Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on mulle vihainen...

Vierailija
07.07.2006 |

kun olen tullut raskaaksi.

Aika surullinen olo. Oli inhottavaa kertoa asiasta, kun toinen suhtautui kuin se olisi maailmanloppu ja nyt sitten mies pitää mykkäkoulua. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapen hankinnasta?

Vierailija
2/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin joo, mies meinasi että sitten joskus myöhemmin vielä yksi, mutta tämä tuli nyt molemmille yllätyksenä tähän kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että turhaan hän sinulle on vihainen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevansa taas isäksi, voipi kestää ennenkuin tottuu ajatukseen. Olettehan kuitenkin asiasta puhuneet, joten luulisi, että ajan kanssa tulisi " valmista" miehenkin ajatuksista.

Kylse siitä!

Vierailija
5/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin miehen mutinasta ennen kuin mykkäkoulu alkoi, että hän kokee minun nyt huijanneen. Oltiin suojaamattomassa yhdynnässä ja mies sanoo nyt, että tiesin että mulla on ovulaatio silloin - mielestäni ei ollut ja olen siis aivan puulla päähän lyöty, että kuinka voin olla raskaana.

Tuntuu vaan niin pahalta, mä kuitenkin haluan tän lapsen ja nyt en saa siitä yhtään iloita, kun toinen suhtautuu noin. Suunnilleen kuin olisin pilannut hänen koko elämänsä.

t. ap

Vierailija
6/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei tuota tajua, niin avatkoon biologian oppikirjat, ja oppikoon hyväksymään lapsen.

Vierailija
7/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole 100%varma keino. Jos ei aikuiset ihmiset tuota ymmärrä on aivan turha mököttää. Jopa kuukautisten aikana on mahdollista, että raskaus alkaa

Vierailija
8/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi ja otettiin siksi tuollainen riski.

Voihan se olla, että mies oppii hyväksymään tän lapsen kunhan aikaa vähän menee, toivottavasti meidän parisuhde ja luottamus palautuu myös vielä. En oikein voi mitään tehdä, selitin kyllä että en ole tätä juonitellut, mutta jos hän uskoo niin, niin uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän