Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro omituinen tapasi

Vierailija
05.06.2020 |

Kaikilla varmasti on omia pinttyneitä omituisia tapoja. Millaisia erikoisia tapoja sinulle on kehittynyt?

Minulle on jostain syystä kehittynyt sellainen tapa, että kaupassa kun otan hedelmiä tai perunoita niin otan niitä aina parillisen määrän. Tästä syystä lasken aina ottamani perunatkin. En tiedä mistä johtuu etten halua ottaa paritonta määrää.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, en tykkää syödä esim. kolmea karkkia.

Vierailija
2/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama. Joko pariton määrä tai sitten 1, 3 tai 5, mikään muu määrä ei käy. Joku 7 olisi ihan painajaismainen!

On myös se, että kaikki hellan nupit pitää käydä koskemassa ennen kotoa lähtöä. Oven lukossa olo pitää varmistaa vähintään kolmesti niin, että välissä päästän kahvasta irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona syön pizzan aina maustekurkkuviipaleiden kanssa, joskus laitan päälle myös ketsuppia.

Vierailija
4/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toi sama. Joko pariton määrä tai sitten 1, 3 tai 5, mikään muu määrä ei käy. Joku 7 olisi ihan painajaismainen!

On myös se, että kaikki hellan nupit pitää käydä koskemassa ennen kotoa lähtöä. Oven lukossa olo pitää varmistaa vähintään kolmesti niin, että välissä päästän kahvasta irti.

Toi on mielenterveys ongelma .

Vierailija
5/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottelen tänne omituisia juttuja.

Vierailija
6/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, jos otat parittoman määrän?

Vierailija
7/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, jos otat parittoman määrän?

Ei pysty ottamaan. Ei yksinkertaisesti kykene.

Vierailija
8/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 on just hyvä. 5+2, tavallaan tasaluku :D

Vierailija
9/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lämmintä vettä, huoneenlämmintä tai vedenkeittimestä.

Vierailija
10/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin harrastan parittomia. Mieluiten 7 tai 3 tai niillä päättyvä luku. Joissain tapauksissa 1 käy, esim herätyksen ajastus. 5 ei ikinä.

Liikennevaloissa lasken nakutusta neljään yykaakoonee-yykaakoonee- ja juon lasista neljä kuulausta kerrallaan, joskus on haasteellista alkoholin tai hiilihappoisen juoman kanssa.

Avaimien ja muiden tarpeellisten mukanaolo täytyy tarkistaa useasti sekä oven sisä- kuin ulkopuolella (vaikka ei sitä hyödytä enää ulkona tarkistaa jos avaimet unohtui)

Vierailija
11/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu ala-asteelta lähtien fiksaatio kelloon. Siis jos mietin vaikka jotain numeroa sanon mielessäni, että se on "kello x". Siis vaikka asia ei liittyisi aikaan.

Myös jos katon kelloa ajan pitää olla miellyttävä. Eli jos kello on vaikka 16:58 kun katson sitä mun pitää tuijottaa kelloa kunnes se on 17:00. Myös tietyt luvut on miellyttävimpiä eli vaikka toistuvat numerot. Jos katson kelloa kun se on vaikka 22:22 voin lopettaa heti katsomisen koska luku oli hyvä.

Mulla on todettu vain mahdollinen OCD pakkoajatuksista, ei muuten. En kylläkään ole ottanut tätä kellohommaa puheeksi. Kun olin lapsi äiti kysyi miksi tuijotan kelloa. No en kertonut, että odotan sen olevan "miellyttävä". :D

Vierailija
12/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syödä aurinkokuivattuja tomaatteja pelkästään.

Vierailija
13/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken vettä juodessa mielessäni seiskasta kymppiin 7,8,9,10 ja lopetan juomisen siihen

Vierailija
14/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken päässäni aikaa, jonkin asian tapahtumisen tai sujumisen varmistamiseksi.

Esimerkki = jos liikennevalot vaihtuu vihreiksi, ennen kuin lasken viiteen, joku asia menee hyvin. 

Ovessa pitää olla aina yöllä turvaketju, vaikka asun maailman rauhallisimmassa kerrostalossa, jossa alaovetkin lukossa.

Pidän myös parillisista määristä asioita. 

Vierailija
15/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet laskee mielessään neljään, minä myös.

Vierailija
16/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan kännykkään hälytyksen tai herätyksen, niin en koskaan laita sitä hälyttämään esim. 6:50 vaan 6:48 tai jtn. Mieheni meinaa tulla hulluksi tästä😊

Vierailija
17/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorin keittoon ja muussiin aina 13 perunaa. Nyt on jäänyt perunan syönti vähemmälle, kun lapset on jo aikuisia ja asuu omillaan. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
18/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen isoon kokispulloon kuumaa vettä ja sit nukkuu toinen peffan alle ja toinen selän taakse. Kyllähän ne yön aikana sit siirtyilee.

Vierailija
19/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaavettä kirjoitti:

Kahteen isoon kokispulloon kuumaa vettä ja sit nukkuu toinen peffan alle ja toinen selän taakse. Kyllähän ne yön aikana sit siirtyilee.

Miksi?

Vierailija
20/52 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan kännykkään hälytyksen tai herätyksen, niin en koskaan laita sitä hälyttämään esim. 6:50 vaan 6:48 tai jtn. Mieheni meinaa tulla hulluksi tästä😊

Miten niin miehesi meinaa tulla tuosta hulluksi? Eikö tuollaisen asian kyttääminen ja siihen reagointi ole jo hull'uutta. Miten tuollainen ajanasettaminen vaikuttaa miehesi elämään? Siis tuo ettei aika ole vaikka 6:50 vaan juurikin tuo 6:48. Kahden minuutin ero, ja miehesi sekoaa. Hm . . .