Mies halusi erota haluttomuuden vuoksi, nyt leuhkii uuden naisensa olevan vastakohtani
Rakastin miestä paljon. Mies jätti silti haluttomuuteni vuoksi. Nyt on uuden naisen kanssa ja kehuu miten ihanaa parisuhteessa olo on halukkaan naisen kanssa. Miten kukaan voi olla noin paha ja piittaamaton toisen tunteita kohtaan? Suru ja alemmuudentunne vahvana. Silmät itkusta punaiset. Olenko edes nainen :'(
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän uusi nainen tykkää kun mies pui seksielämäänsä entisen kanssa? 🤔
Itse laittaisin naiselle viestiä että onko tietoinen ja pyytäisin pistämään miehensä kuriin, mua ei kiinnosta heidän seksielämä.
Jostain se on katkera.
Kannattaa laittaa naiselle viestiä!
Vierailija kirjoitti:
eikö sulla AP ole muuta tekemistä netissä kuin mustamaalata minua?
ja nämä narrit uskovat vielä sen?
:::D
Miehen itsetunto on niin hauras.
Miehelle on niin lapsellisen tärkeää tuo saanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä aikaakaan kun kohtelee uutta naista samalla tavalla 😁✌️
Jos naisen halukkuus pysyy korkeana niin miksi kohtelisi?
Eiköhän se uudenkin naisen halukkuus pian laske kun tajuaa minkäläisen kpään kanssa on tekemisissä.
Sitten mies taas vaihtaa naista ja taas syyttää eksäänsä. Ei katso peiliin, ei opi, eikä muutu.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi oikeasti onnellinen, hänellä ei olisi tarvetta loukata sinua. Kuulostaa siltä, että hän on katkera, kun et halunnut häntä, ja toivoo, että juuri sinä olisit ollut se halukas nainen.
Tai sitten on tajunnut miten huono suhde ap:n kanssa oli verrattuna nykyiseen ja on vihainen itselleen ettei tajunnut aiemmin lähteä suhteesta ja se osittain purkautuu myös ap:tä kohtaan, koska tuntee ap:n kohdelleen häntä tosi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin naiselle viestiä että onko tietoinen ja pyytäisin pistämään miehensä kuriin, mua ei kiinnosta heidän seksielämä.
Jostain se on katkera.
Hän on katkera menetetyistä vuosista yksinkertaisesti. Minulle kävi ihan samoin. Eron jälkeen tuli ihan hirveä vihantunne eksää kohtaan, kun silmät aukenivat kokonaan koko suhteen tilasta. Mutta purkauksen jälkeen sain rauhan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä aikaakaan kun kohtelee uutta naista samalla tavalla 😁✌️
Tai sitten pitää kuin kukkaa kämmenellä kun seksikin luistaa. Varmaan hyvä parisuhde, kun tuo puoli on samalla aaltopituudella.
Taas voimme todeta mikä miehille on tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Taas voimme todeta mikä miehille on tärkeää
Kyllä seksi naisellekin on parisuhteen tärkein asia, jos tällä vain on vahva libido.
Et sinä kovin paljon häntä rakastanut, jos jatkuvasti hänet torjuit ja kielsit läheisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Miehet osaavat olla julmia..
Eikö ole julmaa myös pihtailla?
Kertoo aika paljon miehestä ja veikkaan että on surkea sängyssä. Tulet löytämään vielä miehen joka saa sinutkin sädehtimään ja tuntemaan itsesi halutuksi.
Pihtari sai ansionsa mukaan. Mies teki ainoan oikean ratkaisun, joka paransi elämänlaatua.
Ei käy kateeksi Ap:n seuraavaa miestä...
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon miehestä ja veikkaan että on surkea sängyssä. Tulet löytämään vielä miehen joka saa sinutkin sädehtimään ja tuntemaan itsesi halutuksi.
Tämä! haluttomuus katosi kun tapasin oikean miehen <3
Vierailija kirjoitti:
Pihtari sai ansionsa mukaan. Mies teki ainoan oikean ratkaisun, joka paransi elämänlaatua.
Ei käy kateeksi Ap:n seuraavaa miestä...
Mies, joka kutsuu naista pihtariksi on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain se on katkera.Hän on katkera menetetyistä vuosista yksinkertaisesti. Minulle kävi ihan samoin. Eron jälkeen tuli ihan hirveä vihantunne eksää kohtaan, kun silmät aukenivat kokonaan koko suhteen tilasta. Mutta purkauksen jälkeen sain rauhan.
Eli et ollut päässyt miehestä yli. Sinulla oli milloin tahansa lupa lähteä. Minulla oli kamalat avioliiton loppuvuodet. Ei tullut mieleenkään käyttää energiaa exään sen jälkeen, kun tein lopullisen päätöksen lähteä.
Etkö voisi sitten deittailla vaikka puhelinpylvästä ?
Zinc
Jostain se on katkera.