole mitään pahaa siinä, jos ei näytä ihan samalta mitä 7 vuotta sitten? Missä minä olen muka puhunut mistään vanhainkodin mummosta? Ei Krista mikään vanha ole, mutta mitä popahaa siinä on, että ei näytä enää parikymppiseltä? Se on luonnollista. Olen itsekin Kristan ikiä ja kyllä minusta huomaa, että rupsahdan. Mitä sitten? Nyt sinä itse kyllä ylitulkitset. Onko sinulle vanheneminen arka paikka?
Ongelmana on se, ettet ymmärrä keskustelun aihetta. Se, ei ole se, ettei saisi vanheta 7 vuotta. Kyse ei selvästikään ole vanhenemisesta Kristan kohdalla, ylipainoinen ja hapsottavatukkainen voi olla nuorikin. Sinä yrität tehdä siitä ikäkysymyksen ja vielä ilkeästi piikitellen.
Siis minä olen ilkeä, kun en tykkää, että toista haukutaan alkoholistiksi vailla mitään perustetta. Huolittelematon ulkonäkö tai ylipaino ei tee ketään alkoholistiksi.
Hiukset muuttuvat iän myötä. Saattavat olla entistä hankalammat käsitellä. Tänne on linkitetty vanhoja kuvia joissa Krista on stailattu ammattilaisella kuvia varten. Ei kannata verrata niitä kuviin joissa Krista itse on laittautunut. Tottakai tulos on eri.
Ja ne ihan oikeasti on vaan hiukset. Jos työnsä hoitaa hyvin, sekä pitää hygieniastaan huolta, pukeutuu asiallisesti ja puhtaisiin vaatteisiin, pitäisi mielestäni riittää.
Joo, ministerin olisi syytä näyttää siistiltä. Pari kertaa viikossa kampaajalle vähintään fööniin.
Muuten, Krista on puhetyylissä alkanut matkimaan Sanna Marinia. Puhuvat vähän kuin selkokielellä.
Tuo alkkikseksi nimittely saattaa täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, eli olkaahan vähän varovaisempia siinä, mitä päästätte näppikseltänne. Ei siinä, että tuo hiusmallin haukkuminenkaan mitään fiksun ihmisen käytöstä olisi.
Minulle kävi ensimmäisen kerran täällä palstailuni aikana, että kommenttini poistettiin ketjusta. Se ei ollut tämä ketju, vaan se jossa puhuttiin uutistenlukijoiden ja ministerien vaatteista. Kommentissani ei ollut mitään kiellettyjä sanoja eikä muutenkaan loukkaavaa, niin että sen on joku ilmoittanut, mihinkään automaattiseen ”haaviin” se ei voinut jäädä kiinni. Ilmeisesti se loukkaava asia oli se, että vertasin marimekon suurikukallisia vaatteita navettatakkeihin. (Saa nähdä, postetaankomtämäkin kommentti!)
Joka tapauksessa: tässä ketjussa on suoraan henkilöön meneviä, loukkaavia kommentteja, joten ihme jos ne saavat jäädä, mutta pyhää Marimekkoa ei saa solvata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ”hapsu” saatiin minulle aikaan sillä, että kampaaja ei uskonut, ettei minun tukkaani kannata kerrostaa veitsellä. Hänellä oli siitä pakkomielle ja lopputulos oli tuollainen. Pahempikin, koska tukkani ei ole noin paksu. Tavoitteli vissiin jotain veistoksellisuutta enkä ymmärrä, miksen kerrasta uskonut vaan annoin hänen kerrostaa veitsellä useita kertoja. Lopulta mun oppilaat sanoivat, että ope, miksi sulla on niin omituinen tukka, se siis päivän aikana meni välillä ihan tosi hullusti, jotenkin sähköisesti. Vaihdoin kampaajaa eikä uusi mitään kerrostumisia veitsellä ikinä edes ole ehdottanut.
Kulmunille ei sovi tuo musta alarajaus silmissä. Harvalle sopii rajaus alaluomiin. Varsinkin jos ei ole muuten silmiä ehostettu kuin ripsivärillä lisäksi. Marin rajaa vain yläluomet ja on freesin näköinen. Tumma alarajaus pienentää silmiä eikä pysy siistinä.
Voi hyvä luoja, teille ei sitten kelpaa mikään. Marin on liian laitettu, mutta pukeutuu kuitenkin kuin pikkutyttö, Kulmunin kiharat löpsähtävät ennen iltaa, mutta noloa, että kihartaa liruaan ja sen mekotkin on ihan tyhmiä, Lin lenkkarit on karseat, mutta naurettavaa, että Sannalla ja Katrilla on aina älyttömät korkkarit ja niin edelleen.
Hävetkää naiset, kun puhutte omistanne näin. Miespolitikkojen ulkonäköä ei kommentoida käytännössä koskaan vaikka pahempia kammotuksia siinä porukassa on.
Työskentelen opena päiväkodissa. Kauan menin suohkun kautta töihin, puhtaissa, ehjissä ja mukavissa vaatteissa joiden pitää joustaa töiden vuoksi. Meikkinä iloisuus, rakastan työtäni ja etenkin lapsia jotka saavat minut hyvälle tuulelle aina kun joku hapannaama, työhönsä tympääntynyt työkaverini mieltäni ajoittain latistaa.
Nyt, kun 50 v lähestyy on minun pakko ollut stailata itseäni. Meikkaan aamuisin mineeralipohjalla, ripsarilla, poski-ja huulipunalla. Tukkani on ollut Kiurun tukka käyttäytyen vallattomasti... olen pyytänyt Kampaajaani huomioimaan tämän. Pakko on aamuisin tehdä itsenikin tukalleni jotain, ei riitä enää pese-ja pidä leikkaus.
Vaatteisiinikin olen pyrkinyt löytämään uusia ratkaisuja, mukavuutta unohtamatta.
Nämä kaikki siksi, että olen palvelutyössä. Olen varmasti vanhemmistakin uskottavampi kun tukkani ei pörrötä, naamaani on raikastettu ja vaatteet istuvat.
Minulla on samantyyppinen pörrötukka, tosin hieman pitempi.Se on just ton näköinen, jos sen vain pesee ja antaa kuivua.Siihen ei minulla auta kuin kunnon shampoo, hyvä hoitoaine ja, kuivatus ja Isot papiljotit, jonka päälle Xx kampausnestettä suihkautus ja kuivatus loppuun.Palparit pitää olla päässä ainakin tunnin ,että taipuu hyvin.Mitä pitempään sen parempi.Sen jälkeen aukikampaus ja tukka on sileä.Päälle suihkaus lakkaa, niin kestää muutaman päivän hyvänä eikä pörrätä.Kaikki muut keinot on kokeiltu jo vuosikymmenten aikana, mutta niillä tukka alkaa pörröttämään jo muutaman tunnin jälkeen.
Näyttä siltä, että olisi aina kauheessa krapulasssa.