Kerro omituinen tapasi
Kaikilla varmasti on omia pinttyneitä omituisia tapoja. Millaisia erikoisia tapoja sinulle on kehittynyt?
Minulle on jostain syystä kehittynyt sellainen tapa, että kaupassa kun otan hedelmiä tai perunoita niin otan niitä aina parillisen määrän. Tästä syystä lasken aina ottamani perunatkin. En tiedä mistä johtuu etten halua ottaa paritonta määrää.
Kommentit (52)
Minua ärsyttää se, jos tankkaan autoon eri valmistajien bensaa. Tankkaan siis aina nesteellä, koska olisi suunnattoman ärsyttävää jos esim tankissa olis 1/3 nesteen ja 2/3 teboilin bensaa. Autolle varmaan yks hailee...
Pyyhkäsen kädelläni ajoittain pyllyvakoani ja haistelen sitten kättäni
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinennen tapa, että pesen hampaat aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Siis juuri ennen kuin menen nukkumaan makaan selälläni ja pesen ne sähköhammasharjalla. Syljen vieressä olevaan noin litran kokoiseen kippoon. En halua pestä aikaisemmin, koska olen usein syönnyt iltapalaa ja syönnin jälkeen pitäisi odottaa noin tunti, ennen kuin pesee hampaat. En jaksa enää nousta erikseen mihinkään vessaan.
Sitten jos yöllä tulee kauhea pissihätä, niin pissin siihen samaan kippoon. Kätevää! Ei tarvitse nousta vessaan. (alapeukkuja?)
Asun yksin.
Ehkä ällöintä mitä olen vähään aikaan lukenut. Eipä ihme että tämä tyyppi on yksin. 🤮
Nypin kynsin mun kulmakarvoja ja syön ne...
Mun pitää aina niksauttaa polvi 4 kertaa nukkumaan mennessä. Naksuu siis todella helposti. Telkkarin äänenvoimakkuuden pitää olla tasaluvussa. Jos syön esim karkkia, niin minun pitää syödä parillinen määrä. Jos koneella kirjoittaessa kirjoitan sanan väärin, niin pyyhin koko sanan pois ja kirjoitan uudelleen. Käsin kirjoittaessani o:n, a:n, 0:n ym lenkit täytyy olla suljettuja ympyröitä, ei saa jäädä rakoja. Ennen jouduin tarkistamaan oven kotoa lähtiessä ties kuinka monta kertaa ja auton ovet parkkipaikalla jne, mutta olen siitä oppinut pois, helpottaa elämää.
Noudatan ruoka-aikoja kellon tarkasti, eli jos vien lautasen pöytään klo 16.58 niin aloitan silti syömisen vasta 17.00. Ehkä jotain lievää OCD:ta...
Laitan oliiveja viilin päälle. Ilmeisesti outoa.
Hullu xD