Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen erittäin ihanan miehen kanssa, joka ei kuitenkaan viehäty edes hieman ylipainoisista naisvartaloista?

Vierailija
05.06.2020 |

Luottaisitko siihen, että pysyt kyllä hoikkana, vai oletko jo hyväksynyt ajatuksen, että ennemmin tai myöhemmin lihot?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viehättäty miehistä, joiden ajatusmaailma on noin pissismäinen. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja miksi ihmeessä ottaisin miehen, joka on valmis hylkäämään tuommoisen ulkoisen seikan takia. Et todennäköisesti osaisi olla tukena ja turvana muissakaan vastoinkäymisissä. Parisuhde ei ole kovinkaan hyvä, jos moiseen asiaan kaatuu. Et menisi jatkoon!

Vierailija
2/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viehättäty miehistä, joiden ajatusmaailma on noin pissismäinen. Elämässä sattuu ja tapahtuu ja miksi ihmeessä ottaisin miehen, joka on valmis hylkäämään tuommoisen ulkoisen seikan takia. Et todennäköisesti osaisi olla tukena ja turvana muissakaan vastoinkäymisissä. Parisuhde ei ole kovinkaan hyvä, jos moiseen asiaan kaatuu. Et menisi jatkoon!

Oletko siis sitä mieltä, että ihminen voi tietoisesti päättää, mikä häntä viehättää ja mikä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tulee pysyä samankokoisena kuin hän on mennessään naimisiin.

Vierailija
4/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hieman" eli kilo- pari, sehän lähtee viikossa, eli alkaisin siis

Vierailija
5/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alkaisin. Alta nanosekunnin. Näin täydellistä tilaisuutta ja mahdollisuutta ohjelmoida ja aivopestä miesoletettu, en kyllä päästäisi näpeistäni. 

Tule, tule, pusi, pusi, kunhan kiinni saan, otan omakseni!  :DD

Vierailija
6/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa. Ymmärrän hyvin, että hoikat naiset viehättävät. Pidän itsekin hoikista miehistä, enkä näe mitään sytyttävää lihavissa miehissä. Hyväksyn vastaavan siis mieheltäkin.

Vierailija
7/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä, että ihminen voi tietoisesti päättää, mikä häntä viehättää ja mikä ei?

Olen itse ainakin sitä mieltä että suhteessa tulee olla tietoinen siitä että ihminen muuttuu vuosien aikana. Kukaan ei pysy samannäköisenä kuin on 17-vuotiaana, mikä omasta mielestäni on hieno juttu. Toivoisin että oma aviomieheni ainakin viehättyy minusta persoonana vaikka kroppani ei hänen mielestään jostain syystä olisikaan enää niin mahtava kuin oli 15v sitten. Ulkonäkö on kuitenkin aika pieni osa ihmisestä. Itselläni paino on pysynyt aika samoissa lukemissa, mutta tissit roikkuvat enemmän, harmaita hiuksia on tullut ja ryppyjäkin löytyy. Mies on onneksi yhtä lumoutunut minusta kuin oli 15 vuotta sitten.

Vierailija
8/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi otinkin eron kun laihduin 20kg, en ollut enää yhtä lihava kuin naimisiin mennessä.

Vierailija
9/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mielenkiintoiset tyypit näkevät viehättävänä muitakin kuin yhden mallin mukaisia.

Vierailija
10/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ainakin sitä mieltä että suhteessa tulee olla tietoinen siitä että ihminen muuttuu vuosien aikana. Kukaan ei pysy samannäköisenä kuin on 17-vuotiaana, mikä omasta mielestäni on hieno juttu. Toivoisin että oma aviomieheni ainakin viehättyy minusta persoonana vaikka kroppani ei hänen mielestään jostain syystä olisikaan enää niin mahtava kuin oli 15v sitten. Ulkonäkö on kuitenkin aika pieni osa ihmisestä. Itselläni paino on pysynyt aika samoissa lukemissa, mutta tissit roikkuvat enemmän, harmaita hiuksia on tullut ja ryppyjäkin löytyy. Mies on onneksi yhtä lumoutunut minusta kuin oli 15 vuotta sitten.

Ihan varmasti jokainen on tietoinen siitä, että ihmiskeho voi muuttua monella tavalla. Tällä tiedolla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa. Se ei ole tahdonalainen reaktio. Olisi todella kätevää, jos ulkonäkö olisi "pieni osa" viehättymistä, koska silloin voisimme vain päättää kiihottua kätevimmästä ja sopivimmasta tarjokkaasta. Tämä ei kuitenkaan ole todellisuutta.

On muuten paljon miehiä ja naisia, jotka eivät liho mitenkään vääjäämättömästi. Oma äitini ja kaikki sisaruksensa ovat kukkakeppejä vielä 70+ ikäisinä.

Vierailija
11/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin toki. Olen pysynyt 13-vuotiaasta päälle nelikymppiseksi 50-kiloisena ja aion pysyä jatkossakin. 

Vierailija
12/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kynnyskysymys, koska en itsekään halua ylipainoiseksi. Omaa puolisoani harvoin tuntuu lihava nainen viehättävän. Olin nuorena tavatessamme suorastaan laiha, nyt nelikymppisenä hoikka ja jäntevä, vähän lihaksikaskin. Vetovoima välillämme on kestänyt yli 20 vuoden avioliiton ja kolmen lapsen syntymän. Mieheni on itsekin urheilullinen.

Vierailija
13/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jokainen on tietoinen siitä, että ihmiskeho voi muuttua monella tavalla. Tällä tiedolla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa. Se ei ole tahdonalainen reaktio. Olisi todella kätevää, jos ulkonäkö olisi "pieni osa" viehättymistä, koska silloin voisimme vain päättää kiihottua kätevimmästä ja sopivimmasta tarjokkaasta. Tämä ei kuitenkaan ole todellisuutta.

On muuten paljon miehiä ja naisia, jotka eivät liho mitenkään vääjäämättömästi. Oma äitini ja kaikki sisaruksensa ovat kukkakeppejä vielä 70+ ikäisinä.

Miksi sitten iso osa pareja kiihottuu toisistaan vaikka elämässä olisi raskauksia, sairauksia, painonvaihteluita ja ikääntymistä? Siksi koska kaikille ulkonäkö ei ole onneksi kuin pieni osa kiihottumista, tietysti on niitä joille se on kaikki kaikessa.

Vierailija
14/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin. Minua inhottaisi oma lihavuus varmasti enemmän kuin omaa miestäni. Onneksi minulla on suotuisat geenit ja hyvä nälänhallinta.

Vierailija
15/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tullut mieleenikään mennä naimisiin.

Ja mitä avaukseen tulee, niin ensimmäiseksi ihmettelisin, että miksi mies olisi kokenut tarpeelliseksi kertoa minulle, ettei hän viehäty edes hieman ylipainoisista naisvartaloista. Jotensakin outo puheenaihe. Jos taas hän olisi ilmaissut sen kääntäen eli kertonut, kuinka kauniilta hoikat naiset näyttävät, niin silloinhän hän ei olisi koskaan edes alkanut minun kanssani olla.

Olen itse seurustellut miehen kanssa, joka "minut saatuaan" lihoi liioittelematta puolessa vuodessa ainakin 20 kiloa. En pystynyt haluamaan häntä, mutta en halunnut häntä aidosti alun alkaenkaan. Aloin olla hänen kanssaan vain siksi, että olin nuori ja kuvittelin että olisi pinnallista antaa pakit muuten mukavalle miehelle vain siksi, etten tiennyt kuinka ylipainoinen hän oikeasti olisi.

Joka tapauksessa vastaukseni on ei, koska jos mies tosiaan pitää normaalina puhua tuollaisia juttuja ja jos hän tosiaan painottaa ettei viehättyisi edes hieman ylipainoisista, niin suhtatumisemme elämään olisi liian erilaista.

Vierailija
16/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso läskille. Minkäs teet.

Vierailija
17/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin toki. Olen pysynyt 13-vuotiaasta päälle nelikymppiseksi 50-kiloisena ja aion pysyä jatkossakin. 

Minä painoin 43-vuotiaaksi saakka max 54 kg. Sitten lihoin vuodessa noin 80-kiloiseksi. Ei siihen tarvittu kuin sairastuminen. Mutta en jää siitä kertomaan enempää, koska tiedän jo, mitä kommentteja saan. Totean vain, että en olisi alle nelikymppisenä voinut kuvitellakaan, että ikinä painaisin yli 55 kg. Ajatuskin oli vastenmielinen ja mahdoton.

Vierailija
18/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sellasen kanssa ainakaa perhettä kannata perustaa. Säikähtäis raskauskiloja ja lähtis lätkimään ja jättäis sut yksinhuoltajaksi. 

Vierailija
19/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän olisi minusta erittäin ihana mies. 

Vierailija
20/64 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taas hän olisi ilmaissut sen kääntäen eli kertonut, kuinka kauniilta hoikat naiset näyttävät, niin silloinhän hän ei olisi koskaan edes alkanut minun kanssani olla.

Oletko siis itse pulska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi